Op openbare weg met aangebroken fles/blik alcoholquote:Op zondag 7 mei 2006 19:11 schreef BrauN het volgende:
Waarom krijg ik trouwens 75 euro voor het rondwandelen met een open flesje bier?![]()
http://www.om.nl/boetebase/drank_horeca/.
Ik zie er geen boete bijstaan van 75 euro, voor het 'misdrijf' dat ik beging.
Ook niet wegens illegaal josti-gedrag op de openbare weg zonder vergunning?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:01 schreef Maikuuul het volgende:
BrauN IS GEPWND, HEER IS GEPWND, HEER IS GEPWND WIE UNNE N00B !
Tjeh uh kut, ik heb nog nooit een boete gehad whehe![]()
Nee gek, maar zou je een boete krijgen als ze je zien slippen ?quote:Op maandag 8 mei 2006 01:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ook niet wegens illegaal josti-gedrag op de openbare weg zonder vergunning?
Misschien niet als je er een hendige sjieke slip van maakt..quote:Op maandag 8 mei 2006 01:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, maar zou je een boete krijgen als ze je zien slippen ?
Je meent het, komt ze nu mee. Na bijna een maand lang dagelijks 2 a 3 bekeuringen binnen te zien vallenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:36 schreef flugeltje het volgende:
Die flitspaal heeft altijd al aangestaan BrauN, net zoals die bij de GGD en bij de Moskee. Ik geloof dat er op de Ringbaan West behoorlijk wat verdiend wordt
Dat flesje drank gebeuren is geloof ik iets van Tilburg zelf. Je mag niet met glaswerk op straat, als je het overgooit in een plastic beker is het wel toegestaan.
Heb nog steeds moeite met dat Maikuuul Duits.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 04:39 schreef nomen_nescio het volgende:
Altijd van die lullige bekeurinkjes, paar km te hard. Ja duh, als ik de hele tijd op m'n km teller ga zitten kijken zie ik de weg toch niet meer...![]()
Door maikuul raak ik er steeds meer van overtuigd dat het "een kwestie van geduld" is.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:56 schreef Seneca het volgende:
[..]
Heb nog steeds moeite met dat Maikuuul Duits.
Ten vierde levert die 10 KM extra op dat soort wegen geen direct gevaar en is het alleen maar te doen voor het vullen van de kas.quote:Op maandag 8 mei 2006 09:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ten eerste is het al snel een kleine 10km te hard, ten tweede kan je je voet best zo neer zetten dat je precies 50 rijdt en ten derde kan je best elke 20sec een kleine blik op je km teller werpen![]()
Dit soort knullige reacties zijn dus precies de reden dat ik dit verhaal hier niet in een KLB-topic gepost heb. Ik zal het kort en bondig houden: ik ben genaaid door de agent. Zijn piekmeting was ongeldig omdat ie zelf 110 reed en zwaar op me in liep. Ik reed 90. Maar goed, dankzij zijn ambtseed verlies ik. Bovendien is de meting gedaan in de eerste 200 meter v/d bebouwde kom, vlak nadat de provinciale weg ophield (da's dus wat anders dan zogenaamd met 110 ergens door het centrum rijden). Dit is een soort aanpassingsgebied, na die 200 meter heb ik ook sterk afgeremd. In die eerste 200m is er niks bebouwde kom-achtigs te bekennen, het is nog hetzelfde ingericht als de prov. weg. Daarnaast was het ook nog eens 4 uur 's nachts en was er niemand in de buurt. Maar vooral die meting, die klopt niet. Maar ach, met een dergelijke oogkleppenvisie als jij hanteert kan ik eigenlijk niet van je verwachten dat je het begrijpt.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik je verhaal goed begrijp reed je (na correctie) dus 104 km per uur...
Dit is een overtreding van meer dan 50 km per uur waardoor je dus je rijbewijs kwijt raakte.
Je reed dus hoogstwaarschijnlijk binnen de bebouwde kom?! En dan een dikke 100 km/u op de teller hebben staan...
Heb je nog mazzel dat je je rijbewijs terug krijgt... en voor zo'n overtreding vind ik een boete van ¤ 430 een lachertje.
Dat jij nog moeite doet om het uit te leggen. Er zitten hier nu eenmaal van die kortzichtige moraal ridders die goed en fout zien als in zwart en wit. Ze oordelen terwijl ze de situatie totaal niet kennen of hebben meegemaakt. Dat is iets waar ik al een tijd achter ben op Fok! Heel erg jammer, maar ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit soort knullige reacties zijn dus precies de reden dat ik dit verhaal hier niet in een KLB-topic gepost heb. Ik zal het kort en bondig houden: ik ben genaaid door de agent. Zijn piekmeting was ongeldig omdat ie zelf 110 reed en zwaar op me in liep. Ik reed 90. Maar goed, dankzij zijn ambtseed verlies ik. Bovendien is de meting gedaan in de eerste 200 meter v/d bebouwde kom, vlak nadat de provinciale weg ophield (da's dus wat anders dan zogenaamd met 110 ergens door het centrum rijden). Dit is een soort aanpassingsgebied, na die 200 meter heb ik ook sterk afgeremd. In die eerste 200m is er niks bebouwde kom-achtigs te bekennen, het is nog hetzelfde ingericht als de prov. weg. Daarnaast was het ook nog eens 4 uur 's nachts en was er niemand in de buurt. Maar vooral die meting, die klopt niet. Maar ach, met een dergelijke oogkleppenvisie als jij hanteert kan ik eigenlijk niet van je verwachten dat je het begrijpt.
En daarnaast zal 't me eerlijk gezegd ook aan m'n reet roesten wat je er van denkt.
Fijn dat t je geen ruk kan schelen wat ik ervan denk...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit soort knullige reacties zijn dus precies de reden dat ik dit verhaal hier niet in een KLB-topic gepost heb. Ik zal het kort en bondig houden: ik ben genaaid door de agent. Zijn piekmeting was ongeldig omdat ie zelf 110 reed en zwaar op me in liep. Ik reed 90. Maar goed, dankzij zijn ambtseed verlies ik. Bovendien is de meting gedaan in de eerste 200 meter v/d bebouwde kom, vlak nadat de provinciale weg ophield (da's dus wat anders dan zogenaamd met 110 ergens door het centrum rijden). Dit is een soort aanpassingsgebied, na die 200 meter heb ik ook sterk afgeremd. In die eerste 200m is er niks bebouwde kom-achtigs te bekennen, het is nog hetzelfde ingericht als de prov. weg. Daarnaast was het ook nog eens 4 uur 's nachts en was er niemand in de buurt. Maar vooral die meting, die klopt niet. Maar ach, met een dergelijke oogkleppenvisie als jij hanteert kan ik eigenlijk niet van je verwachten dat je het begrijpt.
En daarnaast zal 't me eerlijk gezegd ook aan m'n reet roesten wat je er van denkt.
Wat hij zegt.. Heeft mn mentrix ook een keer gedaan (ouwe hippie met een autoriteitsprobleem)...quote:Op zondag 7 mei 2006 19:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
In beroep gaan...ja! maar niet met de reden dat iemand anders het was. Heel simpel, boetes zijn corrigerende maatregelen, om je gedrag aan te passen. Hoe kan jij je gedrag aanpassen als jij je boete nog niet hebt? Dus tussen het tijdstip van de eerste keer geflitst zijn en het binnenkomen van de boeten kunnen ze dus eigenlijk niets doen, moeten ze maar sneller zijn met de boetes...
Juist. Maar goed, kontenkussers hou je altijd hè. Dat zijn de helden die over 10 jaar in de flitsauto's zitten...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij nog moeite doet om het uit te leggen. Er zitten hier nu eenmaal van die kortzichtige moraal ridders die goed en fout zien als in zwart en wit. Ze oordelen terwijl ze de situatie totaal niet kennen of hebben meegemaakt. Dat is iets waar ik al een tijd achter ben op Fok! Heel erg jammer, maar ja.
Ik denk dat we allemaal wel weten dat de politie je erbij naait waar je bij staat (ID plicht anyone?) maar als je ze nodig hebt geven ze niet thuis en je kan ze totaal niks maken.
quote:Op maandag 8 mei 2006 09:59 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ten eerste is het al snel een kleine 10km te hard, ten tweede kan je je voet best zo neer zetten dat je precies 50 rijdt en ten derde kan je best elke 20sec een kleine blik op je km teller werpen![]()
lol en er is nog steeds geen belletje gaan rinkelen dat je misschien een keer wat langzamer gaat rijden?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:34 schreef 5chaap2k het volgende:
man waar maak je je druk om :/
ik heb inmiddels een automatische incasso openstaan naar het cjib van 300 per maand en een automagische afspraak bij oom officier elk kwartaal...
Wie te hard wil rijden moet dokken (of niet gepakt worden)
zo simpel is t..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |