tsja, die nummers volgen elkaar gewoon op. maar er is geen 998 dus dat komt wel goed denk ikquote:
voor zo'n bedrag zou ik dat dan teminste bij een bovag garage kopen, dan heb je iig garantie.quote:
gewoon niks kopen en motorrijbewijs halenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:55 schreef M5 het volgende:
[..]
voor zo'n bedrag zou ik dat dan teminste bij een bovag garage kopen, dan heb je iig garantie.
OMGquote:Op zondag 7 mei 2006 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
HAd ik al verteld dat als Colin een motor op de foto zet, zn vader zijn motor er altidj eerst naast zet?
Met een motor kun je nat regenen, gigantisch op je bek gaan (letterlijk), vrijwel niets meenemen, zit je kut voor lange afstanden, heb je het steen koud in de winter en moet je heel beheerst rijden als je over nat wegdek gaat. (en wanneer heb je dat nu niet in NL) Dat zijn voor mij redenen genoeg om er geen te halen.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gewoon niks kopen en motorrijbewijs halen
Die hebben allemaal achterwielaandrijving en vermogen
fotoquote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef BoJo het volgende:
maar m'n kippegaas is nu zwart, staat een stuk beter![]()
Daarnaast ook nog overal een lappie overheen gedaan, verschillende dingetjes vast gezet en mijn chrome () opgepoetst.
ben lekker bezig geweest![]()
We gaan toch naar duitsland deze zomer zeurkausquote:Op zondag 7 mei 2006 17:13 schreef BoJo het volgende:
nou jongens... na deze SC nog 2 te gaan en dan zitten we op de 1000. En totaal geen leuke meeting geplant o.i.d.![]()
Ja, maar ijsmeis, Hugster, Sjoewe en Hermandeperman zouden zo rond deel 1000 weer terug komen, dus das dan wel weer mooi meegenomen!quote:Op zondag 7 mei 2006 17:13 schreef BoJo het volgende:
nou jongens... na deze SC nog 2 te gaan en dan zitten we op de 1000. En totaal geen leuke meeting geplant o.i.d.![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ijsmeis, Hugster, Sjoewe en Hermandeperman zouden zo rond deel 1000 weer terug komen, dus das dan wel weer mooi meegenomen!
Plan eens wat danquote:Op zondag 7 mei 2006 17:13 schreef BoJo het volgende:
wel op een zateradg mag ik hopenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:22 schreef BoJo het volgende:
zaterdag is prima, en kan me niet schelen wat. Samen vreten, samen uit ofzo. Hoeft allemaal niet te spectaculair. Maar gewoon gezellie.
of niet![]()
doodgaanquote:Op zondag 7 mei 2006 17:27 schreef ook_gek het volgende:
Den Haag![]()
Dat word eten sillys la luna en dan dood![]()
Mwah, ik ga liever ook ergens naar toe waar ik de mensen kan verstaan hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja hoi, er zijn ook mensen MET een leven hier
[afbeelding]
dat begint nu al een sjonnie wagen te wordenquote:
Mooi, Friesland, Drenthe, Limburg en Zeeland zijn uitgesloten van deelnamequote:Op zondag 7 mei 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwah, ik ga liever ook ergens naar toe waar ik de mensen kan verstaan hoor
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders check je de PI even viool.
[afbeelding]
BBQen bij Tjabbo in de tuinquote:Op zondag 7 mei 2006 17:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mooi, Friesland, Drenthe, Limburg en Zeeland zijn uitgesloten van deelname
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:43 schreef ook_gek het volgende:
ik ga no way naar boeren land toe
Dan doe ik wel een eigen meeting in utrecht waar de leuke users komen
mooi planquote:Op zondag 7 mei 2006 17:51 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, een BBQ kan ook wel bij mijn ouders in de tuin
Maar ik ben ff kokkerellen enzo
[afbeelding]
echt welquote:Op zondag 7 mei 2006 17:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
je bent heul geen bierdrinker [afbeelding]
[afbeelding]
goed voor je lijnquote:Op zondag 7 mei 2006 17:59 schreef Hugster het volgende:
ik eet al een week brood, wat een topchef ben ik toch ook
[afbeelding]
nouuuuuuuuquote:Op zondag 7 mei 2006 17:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
echt wel
alleen niet als ik nog moet rijden (niet meer altans)
![]()
is niet veel aan hoor, als ik over een bepaald punt ga dan moet ik nekken en kan je me opvegenquote:Op zondag 7 mei 2006 18:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
nouuuuuuuu
Okay, jij mag wel met een matje bij herm op z'n kamer hoorDronken Bo moet ik gewoon nog eens meemaken
[afbeelding]
Mja daar heb je wel gelijk in helaasquote:Op zondag 7 mei 2006 17:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat begint nu al een sjonnie wagen te worden![]()
We zullen zienquote:Op zondag 7 mei 2006 18:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
is niet veel aan hoor, als ik over een bepaald punt ga dan moet ik nekken en kan je me opvegen![]()
ik wil wel eens een bo mee maken die helemaal los gaat met stappenquote:Op zondag 7 mei 2006 18:01 schreef Hugster het volgende:
Dronken Bo moet ik gewoon nog eens meemaken
[afbeelding]
wanneer wil jij het dan doenquote:
Je ging dat ding toch verkopen?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:21 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac heeft 4x koni geel + 40mm verlaging voor de 155![]()
![]()
ik zie alleen niet hoe je die koni's achter moet instellen
lager bij de grond is lager in de verkoop prijs denk ik.quote:
Ik heb besloten dat de auto houden en em naar wens aanpassen goedkoper is als een andere auto kopen en die ook nog eens aanpassenquote:
Maar je ree teveel en daarom moest je naar een gasautoquote:Op zondag 7 mei 2006 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat de auto houden en em naar wens aanpassen goedkoper is als een andere auto kopen en die ook nog eens aanpassen![]()
Misschien dat hier ooit nog een keer een 2.0 8v in komt in plaats van de 1.8.
Edit - nu eerst de veren er onder en over een maand sport schijven + blokken + rvs remslangen dan ben ik voorlopig klaar met de auto
Ja klopt, maar 80% van wat ik rij betaald m'n baas en daar krijg ik ruim voldoende KM-vergoeding voortquote:Op zondag 7 mei 2006 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar je ree teveel en daarom moest je naar een gasauto![]()
Kon niet uitblijvenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:34 schreef hermandeperman het volgende:
Gelukkig, toch weer een pats-postje
[afbeelding]
Bieden mag altijd, alles is altijd te koop bij mij, zolang de prijs maar juist isquote:Op zondag 7 mei 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
Wilde ik godver net een bod doen op die 155 omdat ik zeer labiel ben geworden door al die kutauto's.... Doe je hem niet weg![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bieden mag altijd, alles is altijd te koop bij mij, zolang de prijs maar juist is
je moeder voor een euroquote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bieden mag altijd, alles is altijd te koop bij mij, zolang de prijs maar juist is
dan bied ik 2 euro!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die kan mooi het huis schoonmaken hierzo
Ze is erger, maar ze is veel te makkelijk om te verkopen, tenzij er voldoende wordt geboden om haar te vervangenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:52 schreef hermandeperman het volgende:
Als ze maar niet net zo'n ouwehoer is als Peu
[afbeelding]
[afbeelding]
Erger kan nietquote:Op zondag 7 mei 2006 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is erger, maar ze is veel te makkelijk om te verkopen, tenzij er voldoende wordt geboden om haar te vervangen
Nee, want achter Den hag Centraal is een bouwput, en iemand voor bouwvakker uitschelden is neit erg. Als je nu achter Den Haag HS had gezegd, had ik je een ban aan proberen te smerenquote:Op zondag 7 mei 2006 19:57 schreef ook_gek het volgende:
ik geef 5 euro. Ik denk dat ze meer achter het centraal in den haag kan verdienen dan waar ze nu staat.
Of ga ik nu over de bekende lijn heen met mijn opmerking?
Jij ook alquote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb geen 5 euro, ik ben voor een motorjacht ban 5 ton aan het sparen![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk btw dat ze heel erg goed is met de mattenklopper
*pats*pats*pats*
Make my dayquote:Op zondag 7 mei 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, want achter Den hag Centraal is een bouwput, en iemand voor bouwvakker uitschelden is neit erg. Als je nu achter Den Haag HS had gezegd, had ik je een ban aan proberen te smeren
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Hugster het volgende:
Ouders net weer terug, blijkt dat ik alle plantjes en bloemen in en rondom het huis heb laten afsterven deze week![]()
Het was me nog zo op het hart gedrukt maar ik ben die dingen echt straal vergeten![]()
![]()
[afbeelding]
Weet je meteen wat je met moederdag kan geven whehehquote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef Hugster het volgende:
Ouders net weer terug, blijkt dat ik alle plantjes en bloemen in en rondom het huis heb laten afsterven deze week![]()
Het was me nog zo op het hart gedrukt maar ik ben die dingen echt straal vergeten![]()
![]()
[afbeelding]
Ohw kut dat is zondag a.s. ehquote:Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je meteen wat je met moederdag kan geven wheheh
Normaal hier ook maar de buren waren ook op vakantiequote:Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Zo herkenbaar, als wij thuis bleven en m'n ouders gingen weg liet m'n moeder nog steeds de buurvrouw de plantjes doen, omdat wij ze ook altijd vergaten![]()
[afbeelding]
Ja dat zal m'n moeder leuk vindenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
hmm, kut. weet iemand een autoevenemnet dat aankomende zondag is, dan heb ik een goede smoes
of doen we dan het 100oe-deel-feestje
Dat is zo fijn aan buren die nooit op vakantie gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 20:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Normaal hier ook maar de buren waren ook op vakantie
[afbeelding]
Het is ook as zondagquote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef Fugie het volgende:
iemand zei gister moederdag, ik in paniek want ik dacht dat het as zondag was
lekker hendig weer
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet je meteen wat je met moederdag kan geven wheheh
FUCKquote:Op zondag 7 mei 2006 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw kut dat is zondag a.s. eh
[afbeelding]
Lekker leven danquote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is zo fijn aan buren die nooit op vakantie gaan
[afbeelding]
nieuwe wasmachinequote:Op zondag 7 mei 2006 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
Mja ik moet echt wat hebben
Ze doet echt al 3 jaar m'n was enzo en stopt ieder weekend weer m'n tas vol met spullen ed
ff zoeken
[afbeelding]
Nou dan verdient ze inderdaad wel wat jaquote:Op zondag 7 mei 2006 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
Mja ik moet echt wat hebben
Ze doet echt al 3 jaar m'n was enzo en stopt ieder weekend weer m'n tas vol met spullen ed
ff zoeken
[afbeelding]
Neh manquote:Op zondag 7 mei 2006 20:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou dan verdient ze inderdaad wel wat ja![]()
En geen huishoudelijke artikelen eh! Da's zo afgezaagd
[afbeelding]
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 7 mei 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn ma zou het verschrikkelijk vinden als ik iets voor der zou kopen met moederdag
Het verzinnen is echt een helquote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neh man![]()
En ze verdient idd wel wat ja, maar ik geef haar ieder jaar wel wat leuks hoor
Alleen het is iedere keer weer zo'n gedoe met het verzinnen e.d.
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:30 schreef BaraCuda het volgende:
Mijn ma zou het verschrikkelijk vinden als ik iets voor der zou kopen met moederdag
schooierquote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb geen geld ik ben aan het sparen voor een jacht van 5 ton
Zulks?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
oude type - helemaal induwen en draaien. Richting staat op de beschrijving, ik meen tegen de klok in.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:21 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac heeft 4x koni geel + 40mm verlaging voor de 155![]()
![]()
ik zie alleen niet hoe je die koni's achter moet instellen
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:35 schreef BaraCuda het volgende:
Kloptquote:Op zondag 7 mei 2006 20:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je dat voor 5 ton?denk eerder 5 miljoen
wat deed je op de A4quote:Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef BaraCuda het volgende:
ik hoorde net op de A4 een partij motorrijders voluit knallen![]()
Dat geluid![]()
Ja ik ook, maar die krijg je nieuw niet onder de 7miljoen en 2e hands zo rond de 4-5quote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik wil wel een boot met zo'n luik waar jetski's en ferrari's in kunnen![]()
Nou die ligt een km of 2 a 3 verderop...quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar die krijg je nieuw niet onder de 7miljoen en 2e hands zo rond de 4-5
[afbeelding]
ohja verrekquote:Op zondag 7 mei 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou die ligt een km of 2 a 3 verderop...
als de wind vanuit het oosten komt dan hoor je dat soort motoren heel goed![]()
Oke thanks, dat kan dus alleen voor montage, als ze gemonteerd zitten kan ik achter dus niet meer afstellen begrijp ikquote:Op zondag 7 mei 2006 20:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
oude type - helemaal induwen en draaien. Richting staat op de beschrijving, ik meen tegen de klok in.
nieuwe type - rubberen dop eraf en duwen tot je een klik hoort, dop er weer op. Niet zeker of je ook moest draaien![]()
dit is overigens als je op z'n aller hardst wil zetten.![]()
Omdat wij anders niet weten dat hij gele Koni's heeft gekocht natuurlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
en peu waarom vraag je dat over die Koni's hier ipv op het artc![]()
![]()
of je hoort het liever van onze koni expert PNG?![]()
Nee, wil het nog ff stil houden op t ARTC, zal wel niet lukken tot Viva Italia, maar zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:45 schreef BoJo het volgende:
en peu waarom vraag je dat over die Koni's hier ipv op het artc![]()
![]()
of je hoort het liever van onze koni expert PNG?![]()
nee dat kan alleen met een schroefset, dat weet ik zelfsquote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke thanks, dat kan dus alleen voor montage, als ze gemonteerd zitten kan ik achter dus niet meer afstellen begrijp ik![]()
Maar goed, achter op z'n hardst is prima denk ik, zit toch zelden iemand achterin en dan heeft die pech
Nee dat zal het toch niet zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 20:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat wij anders niet weten dat hij gele Koni's heeft gekocht natuurlijk
[afbeelding]
Whehehe Peu, zelfs je vriendje Bo dist jequote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat kan alleen met een schroefset, dat weet ik zelfs![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, wil het nog ff stil houden op t ARTC, zal wel niet lukken tot Viva Italia, maar zou wel leuk zijn.
Ik moet ook nog uitvinden welke verf er t beste op veren kan, ik wil nl alles zwart maken (knal blauwe veren + gele schokbrekers onder een rode auto vind ik niet mooi). Maar de verf op de veren moet flexibel blijven.
die had ie nog te goed... nog een paar eigenlijkquote:Op zondag 7 mei 2006 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe Peu, zelfs je vriendje Bo dist je
[afbeelding]
Nee, niet echt, heb je ook een foto van de achterkant?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
zie jij hier de kleur van de schokbreker en de veer ?![]()
Mja, je hebt nog wel een paar credits staan jaquote:Op zondag 7 mei 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
die had ie nog te goed... nog een paar eigenlijk![]()
![]()
Wel meer als een paarquote:Op zondag 7 mei 2006 20:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
die had ie nog te goed... nog een paar eigenlijk![]()
![]()
Dat nooitquote:Op zondag 7 mei 2006 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja weet ik hetMisschien moet je je eisenpakket bijstellen?
[afbeelding]
niet online. Je ziet alleen die schokbreker en veer als je het wiel eraf haalt of je kop tussen de spaken steekt dus bespaar je de moeitequote:Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, niet echt, heb je ook een foto van de achterkant?
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat nooit![]()
Drugs, vrouwenhandel,pooier....
samen met Bo kom ik er wel![]()
http://forum.ladanivabelgium.be/phpBB2/viewtopic.php?t=1687quote:Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.ladanivabelgium.be/phpBB2/index.php![]()
daar ga ik me zo eens aanmelden
Je kent me toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet online. Je ziet alleen die schokbreker en veer als je het wiel eraf haalt of je kop tussen de spaken steekt dus bespaar je de moeite![]()
daar gaan mn polsenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://forum.ladanivabelgium.be/phpBB2/viewtopic.php?t=1687![]()
![]()
![]()
aanzwengelen![]()
quote:
quote:Onder het fulco zit een parkeergarage weet je wel, een van de inritten hiervan zit aan de kant van de stad zeg maar. Staat ook een levensgroot bord boven. Net ernaast zit een vrij brede trap waarmee je lopend de garage in of uit kan.
Nu raadt je het misschien al: er was een Benz recht het trapgat ingereden! dan ben je toch wel belachelijk dom. of je let compleet niet op, maar dan is het nog dom, omdat je in principe blind een gat inrijdt (als je op de bestuurdersstoel zit, kun je niet over de rand van de trap kijken, zodat je niet kan zien of het een trap is of echt een inrit voor een auto)
die wagen zat nu dus klem. de achterwielen staken in de lucht, de voorwielen stonden ergens op de tiende trede van boven ofzo. heb niet gezien hoe het is afgelopen, maar lijkt me dat een sleepwagen die auto eruit heeft moeten trekken. ws. ook aanzienlijke schade aan onderkant ed![]()
heb de bestuurder niet gezien, maar was wel geinig dat er allemaal mensen omheen alleen stonden te lachen en zeggen 'wat een sukkel ben je dan' ed.![]()
waarom niet gegroefd? (geboord snap ik)quote:Op zondag 7 mei 2006 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te zoeken naar remschijven die wel beter remmen als standaard maar niet gegroefd of geboord zijn
Ik vond die superchargers wel HEEL geil klinkenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:10 schreef Hugster het volgende:
Toch kan dat V8 geluid me geen kippenvel bezorgen
Een huil van een 5, 6, 10, 12 of 16 cylinder wel.
Dokter, wat is er mis met mij?
Kusjes,
Anoniempje
ook niet die van de Ferrari's?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:10 schreef Hugster het volgende:
Toch kan dat V8 geluid me geen kippenvel bezorgen
Een huil van een 5, 6, 10, 12 of 16 cylinder wel.
Dokter, wat is er mis met mij?
Kusjes,
Anoniempje
Die kerel spoort niet johquote:
Om dezelfde reden dat ik de koni's + veren zwart wil hebben, iedereen kan dan zien dat het geen standaard remmen zijn.quote:
dan moet je ook die telefoon schijf standaard velgen terug plaatsen, daar zie je niks doorheenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik de koni's + veren zwart wil hebben, iedereen kan dan zien dat het geen standaard remmen zijn.
Jij bedoelt de goedkoopste schijven? Dat zijn gewoon standaard remschijven, die remmen dus niks beter.quote:
zuchtquote:Op zondag 7 mei 2006 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bedoelt de goedkoopste schijven? Dat zijn gewoon standaard remschijven, die remmen dus niks beter.
Juist omdat die niet snel is wil ik dat die er niet uitziet alsof die dat wel is, schnappie?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:18 schreef Fugie het volgende:
maar serieus peu, wat maakt het uit in die alfaAls je dat nou bij een echt snelle wagen doet
neem dan gegroefd, valt ook niet al te veel op.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist omdat die niet snel is wil ik dat die er niet uitziet alsof die dat wel is, schnappie?
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:24 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ook mooi in het zwart trouwens..
[afbeelding]
[afbeelding]
Slaap zequote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef Fugie het volgende:
konis gaat ie toch niet sneller van, en geboorde schijven toch ook niet
magoed, ik ben pitte![]()
Fugiequote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef Fugie het volgende:
Niet leverbaar voor de 155, had ik al naar gevraagd, hij heeft zelfs al voor me naar Duitsland gebeldquote:
in de bochten wel iets, maar echt snel zal die niet worden nee, dat zeg ik ook, daarom wil ik ook dat hij er niet snel uit ziet. (al is dat met verlaging niet echt te voorkomen).quote:Op zondag 7 mei 2006 22:26 schreef Fugie het volgende:
whahahahahahquote:Op zondag 7 mei 2006 22:12 schreef hermandeperman het volgende:
Oke, krijg net mail van een vriend van me, HEERLIJK![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dat zal het dan ook worden, of wat BoJo zegt, gegroefd valt bijna niet op. Maar de remmen komen toch pas halverwege de zomer denk ik, in ieder geval NA Viva Italia en misschien ook nog na de Clubspecials.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Alfisti het volgende:
Peu: standaard schijven met Ferrodo blokken > remt erg goed.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
ik ga naar me nest![]()
Morgen overnacht ik erges in almere geloof ik
Ja dat is dan nog een uitzonderingquote:
In mijn optiek is alles mogelijk / dupliceerbaarquote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Googol, ik hoor dat jij stickers voor op auto's kan laten maken?
Ik heb misschien binnenkort een raamband nodig (alleen letters),
maar van dat reflecterende materiaal (zoals bij politie e.d.). Kan dat?
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:32 schreef PeuRac het volgende:
@Bojan, ik ga as zaterdag bij Leon gegroefd monteren, ik zal ff kijken hoe dat eruit ziet.
das eng dichtbij manquote:Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
ik ga naar me nest![]()
Morgen overnacht ik erges in almere geloof ik
je gaat er voor zorgen dat de bus van Beatrix een fatsoenlijk uiterlijk krijgt!quote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In mijn optiek is alles mogelijk / dupliceerbaar
ben nu trouwens bezig met een project waar ik HEEL trots op ben maar waar ik verder nog niets over kan vertellen
Zoek dan naar V6 of Q4 remmenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet leverbaar voor de 155, had ik al naar gevraagd, hij heeft zelfs al voor me naar Duitsland gebeld![]()
@Bazzos, alleen die van een v6 of Q4 zijn merkbaar groter, maar die worden zelden/nooit gesloopt![]()
Van een 166 past ook, maar die zijn ook zeldzaam op de sloop en dan moet ik ipv 16", 17" gaan monteren.
ik schrok alquote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat is dan nog een uitzondering
Alleen van de 355, 360 en 430 dan.
308, 328 en ouder vind ik ook niet spannend klinken
[afbeelding]
Beterquote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
In mijn optiek is alles mogelijk / dupliceerbaar
ben nu trouwens bezig met een project waar ik HEEL trots op ben maar waar ik verder nog niets over kan vertellen
Ik kliktequote:
Damn, is daar geen script voor ofzo?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
geluks vogels die nu aan slapenik moet nog 140 van de 250 foto's op BB zetten, en ik ben al UUREN bezig
Zou ik moeten informeren ... hangt namelijk sterk af van de gebruikte folie en hoe moeilijk het is om te snijden. Ik wil je iig wel helpen met het ontwerp als je dat wiltquote:Op zondag 7 mei 2006 22:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Beter
Wat zou zoiets kosten eigenlijk voor 18 letters, 2 punten en een streepje? -
wordt nu wel nieuwsgierig naar dat project
nee, lekker bij elke foto uitzoeken wat het is en van wiequote:Op zondag 7 mei 2006 22:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Damn, is daar geen script voor ofzo?
* Opa_vertelt wordt ook al slaperig![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, lekker bij elke foto uitzoeken wat het is en van wie
Ik krijg net een mailtje waarin iemadn vraagt om tips mbt het op het dak laten zetten van een Friese vlaghij vidn het witte dak van zijn mini te kaal nu
klinkt nu al goedquote:Op zondag 7 mei 2006 22:41 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik klikte![]()
Nee, ik maak het wel bekend als het rond is
(wordt iig héél erg fout, en gaat volgens mij gigantisch in de soep lopen)
Als je voor me zou willen informeren, graag.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zou ik moeten informeren ... hangt namelijk sterk af van de gebruikte folie en hoe moeilijk het is om te snijden. Ik wil je iig wel helpen met het ontwerp als je dat wilt
en ik kan je echt nog niks zeggen over het project
A.U.B. géén comic sans msquote:Op zondag 7 mei 2006 22:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als je voor me zou willen informeren, graag.
Folie moet dus refecterend zijn (zoals bij politie/ambulance e.d.)
Kleur wit of grijs
18 letters, 2 punten en een -
Ontwerp, tja het zijn alleen letters dus als het maar een duidelijk fontje is
Dus niet een strook folie met letters erop geprint, ik heb alleen de uitgesneden letters nodig.
Alvast bedankt man![]()
Kun je een duidelijke (hoge resolutie) foto maken van het raam (onder verschillende hoeken) waar de sticker op moet komen en mij die mailen?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:54 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Als je voor me zou willen informeren, graag.
Folie moet dus refecterend zijn (zoals bij politie/ambulance e.d.)
Kleur wit of grijs
18 letters, 2 punten en een -
Ontwerp, tja het zijn alleen letters dus als het maar een duidelijk fontje is
Dus niet een strook folie met letters erop geprint, ik heb alleen de uitgesneden letters nodig.
Alvast bedankt man![]()
Maak ik morgen even, moet dan toch door de wasstraatquote:Op zondag 7 mei 2006 22:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kun je een duidelijke (hoge resolutie) foto maken van het raam (onder verschillende hoeken) waar de sticker op moet komen en mij die mailen?
Dan shop ik er een ontwerpje over zodat de plakker een idee heeft waar het over gaat.
quote:Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Maak ik morgen even, moet dan toch door de wasstraat
Nog niet, moet nog registrerenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
twee punten en een streepje ... dit gaat over een web-adresmag ik weten welke?
zoals je misschien weet kan ik daar ook in bemiddelenquote:
die kennis van me met zijn 308 heeft er een open race uitlaat onder hangen. Geloof me dat geluid is gruwelijk geilquote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat is dan nog een uitzondering
Alleen van de 355, 360 en 430 dan.
308, 328 en ouder vind ik ook niet spannend klinken
[afbeelding]
Ik heb gereden in een 308 met raceuitlaat. Geloof me dat geluid vind ik niet gruwelijk geilquote:Op zondag 7 mei 2006 23:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die kennis van me met zijn 308 heeft er een open race uitlaat onder hangen. Geloof me dat geluid is gruwelijk geil
Je moet ze dan ook niet eerst vergassenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:08 schreef Hugster het volgende:
stonede vliegen doodmaken met je electroracket is niet leuk want het hele jacht aspect is dus volledig verdwenen [afbeelding]
Zitten gewoon op je te wachten om gefried te worden
[afbeelding]
Zou dat het zijn joh?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet ze dan ook niet eerst vergassen
[afbeelding]
ik vond het heeeerlijk klinken. Die uitlaat is ook niet goed gekeurd voor de open wegquote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb gereden in een 308 met raceuitlaat. Geloof me dat geluid vind ik niet gruwelijk geil![]()
[afbeelding]
Wheheh, maarja er zit ook niet echt gang in zo'n 308 ehquote:Op zondag 7 mei 2006 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vond het heeeerlijk klinken. Die uitlaat is ook niet goed gekeurd voor de open weg![]()
Maar jezus wat een geluid komt daar uit zeg
Over Ferrari gesproken. Ga je nog naar zandvoort dan met ferrari dagen?
Ik ga dit jaar op zondag. Dat was vorige keer de drukste dag![]()
van 0 naar 100 gaat het niet zo snel als dat ik ooit mee gemaakt heb. Maar bochten is toch erg erg leukquote:Op zondag 7 mei 2006 23:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wheheh, maarja er zit ook niet echt gang in zo'n 308 eh
Ik ga vrijwel altijd naar Italia a ZantvoortWanneer is het? Ik zie dan wel hoe het uitkomt of ik zaterdag of zondag ga
[afbeelding]
Mja die zijn wel leuk jaquote:Op zondag 7 mei 2006 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
van 0 naar 100 gaat het niet zo snel als dat ik ooit mee gemaakt heb. Maar bochten is toch erg erg leuk![]()
ja maar is niet zo gek dat die BMW sneller isquote:Op zondag 7 mei 2006 23:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Mja die zijn wel leuk jaAl is een 360 nog wel ff een paar tikken harder hoor
![]()
En die 760il waar ik laats in mee reed trok dus nog harder op dan die 308 eh
[afbeelding]
Ga lerenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:10 schreef ook_gek het volgende:
verveel me
ga slapenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:10 schreef ook_gek het volgende:
verveel me
wat moet ik lerenquote:
hoe je kan slapenquote:
quote:
Vertel heb toch niks te doen maak me gekquote:Op maandag 8 mei 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ook_gek heeft nog een heleboel te leren...
Investeren in je toekomst is OK.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
Nog immer an die Arbeit, shit animeren in After FX![]()
![]()
Dan moet je dus leren wat je nog nodig hebt qua kennis, me dunkt.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
ja maar WTF zou ik moeten leren dan
Ik zou niet weten wat
quote:Op maandag 8 mei 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ja, wie voor een dubbeltje geboren is, zal nooit een kwartje worden, en wie als trancenicht geboren is zal nooit een leernicht worden...
Mijn toekomst ziet er glansrijk uit dus ik maak me totaal geen zorgen.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar ja, wie voor een dubbeltje geboren is, zal nooit een kwartje worden, en wie als trancenicht geboren is zal nooit een leernicht worden...
quote:Op maandag 8 mei 2006 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
is dit nou een 944 of een 924?
Zastava word in Italë als Innocenti verkocht. En die bouwde de Mini Cooper in licentie. Dat wist ik ook niet.. totdat ik giuster twee op de foto zette, zo'n 50 meter bij elkaar vandaan in exact dezelfde uitvoeringquote:
De auto, de achtergrond, de tekst, het lettertype, de grond ... ik let er eigenlijk niet zo opquote:Op maandag 8 mei 2006 02:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zastava word in Italë als Innocenti verkocht. En die bouwde de Mini Cooper in licentie. Dat wist ik ook niet.. totdat ik giuster twee op de foto zette, zo'n 50 meter bij elkaar vandaan in exact dezelfde uitvoering![]()
Als je een slecht humeur hebt kun je beter slapenquote:Op maandag 8 mei 2006 02:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De auto, de achtergrond, de tekst, het lettertype, de grond ... ik let er eigenlijk niet zo op
eerder geile bui ... vandaar dat ik de dame niet had genoemd (waar ik het meest op zat te letten zoals elke gezonde man betaamd).quote:Op maandag 8 mei 2006 02:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je een slecht humeur hebt kun je beter slapen
Met GHB word dat alleen nog maar leukerquote:Op maandag 8 mei 2006 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh en als je geil bent kun je beter neuken
quote:Op maandag 8 mei 2006 07:31 schreef BoJo het volgende:
ik heb de 205 inderdaad nog Herban![]()
hij starte gisteren in 1x![]()
![]()
waarom dat hoeren ding altijd pas bij de 2de keer start bij potentiele kopers is me een raadsel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |