Ja maar dat pas allemaal nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Topictitel moet Sopranos zijn lijkt me
Wat de VARA nu weer uitzend is toch het begin van seizoen 4, dus je kan de draad weer oppakkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb tot ergens midden seizoen 4 gekeken, krijg er weer zin in eigenlijk. Ze stoppen ermee toch, na dit seizoen?
Ik kijk nooit op tv, is irritant om steeds te moeten wachten om een nieuwe aflevering te kijken. ik kijk er liever 4 achter elkaar ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat de VARA nu weer uitzend is toch het begin van seizoen 4, dus je kan de draad weer oppakken![]()
Ik ook, ik heb ze ge-dvd-ed van TV (seizoen 4 dan), maar kijk nooit meer dan 3, omdat ik het zo'n sterke serie vind en het is zonde om het er te snel door heen te jagen imoquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op tv, is irritant om steeds te moeten wachten om een nieuwe aflevering te kijken. ik kijk er liever 4 achter elkaar ofzo
Zou zeer prettig zijn met de feestdagen in het vooruitzichtquote:Op woensdag 13 september 2006 15:16 schreef dvdfreak het volgende:
NewsFlash!!!NewsFlash!!!NewsFlash!!!
Seizoen 6 van The Sopranos wordt onder voorbehoud eind november in NL gereleased
![]()
![]()
updatequote:Op woensdag 13 september 2006 15:16 schreef dvdfreak het volgende:
NewsFlash!!!NewsFlash!!!NewsFlash!!!
Seizoen 6 van The Sopranos wordt onder voorbehoud eind november in NL gereleased
![]()
![]()
das een mooi kerstcadeautje!! heb hem al liggen op dvd en moe tnog 3 afleveringen zien. kan dus nog wel ff wachten met het orgineel kopenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
update
TV series - November 2006
The Sopranos seizoen 6a (release 29 november)
ooooh!!!quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef dvdfreak het volgende:
Vanavond de Ginny Sack had a 90-pound mole removed from her ass graphij blijft leuk
The Sopranos
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
ooooh!!!![]()
![]()
De grap die onderhand het hele seizoen bleef doordenderen!
![]()
In welke aflevering telefoneert Ralphie ook alweer naar Paulie's moeder?!? Die was ook hilarisch!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |