Aliceyquote:
Huh? Wat is er dan eng aan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Was hier niet veel van te merken gister.
Dus we kunnen vandaag onze lol op hier....... ik schuil wel vast achter de bank.
Nou.... gister was het slechte been en dat leek hier heel gewoon. Dus ik stel me zo voor dat het goede been stuiterdestuiter isquote:
Oh zoo dat valt dan ook wel redelijk mee, want ik moet nog wel wakker worden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou.... gister was het slechte been en dat leek hier heel gewoon. Dus ik stel me zo voor dat het goede been stuiterdestuiter is
En ik ben sloom en dus schuil ik achter de bank.
ik denk dat ik instort zodra ik een bed ziequote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
breng jij mij een bakkie koffie op bed?
Zo heb je dus helemaal geen reden meer om op te staan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
breng jij mij een bakkie koffie op bed?
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zo heb je dus helemaal geen reden meer om op te staan.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk dat ik instort zodra ik een bed zie
quote:
an moet je juist geen koffie drinken, dat gaat de teruggang tegen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Precies
Maar ik ben al op. Al een tijdje. Maar ik wil terug
ze mag ook niet terug! ik wakker iedereen wakker!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
an moet je juist geen koffie drinken, dat gaat de teruggang tegen.
Wat is wakkeren?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ze mag ook niet terug! ik wakker iedereen wakker!!!
Niet echt. Ik kan zelfs nog slapen na een litertje hoor. Tis erg maar ik kan bijna altijd slapen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
an moet je juist geen koffie drinken, dat gaat de teruggang tegen.
Met veel koffie op kan ik 's avonds doorgaans ook wel slapen, maar niet meer als ik 's ochtends ben opgestaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet echt. Ik kan zelfs nog slapen na een litertje hoor. Tis erg maar ik kan bijna altijd slapen.
Tenzij ik gewoon veel dingen te doen heb en afgeleid word van het hele idee van slapen.
trust me i can stop youquote:
hallo lieve lekkere miragequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef Mirage het volgende:
Hallo lieve en lekkere mensen (wie wat is vullen jullie zelf maar in) ,
Het is lekkerrrrrrr !!!!!!!
Nog even een paar drukke daagjes, maar af en toe ben ik er wel hoor
Ik ben lekkerrrr.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef Mirage het volgende:
Hallo lieve en lekkere mensen (wie wat is vullen jullie zelf maar in) ,
Het is lekkerrrrrrr !!!!!!!
Nog even een paar drukke daagjes, maar af en toe ben ik er wel hoor
Mocht je het geprobeerd hebben, dan is het je niet geluktquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben lekkerrrr.
Ik doe al jaaaren aan zelfkannibalisme omdat ik zo lekker ben![]()
Daar bestond ook geen twijfel over nadat ik jouw nagels uitvoerig geobserveerd heb.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben lekkerrrr.
Ik doe al jaaaren aan zelfkannibalisme omdat ik zo lekker ben![]()
Bijkomend voordeel is dat je er niemand mee kan verwondenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
Daar bestond ook geen twijfel over nadat ik jouw nagels uitvoerig geobserveerd heb.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |