quote:Op maandag 8 mei 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
OK mensen, ben weg, fijne dag allemaal nog![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:05 schreef Alicey het volgende:
In plaats van de muur vandaag jezelf nokwanda?
Euh... ?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en eens een keer niet de muur met mezelf
als nokje een muur verft dan zit ze zelf ook helemaal onder!quote:
Ahop die manier. Nu ikke snap.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als nokje een muur verft dan zit ze zelf ook helemaal onder!
heb laatst per ongeluk mij haar als kwast gebruikt. Heb vorige week de minuscule stukjes verf er nog uitgeknipt.quote:
* Alicey ziet het voor zich.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb laatst per ongeluk mij haar als kwast gebruikt. Heb vorige week de minuscule stukjes verf er nog uitgeknipt.
denk oranje...... van de picknicktafel en de ondergaande zonquote:
Maar dat past toch juist goed bij je haar?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
denk oranje...... van de picknicktafel en de ondergaande zon![]()
Daarom had ik in de eerste instantie ook niet inde gaten dat het erin zat.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat past toch juist goed bij je haar?
Da's wel weer een beetje jammer idd ja..quote:Op maandag 8 mei 2006 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom had ik in de eerste instantie ook niet inde gaten dat het erin zat.
Maar het voelde zo rot aan... als een bos stro.
Gelukkig zie je die kleine beetjes niet die ik eruit heb moeten knippen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's wel weer een beetje jammer idd ja..
Als je ze er uit knipt zie je ze inderdaad niet meer.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig zie je die kleine beetjes niet die ik eruit heb moeten knippen.
Niet veel verschil met wat het eerder was. Alleen dan wat bijgewerkt.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en hoe is het geworden nokje?
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je ze er uit knipt zie je ze inderdaad niet meer.
quote:
Dat verheldert het dan weer.quote:Zo er uit geknipt dat het er niet uitzag alsof er happen uit mijn haar geknipt waren
quote:
Het lukt je in 1 dag weer?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:31 schreef nokwanda het volgende:
Heb EW net de opdracht gegeven om eventjes geschokt te kijken.... er is alweer afgewassen
ik ook!!! waar ik lil wicquote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef nokwanda het volgende:
btw..... menskens.... ik mis Lillith Wicca vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |