Zie mijn edit.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Jippie ik was laatsteeindelijk weer een topic geopend.
![]()
Ik had niet door dat het topic al vol zat.![]()
![]()
Alleen een pookie toch.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:13 schreef bwt het volgende:
we shall see
En ik was nog druk aan het typen,zou mijn bericht plaatsen,kon dat niet meerquote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Jippie ik was laatsteeindelijk weer een topic geopend.
![]()
Ik had niet door dat het topic al vol zat.![]()
![]()
rechtermuisknop, alles selecteren,quote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef richardgie het volgende:
En ik was nog druk aan het typen,zou mijn bericht plaatsen,kon dat niet meer.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zie mijn edit.![]()
[..]
Alleen een pookie toch.![]()
Neem gelijk een mooi remschakelsetje van CNC gefreest aluminium.![]()
Maar je kan universele pookjes kopen voor ¤ 10,95.
[afbeelding]
Of 50 euro voor een Soesoeki.![]()
met een tekstballonnetje met mijn tekst lijkt het heel wat andersquote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik liet zo zien hoeveel ruimte ze nog hadze was me erg dankbaar
Stevig genoeg?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kunt het gelukkig vaak wel zo duur maken als je zelf wilt inderdaad. Maar ja het moet toch een beetje een degelijk ding zijn en goed bij de motor passen.![]()
Whyquote:Op zondag 7 mei 2006 21:12 schreef Worldbeater het volgende:
Ik vind nou toch ineens dat ik snel een zwart ruitje wil.![]()
Jammer dat hij er niet harder van gaat rijden..
Everything for speed...![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met een tekstballonnetje met mijn tekst lijkt het heel wat anders
Nou dat lijkt me inderdaad een prima pookjequote:Op zondag 7 mei 2006 21:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stevig genoeg?![]()
[afbeelding]
Past bij de motor?![]()
Bij het bij BWT? .... <--- vul hier in.![]()
Nou nou nou, dat barrel van hem.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:23 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je kunt het gelukkig vaak wel zo duur maken als je zelf wilt inderdaad. Maar ja het moet toch een beetje een degelijk ding zijn en goed bij de motor passen.![]()
Niet vreemd, wel grappigquote:Op zondag 7 mei 2006 19:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja ik zie dat nu ook. Vorig jaar zat ik helemaal tegen de tank aan, maar toen leek het op de foto zo'n pleepot houding![]()
Dus nu zit ik wat verder naar achteren, beetje sportieve houding. Al lijkt dat ook wel weer een beetje vreemd ja![]()
Napratenquote:
Pimber staat er ook op. Niet zo heel ver links van mercyquote:Op zondag 7 mei 2006 20:34 schreef bwt het volgende:
[..]
ja de inhammetjes ja
maar het was voornamelijk mijn nek die ik voel
En dan zeg je niet ff Hoi????
mercy gespot in de achtergrond naast het bord van dijkham
Niet gewend om jezelf te zien, tenzij je Pepijn heet. Dan heb je pics van jezelf in de badkuipquote:Op zondag 7 mei 2006 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat vind niemand van zijn eigen kop.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb je net een nieuwe outfit+helmrolt ie van je motor
[afbeelding]
Tov heHquote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik vind die foto van mij en Hicham wel erg mooi trouwens.. als ik de groot formaat foto krijg ga ik die uitprinten![]()
Volgens mij staat er op die Warning sticker "Don't step on it"quote:Op zondag 7 mei 2006 21:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stevig genoeg?![]()
[afbeelding]
Past bij de motor?![]()
Bij het bij BWT? .... <--- vul hier in.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik vind die foto van mij en Hicham wel erg mooi trouwens.. als ik de groot formaat foto krijg ga ik die uitprinten![]()
Ik rij er amper mee, laatste keer is met pasen geweest.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
Whyje rijd er amper mee en je heb dat ding toch alweer te koop gezet ?
![]()
Deze is ¤ 349, 00 , en dat vind ik niet echt belachelijk als pimben je hobby is.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Die setjes zijn echt reteduur, belachelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |