Geen iddequote:
wat doet dat kind daar aan mijn kont?!quote:
Achter Dizer en mij zie ik ook nog een kindquote:Op maandag 8 mei 2006 11:55 schreef babette21 het volgende:
hallo allemaal
[..]
wat doet dat kind daar aan mijn kont?!
komt deze uit de trilplaat-serie ofzo??????????
ik sta er trouwens nog steeds vrij herkenbaar op... maar wel lekker, dus laat maar zo![]()
maar die hangen niet aan je kontquote:Op maandag 8 mei 2006 12:02 schreef MissBliss het volgende:
Achter Dizer en mij zie ik ook nog een kind![]()
![]()
moeten gewoon snel eenquote:groepsfoto
![]()
Ja!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:10 schreef Canisfire het volgende:
Zhenar heet jij in het echt Marco?
Ik wil je nog wel verder censureren hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 11:55 schreef babette21 het volgende:
hallo allemaal
[..]
wat doet dat kind daar aan mijn kont?!
komt deze uit de trilplaat-serie ofzo??????????
ik sta er trouwens nog steeds vrij herkenbaar op... maar wel lekker, dus laat maar zo![]()
Je lijkt heel veelquote:
da's liefquote:Op maandag 8 mei 2006 12:16 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil je nog wel verder censureren hoor![]()
![]()
Zeg maar wat je weg wilt hebben ()
Nee, na enkele weken vervang ik het met een kinderboerderij orgie fotoquote:Op maandag 8 mei 2006 12:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's liefmaar 't is wel goed zo...
familie/vrienden pikken me er zo uit, maar voor werkvlak is dit genoeg![]()
het blijft toch geen weken online staan????????
1-Ik kots op Westlifequote:Op maandag 8 mei 2006 12:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je lijkt heel veel
Op iemand die eens met mijn moeder en twee vrienden naar Ierland is geweest voor een westlife concert.
Als je het bent ben je ook nog bij haar verjaardag geweest![]()
goed plan!!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:21 schreef Zhenar het volgende:
Nee, na enkele weken vervang ik het met een kinderboerderij orgie foto![]()
Uhuh.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:55 schreef babette21 het volgende:
Dat moest ie eens wagenquote:
Uhuh, bij dequote:moeten gewoon snel eennieuwe
maken
Ja duh!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:43 schreef Bupatih het volgende:
En Dizer lijkt me écht een toffe peer!
Is ie ookquote:Op maandag 8 mei 2006 12:43 schreef Bupatih het volgende:
Oeh, dat was inderdaad mega tof!quote:Op maandag 8 mei 2006 12:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed plan!!
ik had trouwens nog een puntje voor het tofheidslijstje: ik heb bijna geen buikpijn gehad
het is heel aandoenlijk om zo'n stoere kerel helemaal blij te zien worden van elfjes en zulksquote:Op maandag 8 mei 2006 12:43 schreef Bupatih het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral toen ie persé in het voorste karretje van de Python wou en we dus een kwartier langer moesten wachtenquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is heel aandoenlijk om zo'n stoere kerel helemaal blij te zien worden van elfjes en zulksDe meningen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elfjes
zijn duidelijk verdeeld.
MissBliss en ik hebben de Droomvlucht als de meest homoseksuele attractie van de Efteling bestempeld.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
[..]
het is heel aandoenlijk om zo'n stoere kerel helemaal blij te zien worden van elfjes en zulksJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jullie zaten echt zo van: 'Ooooh![]()
'
En wij meer van: 'wat een sloeries, die elfjes
'
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Maar laten we wel wezen:quote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
'
'
[..]
het is heel aandoenlijk om zo'n stoere kerel helemaal blij te zien worden van elfjes en zulksJa, dat bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan gewoon aan de foto's zien hoe Dizer die dag was.Echt een toffe kerel.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Idd, en hoe ze die beer verwendenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar laten we wel wezen:
[afbeelding]
Die mondjes"daar moet een piemol in! daar moet een piemol in!!!"
Awww... Bupa is verliefd!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Ik kan gewoon aan de foto's zien hoe Dizer die dag was.Echt een toffe kerel.
mijn verwachtingen lagen zo laag dat het al snel een spectakel werdquote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef MissBliss het volgende:
'
'
Dat was ronduit ranzig!quote:
Nee, maar ik kan echt van zulke mensen 'genieten'.quote:
Bij mij was het andersom, ik had een soortquote:Op maandag 8 mei 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn verwachtingen lagen zo laag dat het al snel een spectakel werd
en behalve dat ik 't echt mooi gemaakt vindwas ik ook erg blij om weer even te zitten
ik zou er overigens nooit 2 uur voor in de rij gaan staan
al met al is de Vogelrok echt de tofste attractie
dat wil zeggen, zolang de VH en de HaaiBaai nog niet geopend zijn
ik dacht dat ik het hoogst irritant zou vinden, maar ik vond het ronduit schattigquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bupatih het volgende:
Nee, maar ik kan echt van zulke mensen 'genieten'.!
Om ze bezig te zien, dus.
En op een puur platonische manier, natuurlijk.
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn verwachtingen lagen zo laag dat het al snel een spectakel werd
en behalve dat ik 't echt mooi gemaakt vindwas ik ook erg blij om weer even te zitten
ik zou er overigens nooit 2 uur voor in de rij gaan staan
al met al is de Vogelrok echt de tofste attractie
dat wil zeggen, zolang de VH en de HaaiBaai nog niet geopend zijn
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan echt van zulke mensen 'genieten'.!
Genieten jaquote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag de foto's trouwens wel onbewerkt doormailen, kan m'n mailbox wel aan en dan kan ik me eropafrukken.
Laten we in ieder geval geen terrasjes of andere dingen met een hoge bezoekersidichtheid in de gevarenzone van de attractie plaatsen. Zoals die klote ontwerpers van de VH hebben gedaanquote:Op maandag 8 mei 2006 13:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
als we dat concept verder uitwerken en er patent op aanvragen, is het slapen rijk worden![]()
Dat was een op babette's bericht gebaseerd grapje.quote:
Grapje jaquote:Op maandag 8 mei 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was een op babette's bericht gebaseerd grapje.
hm de HaaiBaai verdient op zich wel wat publiek... voor 't leedvermaak enzoquote:Op maandag 8 mei 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
Laten we in ieder geval geen terrasjes of andere dingen met een hoge bezoekersidichtheid in de gevarenzone van de attractie plaatsen. Zoals die klote ontwerpers van de VH hebben gedaan![]()
Ja, maar het publiek moet wel veilig kunnen toezienquote:Op maandag 8 mei 2006 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm de HaaiBaai verdient op zich wel wat publiek... voor 't leedvermaak enzo
glazen wandje, geluidsdicht?!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar het publiek moet wel veilig kunnen toezien![]()
Dat wordt een topattractie!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
glazen wandje, geluidsdicht?!
moet toch prachtig zijn om relaxed met een drankje en versnapering te zien hoe iemand in een kleine ruimte 60 HB-opmerkingen per minuut naar z'n hoofd geslingerd krijgt....
Oeh, die glazen wand zie ik wel zitten!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
glazen wandje, geluidsdicht?!
moet toch prachtig zijn om relaxed met een drankje en versnapering te zien hoe iemand in een kleine ruimte 60 HB-opmerkingen per minuut naar z'n hoofd geslingerd krijgt....
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:11 schreef MissBliss het volgende:
Dat wordt een topattractie!
Enwij
mogen de slachtoffers voor de HaaiBaai kiezen
het geluid moet dan ook echt van álle kanten komenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:18 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, die glazen wand zie ik wel zitten!![]()
Kun je precies volgen hoe iemand tot waanzin gedreven wordt!![]()
Ik word nu al opgewonden vanwegequote:Op maandag 8 mei 2006 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
het geluid moet dan ook echt van álle kanten komen
ik zie het dan echt voor me als een kind dat in een groepje staat en alle kanten opgeduwd wordt
je weet wel, zo'n nerd die altijd gepest wordt om z'n brilletje...
misschien kunnen we de echte HB wel vragen om de bandjes in te spreken
... oh m'n afspraak is er eindelijk
doei
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi
Je lijkt er wel opquote:Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
1-Ik kots op Westlife
2-Ik ben nog nooit in Ierland geweest
3-Ik heet helemaal geen Marco
4-Je moeder klinkt als een chick![]()
Neehee.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je lijkt er wel op![]()
heet je Robert dan ?
Ik ookquote:Op maandag 8 mei 2006 14:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word nu al opgewonden vanwegeDe Foto
!
Eh... gaaf?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:
Dan heb je een in Deventer woonende dubbelganger die al jaren vrijgezel is
Jaquote:Op maandag 8 mei 2006 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Hoop dat ik online ben op het moment supreme
Zielig vooral voor die mensenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Om het nog maar eens even over de Efteling te hebben, ik vind het uiterst vreemd dat er mensen zijn van mijn leeftijd die nog nooit naar de Efteling geweest zijn..
Ja.quote:
Iets klopt er niet aan die zin, volgens mij. Kan niet zien watquote:Op maandag 8 mei 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon niet meer toegestaan mogen zijn voor wie het niet meer toegestaan mag zijn om naar de Efteling te gaan.
Vooral het stukje 'die gewoon niet meer toegestaan mogen zijn'.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets klopt er niet aan die zin, volgens mij. Kan niet zien wat![]()
![]()
Editquote:Op maandag 8 mei 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vooral het stukje 'die gewoon niet meer toegestaan mogen zijn'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |