quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
Daar gaat rubbereend ons vast mee helpen
Tjsa, als er niets te repareren valt, is de truc niet nodig. Het valt dus allemaal mee!quote:What went wrong was the sails, more precisely two split headsails. The good news for fans of the white boat is the team do not require a two hour penalty as both were fixed onboard. Lewis continued, “Just as we got out of the Chesapeake (Bay) we were switching between third and fourth (headsails), and when the breeze got to about 40 knots one of our smaller headsails ended up blowing out. It happened twice. Once with our J4 and the other with our genoa staysail.
Doen ze niet, ze wachten tot Rotterdam (teamorders)quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:45 schreef the_disheaver het volgende:
Er kan door 1 team maximaal 31.5 punten gehaald worden (elke scoring gate, leg en inport race winnen)
(3 legs, 1 scoring gate, 2 inport)
De voorsprong van AAB1 is 23 punten.
Mocht AAB1 de volgende leg winnen, inclusief SG (10.5 punten => verschil loopt op tot min 24 punten, en 21 pnt te behalen) dan kunnen ze in Portsmouth de winst zeker stellen.
De strijd om de plaatsen 2 tot 5 is nog steeds best spannend![]()
En dan krijgen ze halverwege die leg pech, en worden ze laatste, worden ze het pas in Gothenburgquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:10 schreef Sandworm het volgende:
[..]
Doen ze niet, ze wachten tot Rotterdam (teamorders)![]()
Kan iemand mij uitleggen wat een aantal termen uit bovenstaande quote betekent?quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:55 schreef JoStro het volgende:
Aah nieuwe info:
[quote:What went wrong was the sails, more precisely two split headsails. The good news for fans of the white boat is the team do not require a two hour penalty as both were fixed onboard. Lewis continued, “Just as we got out of the Chesapeake (Bay) we were switching between third and fourth (headsails), and when the breeze got to about 40 knots one of our smaller headsails ended up blowing out. It happened twice. Once with our J4 and the other with our genoa staysail. ]
Tsja, als er niets te repareren valt, is de truc niet nodig. Het valt dus allemaal mee!
rukwindquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:27 schreef Landrot het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen wat een aantal termen uit bovenstaande quote betekent?![]()
- 'blowing out'
- 'J4'
- 'staysail'
Hoe kan het dat twee zeilen gescheurd zijn? Is dat overmacht? Foutje van de bemannning? Of zijn de zeilen niet bestand tegen 40 knopen wind?
Zijn de zeilen na reparatie even sterk als daarvoor?
Zorgen dat ze zo eindigen dat ze nog maar een halve punt nodig hebben. En dan hoef je alleen maar te finishen. En ik neem aan dat ze dat wel gaan doenquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan krijgen ze halverwege die leg pech, en worden ze laatste, worden ze het pas in Gothenburg
......die vaak wel de expertise op een bepaald gebied hebben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:38 schreef JoStro het volgende:
Dan wordt het een komen en gaan van tijdelijke krachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |