het is heel aandoenlijk om zo'n stoere kerel helemaal blij te zien worden van elfjes en zulksquote:Op maandag 8 mei 2006 12:43 schreef Bupatih het volgende:
En Dizer lijkt me écht een toffe peer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral toen ie persé in het voorste karretje van de Python wou en we dus een kwartier langer moesten wachtenquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is heel aandoenlijk om zo'n stoere kerel helemaal blij te zien worden van elfjes en zulksDe meningen overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elfjes
zijn duidelijk verdeeld.
MissBliss en ik hebben de Droomvlucht als de meest homoseksuele attractie van de Efteling bestempeld.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
[..]
het is heel aandoenlijk om zo'n stoere kerel helemaal blij te zien worden van elfjes en zulksJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jullie zaten echt zo van: 'Ooooh![]()
'
En wij meer van: 'wat een sloeries, die elfjes
'
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Maar laten we wel wezen:quote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja!
'
'
[..]
het is heel aandoenlijk om zo'n stoere kerel helemaal blij te zien worden van elfjes en zulksJa, dat bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan gewoon aan de foto's zien hoe Dizer die dag was.Echt een toffe kerel.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Idd, en hoe ze die beer verwendenquote:Op maandag 8 mei 2006 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar laten we wel wezen:
[afbeelding]
Die mondjes"daar moet een piemol in! daar moet een piemol in!!!"
Awww... Bupa is verliefd!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Ik kan gewoon aan de foto's zien hoe Dizer die dag was.Echt een toffe kerel.
mijn verwachtingen lagen zo laag dat het al snel een spectakel werdquote:Op maandag 8 mei 2006 13:12 schreef MissBliss het volgende:
'
'
Dat was ronduit ranzig!quote:
Nee, maar ik kan echt van zulke mensen 'genieten'.quote:
Bij mij was het andersom, ik had een soortquote:Op maandag 8 mei 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn verwachtingen lagen zo laag dat het al snel een spectakel werd
en behalve dat ik 't echt mooi gemaakt vindwas ik ook erg blij om weer even te zitten
ik zou er overigens nooit 2 uur voor in de rij gaan staan
al met al is de Vogelrok echt de tofste attractie
dat wil zeggen, zolang de VH en de HaaiBaai nog niet geopend zijn
ik dacht dat ik het hoogst irritant zou vinden, maar ik vond het ronduit schattigquote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bupatih het volgende:
Nee, maar ik kan echt van zulke mensen 'genieten'.!
Om ze bezig te zien, dus.
En op een puur platonische manier, natuurlijk.
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn verwachtingen lagen zo laag dat het al snel een spectakel werd
en behalve dat ik 't echt mooi gemaakt vindwas ik ook erg blij om weer even te zitten
ik zou er overigens nooit 2 uur voor in de rij gaan staan
al met al is de Vogelrok echt de tofste attractie
dat wil zeggen, zolang de VH en de HaaiBaai nog niet geopend zijn
quote:Op maandag 8 mei 2006 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan echt van zulke mensen 'genieten'.!
Genieten jaquote:Op zondag 7 mei 2006 21:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag de foto's trouwens wel onbewerkt doormailen, kan m'n mailbox wel aan en dan kan ik me eropafrukken.
Laten we in ieder geval geen terrasjes of andere dingen met een hoge bezoekersidichtheid in de gevarenzone van de attractie plaatsen. Zoals die klote ontwerpers van de VH hebben gedaanquote:Op maandag 8 mei 2006 13:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
als we dat concept verder uitwerken en er patent op aanvragen, is het slapen rijk worden![]()
Dat was een op babette's bericht gebaseerd grapje.quote:
Grapje jaquote:Op maandag 8 mei 2006 13:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was een op babette's bericht gebaseerd grapje.
hm de HaaiBaai verdient op zich wel wat publiek... voor 't leedvermaak enzoquote:Op maandag 8 mei 2006 13:34 schreef Zhenar het volgende:
Laten we in ieder geval geen terrasjes of andere dingen met een hoge bezoekersidichtheid in de gevarenzone van de attractie plaatsen. Zoals die klote ontwerpers van de VH hebben gedaan![]()
Ja, maar het publiek moet wel veilig kunnen toezienquote:Op maandag 8 mei 2006 13:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm de HaaiBaai verdient op zich wel wat publiek... voor 't leedvermaak enzo
glazen wandje, geluidsdicht?!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
Ja, maar het publiek moet wel veilig kunnen toezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |