Vertel vertelquote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had hem tijdens de meet eens moeten horen
helaas, dat was gewoon frustratiequote:Op zondag 7 mei 2006 22:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vertel vertel. Zo heel sexy diep gegrom... grrrrrrrrauw? Of iets anders
.
hier heet ik gewoon muk hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 22:08 schreef Falanx het volgende:
vond het wel grappig. hij stond daar maar pics te maken. en ik met die compact in mijn hand maar een pics van rik gemaakt. ghe gheik had zoiets van ach dat ziet hij wel als hij thuis komt
ook wel trouwens Foto's van vogels deeltje 4quote:Op zondag 7 mei 2006 19:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
en?
heb je de vogels in je tuin nog lastig gevallen vandaag?
Weg van die pc...zou ik ook doenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:16 schreef Muk het volgende:
ik ga ff naar beneden, film inspoelen... toedels!
Subquote:Op zondag 7 mei 2006 23:11 schreef Subhuman het volgende:
Hoi FOTters, hoe gaat het hier?* Sub heeft het super naar z'n zin gehad in Praag!
Oh Sub je moet de +i even weghalen op ircquote:Op zondag 7 mei 2006 23:11 schreef Subhuman het volgende:
Hoi FOTters, hoe gaat het hier?* Sub heeft het super naar z'n zin gehad in Praag!
ik zit aan de chemie, en dacht er over om er een foto van te makenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb z`onnnnnnnnn lekker broodje met terra yaki
ik denk erover om er een foto van te maken
met foto huh anders ...quote:
Waar ben je nou weer geweest danquote:Op zondag 7 mei 2006 23:34 schreef Re het volgende:
[..]
met foto huh anders ...
500 km mt de auto is toch anders dan 500 km met de trein... laatste wordt je ook lekker duf van zeg? ja lekker
ff naar gronau (althans net niet, passpoort vergeten enzo je weet het wel,) trug via helmond en weer terugquote:
Jep, reken maar dat ik overal de bezem doorhaal!quote:
Die is weg. Heeft iemand je geband ofzo?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh Sub je moet de +i even weghalen op irc![]()
Die staan nog op mijn rolletjes, ik ga ze morgen gelijk wegbrengen!quote:
Zag er goed uit hoor, de rivier lag er rustig bij!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:33 schreef Re het volgende:
hoe was de waterstand in Praag, moet er woensdag heen
Och hij zat hier een beetje uit zijn neus te vretenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Och hij zat hier een beetje uit zijn neus te vreten
[afbeelding]
Jah...hij had schoenen aan jaquote:Op zondag 7 mei 2006 23:50 schreef prupke het volgende:
[..]
die foto die in ron zijn fotoboek staat blijft leuk pea
quote:Op zondag 7 mei 2006 23:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Och hij zat hier een beetje uit zijn neus te vreten
[afbeelding]
volgens mij draai je er net een balletje vanquote:
whehehe oops....quote:Op zondag 7 mei 2006 23:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
volgens mij draai je er net een balletje van![]()
Er is een foto vanquote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef Re het volgende:
[..]
whehehe oops....
mag daar wel over gespoken (oww typfout) worden naast koffie en bier
Ik bedoel die foto hierboven lummelquote:
Tuurlijk lees ik dit lieverdquote:Op zondag 7 mei 2006 19:45 schreef Kleintje het volgende:
Mauro... weet niet of je nog dit topic terug leest... maar bij deze wil ik je morgen HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEL succes wensen met je sollicitatie.
MAAK er wat van. Jouw nieuwe start, jouw toekomst en wie weet kom je dan wel redelijk dichtbij te wonen, lijkt me gezellig!
Ik vind dat strikje niet kunnen hoorquote:
Toch nog een rustiek plaatje hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 00:05 schreef prupke het volgende:
Vandaag geprobeerd met windkracht veel en geen statief een foto te maken van het huis waar mijn pa geboren is.
Zon tegen natuurlijk en van die mega bomen voor het huis.
[afbeelding]
Netjes mauro, nu nog vies makenquote:Op maandag 8 mei 2006 00:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tuurlijk lees ik dit lieverd
Nog bedankt voor je sms-je.
Ik bel je morgen in ieder geval om ff te vertellen hoe het was en om ff bij te kletsen.
Oh ja,
Kijk:
[afbeelding]
Vandaag met hulp van mijn lieve papa en een heel goede vriend in elkaar geschroefd
In 1 dag oude keuken eruit en de nieuwe erin.
Ik ben er superblij mee
Dank jequote:
Is al gebeurtquote:
Ze komt bij jou thuis koken? dan hoor jij toch voor haar te koken? wat doe ik fout?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Is al gebeurt
Mijn lieve moeder heeft de keuken als eerste gebruikt en een heerlijk maal bereidt.
Verse Aspergesoep, asperges en een heerlijk stukje vlees![]()
Natuurlijk is dat vlees gebraden in de pan die ik voor mijn verjaardag heb gekregen
de bus?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:12 schreef Mauro het volgende:
En nu ga ik slapen want ik moet morgen om 2 uur in Rotterdam staan voor mijn tweede sollicitatiegesprek.
Moet daarom al om 10.16 uur de bus hebben hier voor de deur
Heb er wel erg veel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |