Ik bedoel: ja!quote:
Zeker als onze nieuwe favoriete attractie eindelijk open isquote:
Dan gaan we gewoon de hele dag in dequote:Op maandag 8 mei 2006 00:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeker als onze nieuwe favoriete attractie eindelijk open is
Dat zijn vast en zeker Eftelisten die dat als vrijwilligerswerk doenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan gaan we gewoon de hele dag in deVliegende Hollander
![]()
En worden we ook lid van het muzikantengenootschap dat daar voortdurend in de buurt rondhangt![]()
![]()
![]()
Ik walg en houd van ze!quote:Op maandag 8 mei 2006 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zijn vast en zeker Eftelisten die dat als vrijwilligerswerk doen
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik walg en houd van ze!Tegelijkertijd!
![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk wil ik de dag dat de nieuwe attractie opengaat om te kijken of het terras idd overspoeld wordt
quote:
Ik probeer haar weg te jagen zodat wij het rijk hier alleen hebben, maar dat mag ze niet weten, mondje toe dusquote:
Trustenquote:
Oh god, ik moet die dag erheen!!quote:Op maandag 8 mei 2006 00:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Dan wordt het een soort rampenfilmscenarioMet toffe quotes, zoals
"We've got to stop the Flying Dutchman! It's heading straight for that restaurant!"![]()
"Damn it! If you don't let me through, thousands... no... a dozen of people are goin to get very, [i]very wet!"![]()
![]()
"Timmy?! TIMMY?!?!?! OH MY GOD YOU'RE ALL WET! MY LITTLE BOY!!!!WHY GOD... WHYYYY?!?!?!!????"[/i]
Oh, ik dacht dat jij weg ging en Zhenar negeerde..quote:Op maandag 8 mei 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik probeer haar weg te jagen zodat wij het rijk hier alleen hebben, maar dat mag ze niet weten, mondje toe dus.
Hoe bedoel jequote:Op maandag 8 mei 2006 00:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij weg ging en Zhenar negeerde..
Dat je me wegjaagt eikelquote:
Maar ik ga nu slapen, dus we moeten een andere keer het rijk alleen hebbenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik probeer haar weg te jagen zodat wij het rijk hier alleen hebben, maar dat mag ze niet weten, mondje toe dus.
Ik ga ook zo ja, trustenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar ik ga nu slapen, dus we moeten een andere keer het rijk alleen hebben![]()
Doei MissBliss!![]()
Hoe weet jij datquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
TrustenSven
[..]
Oh god, ik moet die dag erheen!!![]()
Don't you always... don't you alwaysquote:
Doei! Beidenquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Heeft Zhenar je dat verteld?. Nou, hij liegt
!
Ik zal eens kijken op eftelist.nl of er al een datum bekend isquote:Op maandag 8 mei 2006 00:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het wordt een spektakel van jewelste!
![]()
![]()
!
Of in ieder geval wordt het iets dat enigszins interessant kan zijn om eventueel te bekijken!![]()
Wauw! Wij hebben vet weinig slaap nodig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |