Roken in het sprookjesbosquote:
De rebelliteit!quote:
Wat kijk ik stomquote:
Ik kan ook al niet resizen!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat kijk ik stom
Op de origineel is mn gezicht niet zo debiel vervormd
En Babette kijkt ook al raar!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan ook al niet resizen!Ik haat mij!
![]()
Dan kijk ik liever naar Temptation Island!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
OMG, die vrouw op rtl4 nu. Die heeft alleen nog maar een romp en hoofd en armen. Wat kut voor d'r..
Ik zou dan niet meer willen leven denk ikquote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
OMG, die vrouw op rtl4 nu. Die heeft alleen nog maar een romp, hoofd en armen. Wat kut voor d'r..
En het lijkt alsof ik een terugwijkende haargrens heb!quote:
Kutfoto's.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En het lijkt alsof ik een terugwijkende haargrens heb!![]()
Oh wacht, dat is ook zo![]()
Heel veel sterkte!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:38 schreef rena het volgende:
Ik ga slapen, ik krijg morgen een ontiegelijke kutdag (begravenis opa), dus ik kan maar beter uitgerust zijnTrusten
![]()
![]()
Onze woeste sexualiteit en erotische elegantie is er geheel op verloren gegaan!quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:38 schreef Duiveltja het volgende:
slot
Gelukkig hebben we de foto's herinneringen nog.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Onze woeste sexualiteit en erotische elegantie is er geheel op verloren gegaan!![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de [sfoto's[/s] ]herinneringen nog.
Niet zo snel quotenquote:
quote:
Had Zhenar een bingo ofzo dat hij niet met z'n handen in zijn zij staat?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:04 schreef MissBliss het volgende:
Nog een keer voor de liefhebbers
[afbeelding]
Edit dan...quote:
Het lijkt meer op de 'quote:Op zondag 7 mei 2006 23:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Had Zhenar een bingo ofzo dat hij niet met z'n handen in zijn zij staat?
Ik verkeerde toen nog in de veronderstelling dat we wel naar het Spookslot zouden gaan. Vandaar de blijdschap.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Had Zhenar een bingo ofzo dat hij niet met z'n handen in zijn zij staat?
Nee!quote:
Iddquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik verkeerde toen nog in de veronderstelling dat we wel naar het Spookslot zouden gaan. Vandaar de blijdschap.![]()
[tong-uitsteek-smiley]quote:
Waarom is dat niet doorgegaan?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik verkeerde toen nog in de veronderstelling dat we wel naar het Spookslot zouden gaan. Vandaar de blijdschap.![]()
Waarom heb ik die nergensquote:
Niemand wilde mee.quote:
Ik zou wel een "aanhalingstekensgebaar" smiley willen hebben. Die kun je hilarisch om woorden heen zettenquote:
Ik heb ook een foto gepostquote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Omdat je al die foto's hebt gepost..
WTFquote:
Oh, je was aan het edittenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WTF
Ik zag hem staan en toen de pagina klaar was met laden verdween hij!![]()
![]()
![]()
Alsof ik die smiley zelf heb gemaakt.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto gepost![]()
Krijg ik nu mijn aanhalingstekensgebaarsmiley?![]()
Thanksquote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Omdat je al die foto's hebt gepost..
Maar misschien ken je er een?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof ik die smiley zelf heb gemaakt..
.
Dit is natuurlijk de tofste smiley:quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou wel een "aanhalingstekensgebaar" smiley willen hebben. Die kun je hilarisch om woorden heen zetten![]()
![]()
Like duhquote:Op maandag 8 mei 2006 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de tofste smiley:
[afbeelding]
Er zou ook een smiley moeten komen met het hoofd van Dizer, getekend door Bupatih, met pomponsquote:Op maandag 8 mei 2006 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de tofste smiley:
[afbeelding]
Niet getekendquote:Op maandag 8 mei 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er zou ook een smiley moeten komen met het hoofd van Dizer, getekend door Bupatih, met pompons![]()
Deze foto moet ook in de OP.quote:
Checkquote:
En dan voortaan in élk ShowChat-topic he?quote:
En elke TT moet "Efteling" bevattenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dan voortaan in élk ShowChat-topic he?
En de ShowChat-Eftelingmeet moet een terugkerend ritueel wordenquote:
Mag ik dan ook een keertje meequote:Op maandag 8 mei 2006 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En de ShowChat-Eftelingmeet moet een terugkerend ritueel worden
Jaquote:Op maandag 8 mei 2006 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En de ShowChat-Eftelingmeet moet een terugkerend ritueel worden
quote:
Ik bedoel: ja!quote:
Zeker als onze nieuwe favoriete attractie eindelijk open isquote:
Dan gaan we gewoon de hele dag in dequote:Op maandag 8 mei 2006 00:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker als onze nieuwe favoriete attractie eindelijk open is
Dat zijn vast en zeker Eftelisten die dat als vrijwilligerswerk doenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon de hele dag in deVliegende Hollander
![]()
En worden we ook lid van het muzikantengenootschap dat daar voortdurend in de buurt rondhangt![]()
![]()
![]()
Ik walg en houd van ze!quote:Op maandag 8 mei 2006 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zijn vast en zeker Eftelisten die dat als vrijwilligerswerk doen
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik walg en houd van ze!Tegelijkertijd!
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk wil ik de dag dat de nieuwe attractie opengaat om te kijken of het terras idd overspoeld wordt
quote:
Ik probeer haar weg te jagen zodat wij het rijk hier alleen hebben, maar dat mag ze niet weten, mondje toe dusquote:
Trustenquote:
Oh god, ik moet die dag erheen!!quote:Op maandag 8 mei 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt het een soort rampenfilmscenarioMet toffe quotes, zoals
"We've got to stop the Flying Dutchman! It's heading straight for that restaurant!"![]()
"Damn it! If you don't let me through, thousands... no... a dozen of people are goin to get very, [i]very wet!"![]()
![]()
"Timmy?! TIMMY?!?!?! OH MY GOD YOU'RE ALL WET! MY LITTLE BOY!!!!WHY GOD... WHYYYY?!?!?!!????"[/i]
Oh, ik dacht dat jij weg ging en Zhenar negeerde..quote:Op maandag 8 mei 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik probeer haar weg te jagen zodat wij het rijk hier alleen hebben, maar dat mag ze niet weten, mondje toe dus.
Hoe bedoel jequote:Op maandag 8 mei 2006 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij weg ging en Zhenar negeerde..
Dat je me wegjaagt eikelquote:
Maar ik ga nu slapen, dus we moeten een andere keer het rijk alleen hebbenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik probeer haar weg te jagen zodat wij het rijk hier alleen hebben, maar dat mag ze niet weten, mondje toe dus.
Ik ga ook zo ja, trustenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik ga nu slapen, dus we moeten een andere keer het rijk alleen hebben![]()
Doei MissBliss!![]()
Hoe weet jij datquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
TrustenSven
[..]
Oh god, ik moet die dag erheen!!![]()
Don't you always... don't you alwaysquote:
Doei! Beidenquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Heeft Zhenar je dat verteld?. Nou, hij liegt
!
Ik zal eens kijken op eftelist.nl of er al een datum bekend isquote:Op maandag 8 mei 2006 00:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het wordt een spektakel van jewelste!
![]()
![]()
!
Of in ieder geval wordt het iets dat enigszins interessant kan zijn om eventueel te bekijken!![]()
Wauw! Wij hebben vet weinig slaap nodig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |