volgens mij begint in september zoiets wel seizoen 4 van The Wire, ook wel de moeite waard als je Sopranos fan bent. Voordat er van Rome een 2de seizoen komt weten we allang hoe het met tony en consorten afgelopen isquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:56 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
[..]
ja wat nu? Wat vult de leegte tussen juni en januari, dat is meer dan een half jaar. Komt er niet een tweede seizoen Rome ofzo?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:48 schreef CrookedEye het volgende:
[afbeelding]
A frenzy of borrowing money hits the crew; Carmela waxes philosophical on a trip with Rosalie; Meadow relocates. Don't miss an all-new episode of The Sopranos, "Cold Stones",
wtf??!! Inderdaadquote:Op maandag 22 mei 2006 17:16 schreef planethugo het volgende:
geweldige 'old skool' aflevering
las dat de volgende pas over 2 weken is?
In dat motel als ze Vito aan het neerknuppelen zijnquote:Op maandag 22 mei 2006 18:33 schreef RoK het volgende:
Phil Leotardo die uit de kast komt? Heb ik wat gemist?
Oh, ik vatte het op als in de uitdrukking 'uit de kast komen'quote:Op maandag 22 mei 2006 18:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
In dat motel als ze Vito aan het neerknuppelen zijn![]()
die was inderdaad het meest komisch!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 14:32 schreef dvdfreak het volgende:
Geniaal afl
Phil Leotardo die uit de kast komt
Een kruimeldief toch ?quote:Op maandag 22 mei 2006 20:37 schreef -skippybal- het volgende:
Wat sloeg Slivio nou trouwens op het hoofd van die kerelBeetje overdreven reactie van hem en Carlo.
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:35 schreef Markman het volgende:
[..]
die was inderdaad het meest komisch!!!
[[url=]afbeelding[/url]]
volgens mij was die kerel capo of hoger in ny, dus zijn ze aardig genaait als philly er achter komt.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:58 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Een kruimeldief toch ?
Enne hij liep toch een capo te beledigen, blijkbaar weegt alsnog zwaar ook al ben je gay
Zou wel spannend zijn een goede oorlog theoreties verliezen ze dik hard natuurlijk geen enkele kans tegen nyquote:Op maandag 22 mei 2006 21:17 schreef dapluiz het volgende:
Dat waren ze denk ik zowiezo ook al is het geen capo, volgens mij zit phil te wachten om een reden om iets te kunnen flikken ofzo
Misschien dat dit seizoen eindigt met het begin van een mafia oorlog ?
weet wel zeker dat het nu een war is. De volgende afleveringen worden puikquote:Op maandag 22 mei 2006 21:17 schreef dapluiz het volgende:
Dat waren ze denk ik zowiezo ook al is het geen capo, volgens mij zit phil te wachten om een reden om iets te kunnen flikken ofzo
Misschien dat dit seizoen eindigt met het begin van een mafia oorlog ?
Je weet niet hoe de andere familie's in NY tegenover Phillie staanquote:Op maandag 22 mei 2006 21:20 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Zou wel spannend zijn een goede oorlog theoreties verliezen ze dik hard natuurlijk geen enkele kans tegen ny
was carmine vroeger al niet baas van de machtigste familie, zal nu nog wel steeds zo zijn dus dat zal niet snel gebeuren. Verder zijn ze als de dood voor oorlog en de aandacht die dat met zich mee brengt zoals tony tegen john zei toen hij carmine wou laten whacken.quote:Op maandag 22 mei 2006 21:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de andere familie's in NY tegenover Phillie staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |