hmmzzz, niet slim, maar dat betekent in Limboland weer wat anders geloof ikquote:Op zondag 7 mei 2006 17:03 schreef Ynske het volgende:
Ik stom mens
vandaag was dus open dag in t klooster in Wittem, dus net ff langs geweest
en je raad t camera mee en gehanteerd
en nutjah verdomd veel pijn aan mijn pols
t weer hier, zalig gewoonquote:Op zondag 7 mei 2006 17:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmzzz, niet slim, maar dat betekent in Limboland weer wat anders geloof ik
sterkte
en?quote:
alleen 2 melige kerelsquote:Op zondag 7 mei 2006 19:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
en?
heb je de vogels in je tuin nog lastig gevallen vandaag?
dat kan net zo leuk wezenquote:
Heb je het overleefd met die 2 in je tuinquote:
Pizza was goedquote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had ook nog 2 gestrandde fotografen in de tuin (ik had ze uitgenodigd voor pizza).
Morgen weer!!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pizza was goedDebsterr kan heel goed pizza in de oven schuiven
quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Nu nog ff de foto's doorwerken aangezien ik een debsterr op de MSN heb die elke vijf minuten komt vragen of ik al klaar ben
![]()
Graag gedaanquote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef pea4fun het volgende:
De melige kerels zijn net vertrokkenIedereen bedankt voor de groetjes trouwens
Och zo druk zijn ze niet...ze eten alleen vreemde dingenquote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Och zo druk zijn ze niet...ze eten alleen vreemde dingen
We willen alles wetenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Och zo druk zijn ze niet...ze eten alleen vreemde dingen
Wie van de 2 is zo gestoord om dat weg te werkenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef pea4fun het volgende:
Tja, ff langs de snackbar geweest, zelfs daar keken ze vreemd op van de bestelling... een broodje kaassoufllé met pindasaus ...
Hmmmmmmm....dat is een vrij normale bestelling hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef pea4fun het volgende:
Tja, ff langs de snackbar geweest, zelfs daar keken ze vreemd op van de bestelling... een broodje kaassoufllé met pindasaus ...
Doorwerken dan maarquote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Muk het volgende:
zes rolletjes van zaterdag, nog een paar van vorrige week, en ik heb alleen twee enkele ontwikkeltanks...
Re...maar ach, het was maar onderdeel van de bestelling hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wie van de 2 is zo gestoord om dat weg te werken...?
ik moet wel he'quote:
Nietus...Zelfs voor flash was het een vreemde bestelling...dat moet toch wat zeggenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmmmm....dat is een vrij normale bestelling hoor
Ik ga nu echt niks roepen over digitale fotografie...echt nietquote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef Muk het volgende:
wachten tot het donker wordt... (mijn doka is een gatenkaas) en dan aan de slag... wordt wanhopig als ik zie wat ik te doen heb
zes rolletjes van zaterdag, nog een paar van vorrige week, en ik heb alleen twee enkele ontwikkeltanks...
Zo jammer he Peaquote:Op zondag 7 mei 2006 21:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Re...maar ach, het was maar onderdeel van de bestelling hoor
Ik ben te laat begonnen met foto's maken...toen was alles al op![]()
die conclusie had ik zaterdag al getrokken, toen ik film zat te wisselen omdat mijn andere body's gevult waren met veel te snelle film.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik ga nu echt niks roepen over digitale fotografie...echt niet![]()
![]()
Je kreeg het niet eens opquote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Toblerone ijs op. Was lekker!
Alles op zijn tijd...ben je niet bijna jarig ofzo?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef Muk het volgende:
[..]
die conclusie had ik zaterdag al getrokken, toen ik film zat te wisselen omdat mijn andere body's gevult waren met veel te snelle film.![]()
En ook al zit ik er voor een student warmpjes bij, ik moet toch mijn vakantie voorrang geven...![]()
Doe mij de chocola maar, maar dan niet zo koudquote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo jammer he Pea. Gekke Re. Ik heb vandaag Toblerone ijs op
. Was lekker!
er schiet me net iets essentieels te binnen!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:15 schreef Muk het volgende:
[..]
die conclusie had ik zaterdag al getrokken, toen ik film zat te wisselen omdat mijn andere body's gevult waren met veel te snelle film.![]()
En ook al zit ik er voor een student warmpjes bij, ik moet toch mijn vakantie voorrang geven...![]()
zie ik er zo jong uit danquote:Op zondag 7 mei 2006 21:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Alles op zijn tijd...ben je niet bijna jarig ofzo?
Het is maar hoe je die tijd die het in beslag neemt in wil delen...het fotograferen zelf, of de nabewerking...minder nabewerking is meer foto'squote:Op zondag 7 mei 2006 21:21 schreef Muk het volgende:
[..]
er schiet me net iets essentieels te binnen!
ik ben met fotograferen en ontwikkelen begonnen omdat ik een hobby nodig had die zo veel mogelijk tijd in beslag nam!
en nu klagen... erg sterk van me }:(
klopt, maar dan zit ik de hele dag achter m'n pc, en daar wilde ik dus juist verandering in brengen...quote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is maar hoe je die tijd die het in beslag neemt in wil delen...het fotograferen zelf, of de nabewerking...minder nabewerking is meer foto'sdie dan door de hoeveelheid wel weer net zoveel tijd kosten om na te bewerken als het ontwikkelen van analoge plaatjes
maar goed...zo blijven we bezig
Geen idee, kheb je nooit gezien, student doet me denken aan een jong iemand...al hoeft dat natuurlijk niet perséquote:
je was er niet zaterdag?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geen idee, kheb je nooit gezien, student doet me denken aan een jong iemand...al hoeft dat natuurlijk niet persé
Je lijkt wle te grommenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef Muk het volgende:
[..]
je was er niet zaterdag?
hier een foto die ik sowieso gaaf vindt, gemaakt door mark met mijn digicompact op de terugweg.
[afbeelding]
disclaimer: ik weet niet waarom ik er zo bij sta, maar het heeft wel wat
edit: mijn hoofd is als een boei, wie zei er ook al weer iets over zonnebrand meenemen?![]()
Je had hem tijdens de meet eens moeten horenquote:
verklaart uwzelf?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je had hem tijdens de meet eens moeten horen
Nee ik was er niet zaterdag...volgende meet maar weerquote:Op zondag 7 mei 2006 21:32 schreef Muk het volgende:
[..]
je was er niet zaterdag?
hier een foto die ik sowieso gaaf vindt, gemaakt door mark met mijn digicompact op de terugweg.
[afbeelding]
disclaimer: ik weet niet waarom ik er zo bij sta, maar het heeft wel wat
edit: mijn hoofd is als een boei, wie zei er ook al weer iets over zonnebrand meenemen?![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |