Er komt toch nog maar 1 ep toch ?quote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef ASroma het volgende:
[..]
weet wel zeker dat het nu een war is. De volgende afleveringen worden puik![]()
![]()
Tja... Op zich zou het seizoen eindigen emt een war best wel kut zijn, aangezien er altijd wel een stuk tijd (in de serie zelf dus) tussen verschillende seizoenen zit.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:32 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
was carmine vroeger al niet baas van de machtigste familie, zal nu nog wel steeds zo zijn dus dat zal niet snel gebeuren. Verder zijn ze als de dood voor oorlog en de aandacht die dat met zich mee brengt zoals tony tegen john zei toen hij carmine wou laten whacken.
Bedoel je Joe Pantoliano?Was Ralph Cifaretto in de Sopranos.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
ff een vraagje tussendoor;
Heeft er in de Soprano's ooit een acteur meegespeelt met rood haar? (je ziet hem wel vaker in films over de mafia ik kan ff niet op z'n naam spelen, beetje dik met rossig roodachtig haar)
Ik ben op zoek naar een tv-serie over de mafia van ongeveer 7 jaar geleden ofzo, die ik destijds regelmatig op een van de publieke zenders keek. Ik heb alleen geen idee meer welke serie dat was.
13 afleveringenquote:Op maandag 22 mei 2006 22:44 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Er komt toch nog maar 1 ep toch ?
Tenminste, volgens mij waren alle voorgaande seizoen 12 afleveringen (of 13 ?)
Ik denk dat die dikke iemand van NY was, omdat ze echt niet zo extreem zouden reageren als het iemand anders zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:24 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Tony lijkt het allemaal wel een beetje beu te zijn. Ben benieuwd of er een antwoord komt op het whacken van Vito (poor thing). Wie werd er bedoeld met Carlo? (Carlo's lipstick was on Vito's cock) Is Carlo degene die aan het koken was?
Wel een totaal onverwachte wending in die scene, hij komt vrolijk binnen, niets aan de hand, blijft irritant doen en word even lek geprikt. Wie was die dikke überhaupt?
what did they find in your mothers cunt?
Solliciteer jij ook naar een kruimeldief tegen je hoofd?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:40 schreef dvdfreak het volgende:
Dom "You know the autopsy found a three ball in his side pocket."![]()
nope, dit gedeelte van seizoen 6 bestaat uit 12 afleveringen, hierna komen er nog 8 maar die worden in januari uitgezonden imdb infoquote:Op dinsdag 23 mei 2006 07:29 schreef dapluiz het volgende:
Ah ok, hebben we er gelukkig nog 2 te gaan
Je hebt gelijk, dat was die fucker inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:46 schreef planethugo het volgende:
Die dikke was zeker iemand uit NY, die was volgens mij ook bij Phil toen ze VIto doodsloegen. Wel bruut gedaan, Phil is idd echt een bad-ass motherfucker
Ik mag Phil wel , old-skoolquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
nope, dit gedeelte van seizoen 6 bestaat uit 12 afleveringen, hierna komen er nog 8 maar die worden in januari uitgezonden imdb info
Die dikke was zeker iemand uit NY, die was volgens mij ook bij Phil toen ze VIto doodsloegen. Wel bruut gedaan, Phil is idd echt een bad-ass motherfucker
Jups 4 Juni wordt ie uitgezonden.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:45 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
moesten we hier nu nog een week op wachten?
Daarna half jaar wachten voor de laatste seizoenquote:Op zondag 4 juni 2006 18:32 schreef Fat_Mike het volgende:
fuck man, ik kan niet wachten, morgen de laatste?
en daarna?
niet Tony, maar iemand uit zijn crew.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:50 schreef Markman het volgende:
Maar die Harris gaf dus de tip dat er vanuit Brooklyn de gedachte kwam dat Tony omgelegd moest worden toch ?? Ik had het niet helemaal goed gehoord namelijk. Ik heb werkelijk geen idee hoe het gaat aflopen volgend jaar.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 00:57 schreef planethugo het volgende:
christopher: i got that 50cent movie, they where giving it away at the carwash
dat vond ik ook maar matig om een kerst einde te gevenquote:Op woensdag 7 juni 2006 08:27 schreef dapluiz het volgende:
Vond het ook wel ene beetje apart om een aflevering die in de zomer uitgezonden word een kerstaflevering te maken ....
quote:'Sopranos' Stars Warn "Pay Rise or We're Off"
Cast members of hit mafia series The Sopranos are demanding higher salaries after the show's bosses secured a string of lucrative rerun rights and staggering DVD sales. Jamie-Lynn Sigler, who plays Meadow, Robert Iler, who plays A.J., Steven Schirripa, who plays Bobby Bacala, Steven Van Zandt, who plays Silvio Dante, Lorraine Bracco, who plays Dr. Melfi, and Tony Sirico, who plays Paulie 'Walnuts', are all demanding a substantial rise before signing up for the final season, set to begin next month. They've reportedly threatened to walk out unless their wages more than double. However, network HBO is only offering a fraction of their demands, and may be forced to write characters out of the series if they don't settle. A source tells the New York Post, "It's coming down to the wire. HBO just doesn't want to pay. No one has deals and they're very far apart. (Show creator) David Chase has tried to help the actors, but even his pleas have fallen on deaf ears. The guys want (a new deal) to happen. These are the last eight episodes, and the money is going to be coming in for HBO for years to come. But the actors get no residuals - and they want to be compensated. They're being treated like dog s**t." An HBO spokesman refused to comment on the pay reports.
Is een dvd (of cd) image. Die kun je dus branden of mounten. Ik geloof met PowerIso, maar weet 't niet zeker.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:16 schreef augurkenkoning het volgende:
Stel: je hebt een .daa bestand en je gaat er van uit dat dat een video is. Hoe moet ik die bekijken?
Carlo was wel weer cool met het wegwerken van het hoofd van Fat Dom.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:24 schreef augurkenkoning het volgende:
was 12 de laatste aflevering?
wat een anticlimax joh
Das niet zo mooi moeten we nog langer wachtenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:12 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
van tvguide.com
Unexpected knee surgery for James Gandolfini — coupled with the competition from NFL playoffs and the Super Bowl — has forced HBO to push back The Sopranos' final salvo of episodes about two months, to early March 2007. Network chairman Chris Albrecht promised the TCA summer press tour crowds that it will be worth the wait, saying, "I know the storylines for the final eight [episodes] and I am absolutely, positively certain that when the curtain comes down, the vast, vast, vast majority of people will say it's one of the great things of all time." Um, understatement lessons needed in Aisle 12.
Ik denk dat die appart zullen verschijnen, commercieel gezien wel zo handigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:18 schreef Dos37 het volgende:
Dat is wel jammer idd. Maarja daarna is het ook echt afgelopen.
worden die laatste 8 ook aangemerkt als een seizoen straks bij de uitgave van de dvd's of heb je straks seizoen 6 op dvd plus "the last eight"
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:16 schreef dvdfreak het volgende:
[quote] Network chairman Chris Albrecht promised the TCA summer press tour crowds that it will be worth the wait, saying, "I know the storylines for the final eight [episodes] and I am absolutely, positively certain that when the curtain comes down, the vast, vast, vast majority of people will say it's one of the great things of all time." Um, understatement lessons needed in Aisle 12.
Tsjah ik was ook al aan het speculeren. Er zijn 4 mogelijkhedenquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:23 schreef Patton het volgende:
April! Dat schiet al mooi op. Kunnen we mooi verder na het 24-Lost-PB geweld.
Ben benieuwd hoe het met Tony zal gaan aflopen. Gaat ie worden omgelegd door Johnny Sack of andersom?
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah ik was ook al aan het speculeren. Er zijn 4 mogelijkheden
Tony wordt vermoord
Tony gaat de bak in
Tony wordt getuige
Tony gebeurt niets en het gaat gewoon door.
nee man, the legend should live on en dat gaat niet met die andere drie opties, dus tony gaat gewoon lekker verder, maar dat er doden gaan vallen in de familie dat staat vastquote:Op zondag 25 februari 2007 14:26 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop eigenlijk meer op een echte afsluiter
ik ben ook al aan het aftellen męn het wachten op 24 duurde lang maar dit is bijna ondragelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef dvdfreak het volgende:
aah topic leeft weer een beetje nog, 41 dagen voor de laatste seizoen
Tony gaat er vandoor met Vito en Meadow wordt de nieuwe boss of the familyquote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah ik was ook al aan het speculeren. Er zijn 4 mogelijkheden
Tony wordt vermoord
Tony gaat de bak in
Tony wordt getuige
Tony gebeurt niets en het gaat gewoon door.
Meadowquote:Op maandag 26 februari 2007 23:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Tony gaat er vandoor met Vito en Meadow wordt de nieuwe boss of the family
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |