heb ik ook 4 jaar gewoond & gewerktquote:Op zondag 7 mei 2006 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
wel af en toe posten vanuit chersonnisos he?
In- of exclusief Heatwave?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef speknek het volgende:
Staan een hoop mensen droog hier.
Als HeatWave nog kan staan, dan is het duidelijk in.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef Q. het volgende:
In- of exclusief Heatwave?
Had je anders verwacht?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef speknek het volgende:
Staan een hoop mensen droog hier.
IR. Ik heb die Spinvis-rotzooi van je verkocht op de Vrijmarkt hoor. Zooi.quote:
Voor de fraubitch-gangbang?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oh, ik meld me overigens af.
Waar is ie? dan weet ik dat ook meteenquote:
Bij die groep klunzen, met een erectie, compleet met voorvocht, bij het idee dat er potentieel een ontmaagding in zit, deze keer.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Waar is ie? dan weet ik dat ook meteen
dus jij bent er ook bij?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Bij die groep klunzen, met een erectie, compleet met voorvocht, bij het idee dat er potentieel een ontmaagding in zit, deze keer.
Mag deze naar SEX.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:45 schreef Croupouque het volgende:
Luister heel goed naar dit liedje en je leert het Grieks heel snel."
''Als je niet hier blijft, huh... dan ban ik je!''.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:31 schreef jogy het volgende:
Ze ziet er veels te geil uit om te reizen, ze mag niet weg.
Al langquote:Op maandag 8 mei 2006 20:13 schreef remlof het volgende:
sgop! ze zal ondertussen al wel op kreta zijn![]()
dat was je al hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef fraubitch het volgende:
Jaaaaaaa, ik is op kreta!!
het is errug lekker weer hier
Ikke becomes wannabe breezaah![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
hoi ania!!! wel foto's posten he?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef fraubitch het volgende:
Jaaaaaaa, ik is op kreta!!
het is errug lekker weer hier
Ikke becomes wannabe breezaah![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |