Iddquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik verkeerde toen nog in de veronderstelling dat we wel naar het Spookslot zouden gaan. Vandaar de blijdschap.![]()
[tong-uitsteek-smiley]quote:
Waarom is dat niet doorgegaan?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik verkeerde toen nog in de veronderstelling dat we wel naar het Spookslot zouden gaan. Vandaar de blijdschap.![]()
Waarom heb ik die nergensquote:
Niemand wilde mee.quote:
Ik zou wel een "aanhalingstekensgebaar" smiley willen hebben. Die kun je hilarisch om woorden heen zettenquote:
Ik heb ook een foto gepostquote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Omdat je al die foto's hebt gepost..
WTFquote:
Oh, je was aan het edittenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
WTF
Ik zag hem staan en toen de pagina klaar was met laden verdween hij!![]()
![]()
![]()
Alsof ik die smiley zelf heb gemaakt.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto gepost![]()
Krijg ik nu mijn aanhalingstekensgebaarsmiley?![]()
Thanksquote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Omdat je al die foto's hebt gepost..
Maar misschien ken je er een?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alsof ik die smiley zelf heb gemaakt..
.
Dit is natuurlijk de tofste smiley:quote:Op zondag 7 mei 2006 23:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou wel een "aanhalingstekensgebaar" smiley willen hebben. Die kun je hilarisch om woorden heen zetten![]()
![]()
Like duhquote:Op maandag 8 mei 2006 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de tofste smiley:
[afbeelding]
Er zou ook een smiley moeten komen met het hoofd van Dizer, getekend door Bupatih, met pomponsquote:Op maandag 8 mei 2006 00:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk de tofste smiley:
[afbeelding]
Niet getekendquote:Op maandag 8 mei 2006 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Er zou ook een smiley moeten komen met het hoofd van Dizer, getekend door Bupatih, met pompons![]()
Deze foto moet ook in de OP.quote:
Checkquote:
En dan voortaan in élk ShowChat-topic he?quote:
En elke TT moet "Efteling" bevattenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dan voortaan in élk ShowChat-topic he?
En de ShowChat-Eftelingmeet moet een terugkerend ritueel wordenquote:
Mag ik dan ook een keertje meequote:Op maandag 8 mei 2006 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En de ShowChat-Eftelingmeet moet een terugkerend ritueel worden
Jaquote:Op maandag 8 mei 2006 00:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En de ShowChat-Eftelingmeet moet een terugkerend ritueel worden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |