Met geluk zegquote:Op zondag 7 mei 2006 21:39 schreef popolon het volgende:
Maar goed, Spurs met de hakken over de sloot.
Je ziet hetquote:Op zondag 7 mei 2006 21:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Cavs komen gewoon op channel 9?
Stackhouse had de bal met nog een paar seconden en stond in de hoek. Ginobili had gewoon een erg goede defense, en Stackhouse kreeg de bal niet weg en moest schieten.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:41 schreef Zwansen het volgende:
Waarom lieten ze Stackhouse schieten dan? En waarom op het laatste moment?
Die drie deden al alles voor SA, de rest was juist afwezig.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:42 schreef ShaoliN het volgende:
Duncan heeft zo te zien weer een aardige wedstrijd gespeeld. Zodra Duncan, Parker en Ginobili alledrie goed spelen heeft Dallas geen schijn van kans meer.![]()
Om vervolgens de echte wedstrijd te missenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat dacht ik de afgelopen 3 wedstrijden met de Lakers ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Om vervolgens de echte wedstrijd te missen!!
Jaguarquote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Dat pak van Damon Jones.... Damon 'the Pimp" Jones?
Hij speelde ook een stuk consistenter bij Miami.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef BitetheBullet het volgende:
Ik mis die antics van Damon Jones wel bij Miami.
Hij was ook een perfect complement voor Shaq. Een van de beste post-up shooters, maar nu krijgt hij veel minder open looks.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:14 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij speelde ook een stuk consistenter bij Miami.
Ik heb medelijden met je...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:19 schreef Dark_Killah het volgende:
Heat vs. nets kan ik niet zien helaas, ben op vakantie dan.
Mja, pistons moeten echt een off day hebben willen de Cavs winnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Het is niet zo erg als een bepaalde wedstrijd van een bepaald team gisteren...
Rip is er uit voor de rest van de wedstrijd? Hij had in elk geval een behoorlijk ijspack om z'n been zitten...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Mja, pistons moeten echt een off day hebben willen de Cavs winnen.
Goedzoquote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Rip is er uit voor de rest van de wedstrijd? Hij had in elk geval een behoorlijk ijspack om z'n been zitten...
Dat heeft geen zin, omdat de Hughes en Gooden niet echt shots maken. Al scoort Lebron 60 punten, dan nog lukt het niet op deze manier.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Als james nou ff doorzet, 18 pts nu. Als hij over de 40 gaat maken ze nog een kans. De rest scoort ook goed dus..
Big Z zit op 10, gooden ook iets van 8 ofzo?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:46 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, omdat de Hughes en Gooden niet echt shots maken. Al scoort Lebron 60 punten, dan nog lukt het niet op deze manier.
En 2x zo gevaarlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:51 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Deze Pistons zijn gewoon 2x zo leuk als vorig jaar![]()
uitgerekend nu moet dat werequote:Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef ScienceFriction het volgende:
10-11 op driepunters.... dat heb ik nog nooit gezien...
Klopt en kareem Rush misschien ook. Maar ja, de lakers hebben weinig ruimte... mid level hebben ze dacht ik (5 mil of zo)quote:Op zondag 7 mei 2006 23:07 schreef popolon het volgende:
Tony Delk kon trouwens ook voor de Lakers spelen, Jackson wou hem graag hebben.
Zou ie nog meer verdienen ook.
Bij Detroit krijgt ie nog minder, 1 miljoen ofzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Klopt en kareem Rush misschien ook. Maar ja, de lakers hebben weinig ruimte... mid level hebben ze dacht ik (5 mil of zo)
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Mja, ik heb 't wel gezien. Veel plezier nog, en alvast gefeliciteerd met de 1-0 popo.![]()
En ze gaan nog geen eens voluit.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:26 schreef BitetheBullet het volgende:
Het is geen wedstrijd, het is een training
Straks geven ze de voorsprong nog uit handenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:35 schreef popolon het volgende:
Nu wel Cato, Davis, Maxiell, Delfino en Delk wat laten spelen.
Het kan maar zo!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Straks geven ze de voorsprong nog uit handen
In de tweede helft werd wel erg duidelijk dat de Lakers gingen verliezen ja. Meeste opvallende vond ik nog dat Kobe het al snel opgaf.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Was het nou gisteren ook zo erg om te zien?
Ik had het idee dat hij dat deed omdat hij in de eerste helft wel goed schoot, maar het team nog steeds achter stond (en het dus bleek dat die tactiek niet werkte) en hij dus de rest pushte om te schieten... Dat begreep ik in elk geval van Phil Jackson.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef popolon het volgende:
[..]
In de tweede helft werd wel erg duidelijk dat de Lakers gingen verliezen ja. Meeste opvallende vond ik nog dat Kobe het al snel opgaf.
Ik kreeg toch een andere indruk, en dat baseer ik op z'n gezichtsuitdrukkingen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik had het idee dat hij dat deed omdat hij in de eerste helft wel goed schoot, maar het team nog steeds achter stond (en het dus bleek dat die tactiek niet werkte) en hij dus de rest pushte om te schieten... Dat begreep ik in elk geval van Phil Jackson.
SA natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 10:59 schreef Robertje het volgende:
Detroit staat gewoon in de Finale, ik weet alleen niet wie het wordt voor het westen.
quote:
Ummm, nee hoor Lebron, het is uiterst makkelijk om uit te leggen: jullie speelden absoluut geen defense.quote:"They're going to sweep the rest of the playoffs if they shoot like that and win the NBA championship," James said. "We shot 50 percent and had only six turnovers in the first half and were down 22. It's hard to explain that."
Tja, als Detroit 113 punten gaat scoren weet je dat er iets niet klopt.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ummm, nee hoor Lebron, het is uiterst makkelijk om uit te leggen: jullie speelden absoluut geen defense.
Het kwam natuurlijk wel van 2 kanten neem ik aan? Naast dat ze slecht defense speelden was heel Detroit gewoon on-fire en konden ze veel raken.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:38 schreef ScienceFriction het volgende:
Ummm, nee hoor Lebron, het is uiterst makkelijk om uit te leggen: jullie speelden absoluut geen defense.
Uiteraard, maar Detroit is geloof ik al het hele jaar een van de beste 3 point shooting teams. Maar gisteren kreeg Detroit wel erg veel ruimte (eerste helft schoten ze 91,7% op 3 punters). Veelal gewoon open 3tjes. Als je zo verdedigd kan zelfs een team als de Rockets "on fire" zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:23 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
Het kwam natuurlijk wel van 2 kanten neem ik aan? Naast dat ze slecht defense speelden was heel Detroit gewoon on-fire en konden ze veel raken.
Zoals de wedstrijd gisteren verliep hadden het met gemak 130 punten kunnen zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 13:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja, als Detroit 113 punten gaat scoren weet je dat er iets niet klopt.
Yep, dit had een nog veel grotere afstraffing kunnen worden maar de Pistons waren genadig.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zoals de wedstrijd gisteren verliep hadden het met gemak 130 punten kunnen zijn.
91,7% op 3-punters in 1 helft is... unrealquote:Op maandag 8 mei 2006 14:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Detroit is geloof ik al het hele jaar een van de beste 3 point shooting teams. Maar gisteren kreeg Detroit wel erg veel ruimte (eerste helft schoten ze 91,7% op 3 punters). Veelal gewoon open 3tjes. Als je zo verdedigd kan zelfs een team als de Rockets "on fire" zijn.
De rockets kunnen best wel 3tjes schieten hoor!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Detroit is geloof ik al het hele jaar een van de beste 3 point shooting teams. Maar gisteren kreeg Detroit wel erg veel ruimte (eerste helft schoten ze 91,7% op 3 punters). Veelal gewoon open 3tjes. Als je zo verdedigd kan zelfs een team als de Rockets "on fire" zijn.
Ik zit ook even weer te kijken... Die barbosa kan zo naar de basket toe... niemand die em ook maar aanraaktquote:Op maandag 8 mei 2006 19:23 schreef Chrishop het volgende:
Dr is nu een herhaling op van Game 7 van de suns ik weet de uitslag nog niet maar denk dat de suns wel over de Lakers heenlopen.
over de knie?....quote:Op maandag 8 mei 2006 19:26 schreef Dark_Killah het volgende:
We pakken je wel popo, cavs gaan er dik overheen thuis.
Dan kunnen ze elkaar dus niet verdedigenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:02 schreef J-Will het volgende:
in een preview werd wel benadrukt dat Eihoofd Casell totaal niet in staat zal zijn Nash te verdedigen. Ben benieuwd of dat vanavond in de boxscore terug te zien zal zijn.
Geweldige foto: "Get that weak shit out of here!"quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:25 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Ben Wallace wins fourth defensive POY in five years
Op naar nummer vijf, Wallace staat nu gelijk met Mutombo.
Waar haal je die quote vandaan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:26 schreef Zwansen het volgende:
"It means a lot," Wallace said. "That's where my pride and joy is at, on the defensive end. That's the reason I'm out there ... not because I can make free throws."
Naturally, Ben's teammates wept with joy at the news.
"They gave that bleep to him again?!?" Rasheed Wallace asked. "That's felonious! Felonious! He wasn't even in my top three!"
Iets met streamtv maar dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:49 schreef freded het volgende:
hello mensen
heb een vraagje. waar kan je alle nba matchen live volgen? canal + ?
greetz
Je hebt goed naar het commentaar geluisterdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Iets met streamtv maar dat weet ik ook niet.
BtB, 't is al tijden wisselvallig, je weet niet wat je moet verwachten als Heat fan.
Ik ga ook maar eens tukken, mijn stream lijkt alleen nog maar goed te werken als er reclames zijnquote:Op dinsdag 9 mei 2006 04:10 schreef popolon het volgende:
Redelijk wat publiek gaat al naar huis met nog 9 minuten.
Het kan nog, 11 punten, ze komen wat terug.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 04:19 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens tukken, mijn stream lijkt alleen nog maar goed te werken als er reclames zijn![]()
Niks gelezen over die blessure. Is het ernstig?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 06:05 schreef popolon het volgende:
100-88 Nets dus.
Jefferson heeft een blessure opgelopen dus dat is toch een klap voor de Nets.
Clippers leiden 61-56 bij rust, run and gun baby.
Vraagteken voor volgende wedstrijd. Hij heeft maar 22 minuten gespeeld en 20 puntjes gemaakt. Zag er wel ernstig uit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Niks gelezen over die blessure. Is het ernstig?
Toch heb ik stiekem nog wel wat vertrouwen in de Clippers. Die zouden het de Suns aardig lastig kunnen maken. Wanneer moet San Antonio Dallas weer opzij zetten?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Verrassende uitslagenVooral bij Miami. Ik heb de Nets wel op winst staan, maar ik had verwacht dat Miami de eerste game toch wel zou pakken.
Elton Brand ook een ontzettend goede wedstrijd, maar ja... do NOT try to outgun the Suns...
Vandaag moeten de Spurs weer tegen de Mavs. Cavs - Pistons is ook vandaag.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:54 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Toch heb ik stiekem nog wel wat vertrouwen in de Clippers. Die zouden het de Suns aardig lastig kunnen maken. Wanneer moet San Antonio Dallas weer opzij zetten?
Ik ben echt bang dat Nash enco ongelofelijke klappen gaan krijgen van de Spurs... Helemaal als Duncan zo blijft spelen.quote:
Hun tempo kun je toch niet stoppen, als je tegen hun speelt moet je niet meegaan in het tempo anders graaf je je eigen graf.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:57 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik heb zeker vertrouwen in de Clippers, maar dan moeten ze de Suns een slow paced game laten spelen.
Een groot deel van hun offense is gebaseerd op ritme en als jij langzaam en methodisch te werk gaat (inside), dan krijgt de wedstrijd een langzamer tempo, waardoor het ritme van de Suns minder wordt. De transition van de Suns is zo snel, dat je eigen omschakeling naar defense ook enorm goed moet zijn. Des te meer jumpers je gaat schieten des te groter de kans op fast breaks etc.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:30 schreef popolon het volgende:
NashWho's your daddy?
Goede wedstrijd.
[..]
Hun tempo kun je toch niet stoppen, als je tegen hun speelt moet je niet meegaan in het tempo anders graaf je je eigen graf.
De Pistons kunnen de Suns, naast verdedigend indammen, ook in offensief opzicht aan, wat voor veel andere teams niet geldt. Detroit kan rustig driepunters gaan schieten, net als de Suns. En Boris Diaw tegen Ben Wallace? Mismatch! Bovendien hebben de Pistons een goede 3point defense.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:45 schreef popolon het volgende:
Je hoeft niet inside te gaan, de Pistons weten niet eens wat dat is.
De Suns hopen op snelle schoten van de tegenstander, ze geven gewoon vrije schoten weg om een fastbreak te krijgen en het tempo moordend te houden.
Maar goed, wel leuk dat zo'n stoffige klein Canadees mannetje de NBA laat zien wat balhandling is.
Dat valt toch best mee?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
En Boris Diaw tegen Ben Wallace? Mismatch!
Ik ook, het zou zoo mooi voor hem zijn. 'k gun het hem ook van harte.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef Gi1337 het volgende:
Stiekem hoop ik dat de Cava...Lebron nog wat meer wonderen gaat verrichten.
Maar ik heb zo'n voorgevoel dat Detroit in deze vorm toch een maat te groot is..
Vet usericon. Wordt ie automatisch geupdate?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:47 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ook, het zou zoo mooi voor hem zijn. 'k gun het hem ook van harte.
Ik gun hem ook een wedstrijd, twee mag ook nog.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:47 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ook, het zou zoo mooi voor hem zijn. 'k gun het hem ook van harte.
Adelman heeft een franchise record bij de Kings, elk jaar de playoffs gehaald in acht jaar, twee keer de western finals. (.633 winning percentage)quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:11 schreef Jeroen_M het volgende:
Adelman dus geen contractverlening bij de Kings. Lijkt me logisch, hebben een zwak seizoen gehad. Denk dat ze wel wat nieuws kunnen gebruiken.
Je zou de Pacers eens moeten zien.quote:
Inkoppertje natuurlijk.quote:
Ik weet 't niet hoor maar Detroit speelt zeker niet saai.quote:Op woensdag 10 mei 2006 05:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Inkoppertje natuurlijk.
Ach, allebei saaie teams, alleen winnen jullie, dat is het verschil. Het lijkt PSV wel
Ja maar hij deed het nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vet usericon. Wordt ie automatisch geupdate?
Ik verwacht een paar lastige wedstrijden in Cleveland.quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Pistons... tsja, wat kan ik ddar nog van zeggen... cruising to the finals? Het lijkt er wel op. Ze moeten alleen oppassen voor concetratieverlies denk ik. Nonchalance...
Je hebt gelijk, ik was er niet echt met mijn hoofd bij. Paar jaar geleden nog paar keer division champ.quote:Op woensdag 10 mei 2006 01:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Adelman heeft een franchise record bij de Kings, elk jaar de playoffs gehaald in acht jaar, twee keer de western finals. (.633 winning percentage)
Zeer goed dus, zeker gezien de trades die ze hebben gehad en de aanpassingen daarop.
Niet echt logisch dus maar goed, misschien hebben ze iets op 't oog.
Was Duncan niet uit de 2e kwart van de wedstrijd gegaan vanwege te veel fouten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:16 schreef ScienceFriction het volgende:
Winst voor de Mavs en de Pistons. Mavs winnen best big in SA. Duncan weer erg goed, maar de rest niet zo geweldig (Ginobili anyone?)
Pistons... tsja, wat kan ik ddar nog van zeggen... cruising to the finals? Het lijkt er wel op. Ze moeten alleen oppassen voor concetratieverlies denk ik. Nonchalance...
Ik keek even heel oppervlakkig naar de box score...quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:42 schreef patkick het volgende:
[..]
Was Duncan niet uit de 2e kwart van de wedstrijd gegaan vanwege te veel fouten?
Ik heb opeens weer hoop in de mavs. Mijn favo team maar niet door Nowitzki.
Howard, Harris en Terry zijn meer mijn favorieten bij de mavs.
Spurs hebben nu wel veel tijd om enkele aanpassingen door te voeren. De volgende wedstrijd is pas op zaterdag...quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:53 schreef popolon het volgende:
Harris was echt goed gisteren, die liet zien dat de defense van de Spurs zeker niet waterdicht is: Op z'n Tony Parks 5 of 6 layups recht door 't midden op 't goede moment, de Spurs kwamen toen net wat terug.
Is niet op aan te passen. Spurs scoorden 6 minuten op rij niet (da's normaal gesproken 10+ punten) en Harris vond het gat een paar keer achter elkaar.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Spurs hebben nu wel veel tijd om enkele aanpassingen door te voeren. De volgende wedstrijd is pas op zaterdag...
7 om 9, dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:39 schreef Zwansen het volgende:
wel een hoop fouten
Mooi commentaar ook: This move we're gonna see in all Heat compilations next season, but the last seconds will be mysteriously missing.quote:Op donderdag 11 mei 2006 03:56 schreef popolon het volgende:
De move was leuk, de afwerking was zeer matig.
HIj had zo de layup kunnen maken.
Die komt begin volgend seizoen pas terug.quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:01 schreef Jasza het volgende:
Popo, Stoudemire weer op de pitch?
Hmm dan loopt me livescore site te kloten, die zeggen dat Stoudemire erin staatquote:Op donderdag 11 mei 2006 07:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Die komt begin volgend seizoen pas terug.
Hij staat op het roster, ik zou hem nooit nu laten spelen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 07:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hmm dan loopt me livescore site te kloten, die zeggen dat Stoudemire erin staat![]()
Whehe, deden ze gister toch aardig goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Elton Brand ook een ontzettend goede wedstrijd, maar ja... do NOT try to outgun the Suns...
Pounding the ball insidequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, deden ze gister toch aardig goed.
Goh... Zou de Suns in de FInals wel eens tegen de Pistons willen zien.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:06 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh ja... en de defense van de Suns was er natuurlijk ook niet![]()
Lijkt me erg lachen... maar ik gun het de Suns niet om in de finals te komenquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goh... Zou de Suns in de FInals wel eens tegen de Pistons willen zien.
Ik gun ze alles...ze hebben de Fakers verslaanquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:13 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Lijkt me erg lachen... maar ik gun het de Suns niet om in de finals te komen
Kerel, kun je ook iets anders posten dan alleen maar Lakers-gebash?quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:26 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik gun ze alles...ze hebben de Fakers verslaan
Echt?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goh... Zou de Suns in de FInals wel eens tegen de Pistons willen zien.
Hoe je het ook wendt of keert... in basketball draait alles om de Lakersquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, kun je ook iets anders posten dan alleen maar Lakers-gebash?
Ik denk het inderdaad ook. De perimeter defense van de Pistons is erg goed.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Echt?
Zou een finals worden die snel over zou zijn.4-0 of 4-1
Nou, nou. Zo goed zijn de Suns ook alweer niet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Echt?
Zou een finals worden die snel over zou zijn.4-0 of 4-1
Ze geven na 0-1 al op?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, nou. Zo goed zijn de Suns ook alweer niet.
quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, kun je ook iets anders posten dan alleen maar Lakers-gebash?
Spurs.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:07 schreef Robertje het volgende:
[..]
Moet eens kijken wat voor gegeil hier allemaal is over Lakers, Pistons en Spurs.
Via een stream op op Sport1 Canal+ verleden tijdquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:23 schreef Hathor het volgende:
Kijken jullie die wedstrijden via Canal+ of zo ? Of hebben sommige van jullie een schotel ?
Ik wooon in de VS dat maakt het wat makkelijkerquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:23 schreef Hathor het volgende:
Kijken jullie die wedstrijden via Canal+ of zo ? Of hebben sommige van jullie een schotel ?
verslagenquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:26 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik gun ze alles...ze hebben de Fakers verslaan
wat deed ie wat deed ie?quote:Op donderdag 11 mei 2006 03:47 schreef BitetheBullet het volgende:
Wat een move van Willliams, jammer dat hij er niet in gaat.
Between the legs in traffic tussen Kidd en Jefferson door, ze waren alletwee helemaal de weg kwijt.quote:
over clutch gesprokenquote:Isiah willed his team to a championship level. He was at his best when it counted -- in the playoffs. Against New York in the 1984 playoffs he scored 16 points in the last 94 seconds of regulation to send Game 5 into overtime
over zielig gesproken ....quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:12 schreef ScienceFriction het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding](couldn't resist...)
Kobe sucksquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:55 schreef Robertje het volgende:
[..]
over zielig gesproken ....![]()
De Lakers verliezen van een no-defense team
Dan hadden ze nu maar 2 spelers gehad qua cap...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:17 schreef Stiffmaster het volgende:
De Lakers hadden Shaq nooit moeten laten gaan...
Kun je nagaan hoe slecht de Lakers zijn...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:55 schreef Robertje het volgende:
[..]
over zielig gesproken ....![]()
De Lakers verliezen van een no-defense team
Beetje vreemd dat Bowen meer stemmen krijgt dan Wallace, terwijl Wallace defensive player of the years... Je zou toch verwachten dat de DPOY logischerwijs de mneeste stemmen heeft bij de verkiezing van het all-defensive team...quote:After a one-year absence, Kobe Bryant returned to the NBA all-defensive team.
The Laker All-Star was one of six players selected to the first team in a vote of the league's 30 head coaches, the NBA announced Thursday. Coaches were not allowed to vote for their own players.
Bryant received the same number of votes as New Jersey guard Jason Kidd, so both made the first team.
The four other first-team players are Detroit center Ben Wallace, San Antonio forward-guard Bruce Bowen, Sacramento forward Ron Artest and Utah forward Andrei Kirilenko.
Bowen was the leading vote-getter, with 55 points — one more than Wallace — in making the team for the sixth consecutive season.
Wallace was selected to the first team for the fifth consecutive season. He recently was chosen as the league's top defensive player for the fourth time in five years.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |