quote:Op zondag 7 mei 2006 18:05 schreef Copycat het volgende:
Maar natuurlijk.
Je onderste plaatje doet het trouwens niet.
Volgens mij wil je liever de volledige Ashlee van de aardbodem zien verdwijnen.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:08 schreef Zyggie het volgende:
K nu nog haar lelijke kin en daarna haar ogen laten verwisselen. Daarna pleit ik voor een wat vrouwelijker lichaam en een stembandamputie.
Heb je Ashlee weleens van de zijkant gezien (vóór de nosejob)?!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:19 schreef Natalie het volgende:
Je moet wel heeeeeel goed kijken. Was die 'bump' niet gewoon een pukkel ofzo?
quote:NOSING AROUND
Ashlee Simpson has refused to comment on her recent nose job, following the media's scrutiny over her changed look. Simpson, whose rep confirmed reports of a rhinoplasty earlier this week, said: "Everybody's already saying it, so I just don't talk about it. I'm like, OK, whatever. It doesn't bother me." The 21-year-old singer underwent the operation on 21 April in a Los Angeles clinic.
quote:Ashlee Simpson lacht om neusoperatie
(Novum/AP) - Ashlee Simpson lacht de geruchten over een neusoperatie weg. Recente foto's van de zangeres, die circuleren op internet en in tabloids, suggereren dat ze plastische chirurgie heeft ondergaan. Het karakteristieke bobbeltje op haar neus lijkt te zijn verwijderd.
De 21-jarige zangeres lacht om het verhaal. "Iedereen heeft het er al over, dus ik houd mijn mond maar. Het maakt me niet uit wat mensen beweren. Ze doen maar." Simpson ontkent het gerucht niet, maar bevestigt het evenmin. "Misschien is het wel waar. Wie weet."
Opzich goed gelukt, alleen die neus gaf haar juist persoonlijkheid. Nu lijkt ze op Britneyquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind dit wel een goede vergelijking, hij is goed gelukt hoor!
Nou nou, ik heb geen aids ofzoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:44 schreef Natalie het volgende:
't Zeg het niet graag, maar hij heeft wel gelijk.. Vooral op die foto hierboven lijkt ze op Britney.
preciesquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Opzich goed gelukt, alleen die neus gaf haar juist persoonlijkheid. Nu lijkt ze op Britney.
Als ze dit al een probleem vindt; hoe moet het dan als ze ouder wordt? Gaat ze elke rimpel ook één voor één te lijf? Of vindt ze dat wel acceptabel?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:54 schreef Natalie het volgende:
Schoonheidsideaal is kennelijk: een rechte neus. En volgens mij heeft het merendeel van die vrouwen in dat vak zich ook een perfecte neus laten aanmeten.
'k Vind juist die kleine verschillen die ieder mensen uniek maken het mooist. Maar ja, je hebt geld en een bobbel op je neus... damn, en je staat aldoor in de spotlight, dan maar het mes erin.
Ach, als ze er gelukkig van wordt... Maar ik vind 't absoluut onnodig.
quote:Rhinoplasty played a trick on Jennifer Grey. After her successful role as the ugly-duckling teenager in Dirty Dancing, Jennifer Grey underwent nose surgery (rhinoplasty). They say she had not one but two nose jobs in the hopes that a better nose would advance her career. Fortunately for Grey, the plastic surgery had its intended effect on her appearance. Less fortunately, the surgery had an unintended effect on her career - after rhinoplasty she lost her special thing and finally her career failed to live up to its earlier promise and has relegated her to made-for-television films.
May be, Who's nose?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:01 schreef Ashlee Simpson het volgende:
In response to rumors that she recently went under the knife for a nose job, the singer would only giggle and say, "Maybe. Who knows!"
inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Ziet er beter uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |