Dat wordt een topattractie!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
glazen wandje, geluidsdicht?!
moet toch prachtig zijn om relaxed met een drankje en versnapering te zien hoe iemand in een kleine ruimte 60 HB-opmerkingen per minuut naar z'n hoofd geslingerd krijgt....
Oeh, die glazen wand zie ik wel zitten!quote:Op maandag 8 mei 2006 13:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
glazen wandje, geluidsdicht?!
moet toch prachtig zijn om relaxed met een drankje en versnapering te zien hoe iemand in een kleine ruimte 60 HB-opmerkingen per minuut naar z'n hoofd geslingerd krijgt....
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:11 schreef MissBliss het volgende:
Dat wordt een topattractie!
Enwij
mogen de slachtoffers voor de HaaiBaai kiezen
het geluid moet dan ook echt van įlle kanten komenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:18 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, die glazen wand zie ik wel zitten!![]()
Kun je precies volgen hoe iemand tot waanzin gedreven wordt!![]()
Ik word nu al opgewonden vanwegequote:Op maandag 8 mei 2006 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
het geluid moet dan ook echt van įlle kanten komen
ik zie het dan echt voor me als een kind dat in een groepje staat en alle kanten opgeduwd wordt
je weet wel, zo'n nerd die altijd gepest wordt om z'n brilletje...
misschien kunnen we de echte HB wel vragen om de bandjes in te spreken
... oh m'n afspraak is er eindelijk
doei
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi
Je lijkt er wel opquote:Op maandag 8 mei 2006 12:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
1-Ik kots op Westlife
2-Ik ben nog nooit in Ierland geweest
3-Ik heet helemaal geen Marco
4-Je moeder klinkt als een chick![]()
Neehee.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je lijkt er wel op![]()
heet je Robert dan ?
Ik ookquote:Op maandag 8 mei 2006 14:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word nu al opgewonden vanwegeDe Foto
!
Eh... gaaf?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:58 schreef Canisfire het volgende:
Dan heb je een in Deventer woonende dubbelganger die al jaren vrijgezel is
Jaquote:Op maandag 8 mei 2006 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
Hoop dat ik online ben op het moment supreme
Zielig vooral voor die mensenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Om het nog maar eens even over de Efteling te hebben, ik vind het uiterst vreemd dat er mensen zijn van mijn leeftijd die nog nooit naar de Efteling geweest zijn..
Ja.quote:
Iets klopt er niet aan die zin, volgens mij. Kan niet zien watquote:Op maandag 8 mei 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon niet meer toegestaan mogen zijn voor wie het niet meer toegestaan mag zijn om naar de Efteling te gaan.
Vooral het stukje 'die gewoon niet meer toegestaan mogen zijn'.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iets klopt er niet aan die zin, volgens mij. Kan niet zien wat![]()
![]()
Editquote:Op maandag 8 mei 2006 15:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vooral het stukje 'die gewoon niet meer toegestaan mogen zijn'.
Ik heb er gisteren wel een paar gezien jaquote:Op maandag 8 mei 2006 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja.
Er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon niet meer toegestaan mogen zijn om naar de Efteling te gaan.
Dat was het ookquote:
Sjans ?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was het ook
Als er geen roet-in-het-eten-gooiende josti's zouden zijn
Hierbij moest ik toch even slikken. Bijna.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb Youp nooit in het echt gezien.Altijd ons wens geweest, wij konden nooit door de loting komen voor kaartjes.
Elk jaar krijgen wij een nieuw theater boek..En als Youp bij ons in de buurt kwam optreden !
Probeerde wij aan kaarten te komen..Maar nul op rekestNu stopt hij dan
![]()
Sjans?quote:
wat deden ze danquote:Op maandag 8 mei 2006 15:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sjans?
Nee, stomme josti's en autisten
Voordringen bij de rijen of juist niet gaan als ze aan de beurt waren, waardoor onze vooraf gemaakte 'zitten-we-allemaal-in-hetzelfde-karretje'-berekeningen de mist ingingen...quote:
Oh, ja. Die mensen zijn gewoon kwaadaardig. Rottig, die mogen aan een touwtje achter de karretje hangen en kijken of ze dan stiekem toch maar niet gewoon wilden gaan toen ze aan de beurt waren.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voordringen bij de rijen of juist niet gaan als ze aan de beurt waren, waardoor onze vooraf gemaakte 'zitten-we-allemaal-in-hetzelfde-karretje'-berekeningen de mist ingingen...
Ik zou eens kijken hoe vaak je het woord Efteling in dit topic tegenkomt en het dan vergelijken met het woord Sixflags... Of gewoon naar de TT kijken natuurlijkquote:Op maandag 8 mei 2006 15:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Sixflags zeker?
Ja mevrouw maar ik heb zulke dingen meestal in Six Flags en niet in de Eftelingquote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken hoe vaak je het woord Efteling in dit topic tegenkomt en het dan vergelijken met het woord Sixflags... Of gewoon naar de TT kijken natuurlijk
Nou, nou.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja. Die mensen zijn gewoon kwaadaardig. Rottig, die mogen aan een touwtje achter de karretje hangen en kijken of ze dan stiekem toch maar niet gewoon wilden gaan toen ze aan de beurt waren.
Iddquote:Op maandag 8 mei 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja. Die mensen zijn gewoon kwaadaardig. Rottig, die mogen aan een touwtje achter de karretje hangen en kijken of ze dan stiekem toch maar niet gewoon wilden gaan toen ze aan de beurt waren.
Bij wijze van, Bupa. Voordringers zijn niet tof, dat is alles wat ik wilde zeggenquote:
Oke meneer... wij hadden het in de Efteling.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja mevrouw maar ik heb zulke dingen meestal in Six Flags en niet in de Efteling![]()
Jij hebt liever achterdringersquote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij wijze van, Bupa. Voordringers zijn niet tof, dat is alles wat ik wilde zeggen.
Dat is erg vervelend ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Voordringen bij de rijen of juist niet gaan als ze aan de beurt waren, waardoor onze vooraf gemaakte 'zitten-we-allemaal-in-hetzelfde-karretje'-berekeningen de mist ingingen...
Dat duurt zo lang, meten van een kind. En eigenlijk heeft dat kind al lang geen zin meer in die hele attractie, maar zitten die ouders echt de grootst stampij te maken. Terwijl sommige kinders echt gewoon 20 cm te klein zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Idd
Of mensen die hun kind bij de ingang van de attractie niet meten en dan als ze eindelijk aan de beurt zijn, erachterkomen dat hun kind te kort is, en dan boos worden...
Dood moeten ze!
Goed mevrouw ik zal u betoog niet interruperen meerquote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke meneer... wij hadden het in de Efteling.
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke meneer... wij hadden het in de Efteling.
Niet in de Efteling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |