heb ik ook 4 jaar gewoond & gewerktquote:Op zondag 7 mei 2006 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
wel af en toe posten vanuit chersonnisos he?
In- of exclusief Heatwave?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef speknek het volgende:
Staan een hoop mensen droog hier.
Als HeatWave nog kan staan, dan is het duidelijk in.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
In- of exclusief Heatwave?
Had je anders verwacht?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef speknek het volgende:
Staan een hoop mensen droog hier.
IR. Ik heb die Spinvis-rotzooi van je verkocht op de Vrijmarkt hoor. Zooi.quote:
Voor de fraubitch-gangbang?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik meld me overigens af.
Waar is ie? dan weet ik dat ook meteenquote:
Bij die groep klunzen, met een erectie, compleet met voorvocht, bij het idee dat er potentieel een ontmaagding in zit, deze keer.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Waar is ie? dan weet ik dat ook meteen
dus jij bent er ook bij?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Bij die groep klunzen, met een erectie, compleet met voorvocht, bij het idee dat er potentieel een ontmaagding in zit, deze keer.
Mag deze naar SEX.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef Croupouque het volgende:
Luister heel goed naar dit liedje en je leert het Grieks heel snel."
''Als je niet hier blijft, huh... dan ban ik je!''.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:31 schreef jogy het volgende:
Ze ziet er veels te geil uit om te reizen, ze mag niet weg.
Al langquote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef remlof het volgende:
sgop! ze zal ondertussen al wel op kreta zijn![]()
dat was je al hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef fraubitch het volgende:
Jaaaaaaa, ik is op kreta!!
het is errug lekker weer hier
Ikke becomes wannabe breezaah![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hoi ania!!! wel foto's posten he?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef fraubitch het volgende:
Jaaaaaaa, ik is op kreta!!
het is errug lekker weer hier
Ikke becomes wannabe breezaah![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk, Griekenland is echt prachtig, en ik heb wel zin in wat zomerse plaatjes. Niet te lang wachten dusquote:
quote:
Voor zo'n goth zoals jij niet nee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]te veel zon is ook niet goed voor je
Straks krijg je nog een kleurtje!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:28 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Voor zo'n goth zoals jij niet nee.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:29 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een kleurtje!! [afbeelding] Myn Gott!!!!!
Alsof je het wistquote:
Ik had je vantevoren ook wel kunnen vertellen dat je me zou missen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Alsof je het wist
Ik kom weer naar huis
15e ben ik weer in nederland
Maar WAAROMMMM!?!!??quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Alsof je het wist
Ik kom weer naar huis
shitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:33 schreef juiced het volgende:
[..]
Ik had je vantevoren ook wel kunnen vertellen dat je me zou missen.![]()
Dat is toch Griekeland ?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
wel af en toe posten vanuit chersonnisos he?
Ze zit niet in Israel neequote:
nee? ah, ik vroeg me al af waar alle soldaten waren..quote:
Jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee? ah, ik vroeg me al af waar alle soldaten waren..
Cherssonisos ligt op kreta mongeaulquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:53 schreef Biogarde het volgende:
Mensen, lees de OP nou eerst een ff, voordat je als een mongeaul gaat zitten vragen waar ze zit![]()
Doel ook niet op jouquote:
quote:
quote:
A'damquote:
waarom, als ik vragen mag? Je zou toch voor langer gaan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Alsof je het wist
Ik kom weer naar huis
Het bevat me gewoon niet hierquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom, als ik vragen mag? Je zou toch voor langer gaan?
Ik vond die TT al zo vreemd!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Alsof je het wist
Ik kom weer naar huis
tsssquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Het bevat me gewoon niet hierJe kunt het op me weblog lezen
Heb het gelezenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Het bevat me gewoon niet hierJe kunt het op me weblog lezen
precies, is ook saai hier, ik werk 7 dagen in de week 8-9 uur per dag. Ik krijg gewoon de kans niet om wat meer van het eiland te zien. Mijn dagindeling bestaat uit werken, slapen, uitgaan, beetje slapen en weer werken, slapen uitgaan, enzenz.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Heb het gelezen
En kreeg een beetje heimwee, ik heb er ook 4 seizoenen gezeten, maar da's alweer een tijdje terug. Nou moet ik zeggen dat het werk wat je daar doet me ook wel een beetje saai lijkt.
Ik had destijds een baantje als excursieleidster, dus ging lekker iedere dag op pad, heb het eiland goed leren kennen op die manier. Vandaar dat ik 4 seizoenen ben blijven hangen.
Maar ik kan me voorstellen dat als je alleen in plaatsjes zoals Chersonissos of Malia zit het snel gezien hebt
Kreta![]()
Iik heb het lef tenminste om te gaan. En om weer terug te komen als het niet bevaltquote:
En gelukkig kom je snel weer terugquote:Op maandag 12 juni 2006 12:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Iik heb het lef tenminste om te gaan. En om weer terug te komen als het niet bevalt![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 12:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb het lef tenminste om te gaan. En om weer terug te komen als het niet bevalt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |