Donequote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:59 schreef Muk het volgende:
hier verder, ok, ehm vertel jij het de rest in het andere topic?
jaquote:
ja wel ja, trap nog ff een lift onklaar of zoquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:00 schreef Muk het volgende:
ok, iemand nog iets vets? en nee flas, ik ga mijn buurman niet slopen!
kunnen we beter de TT veranderen in FOT SC: Waar Muk en CoLaLi geen leven hebbenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:01 schreef CocaColaLight het volgende:
LOL ik keek gewoon zo af en toe onder het motto of er een nieuwe was.
Maar we gaan hier dus verder
nee dank je, ik heb een keer vastgezeten, dat kost je je vrienden...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wel ja, trap nog ff een lift onklaar of zo
pff iks mis me een uurtje op eerste kerstdag hoorquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:08 schreef Muk het volgende:
[..]
nee dank je, ik heb een keer vastgezeten, dat kost je je vrienden...
Ik zat spullen in te pakken voor morgen, jah?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:05 schreef CocaColaLight het volgende:
Zoiets
Maar de modjes denken een prive leven te hebben naast fok want echt opletten doen ze niet
nee, ik zat maar twee minuten vast, OMDAT ik de lift gesloopt had, en toen bleek een vriend van me ineens claustrofobisch... wij lachen... iig hij heefd in een dik jaar dat we daar op school zaten nooit meer de lift gepakt...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pff iks mis me een uurtje op eerste kerstdag hoor
vrij slap ekskuus, om te beginnenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zat spullen in te pakken voor morgen, jah?
Jelui doet t er maar mee.quote:
jezus flikkersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:12 schreef Muk het volgende:
[..]
nee, ik zat maar twee minuten vast, OMDAT ik de lift gesloopt had, en toen bleek een vriend van me ineens claustrofobisch... wij lachen... iig hij heefd in een dik jaar dat we daar op school zaten nooit meer de lift gepakt...
2quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
ga nou slapen Re, het is minstens 3 uur met de wagen
owdan dan daar blijf je wel wakker bij.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:25 schreef Re het volgende:
[..]
2
maar wel lekker deathstars, NIN en Fear Factory mee duschhhh
dro'm, eerst maar wakker worden wel dan...quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:30 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
owdan dan daar blijf je wel wakker bij.
je lens ophalen?quote:
ik ook... hopelijk kan ik m vinden... ik weet alleen in welk dorp...quote:
quote:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING PDEHOOG!!!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 06:50 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog doet even een poging de SC wakker te krijgen
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING FOT!
Hiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 06:53 schreef Muk het volgende:
[..]
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING PDEHOOG!!!!!
Succes HM2quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:02 schreef HMaster-II het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETFOT!!!!!!!Woo
Hooo
![]()
Ik ga me zo richting Brabonië begeven.. Ben ik op tijd bij BB en kan ik nog effe kijken of er een grotere CF geaanschaft kan worden.![]()
Pokketyfustering-eind rijden zo..![]()
goede morge.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:02 schreef HMaster-II het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING VIETFOT!!!!!!!Woo
Hooo
![]()
Ik ga me zo richting Brabonië begeven.. Ben ik op tijd bij BB en kan ik nog effe kijken of er een grotere CF geaanschaft kan worden.![]()
Pokketyfustering-eind rijden zo..![]()
Ja, dat gaat er zeker nog wel in onderweg. En de stop bij BB voor versgemalen koffiequote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes HM2Sla onderweg nog ff ergens een bakkie koffie naar binnen
of je bent erg traaaaag met douchen,quote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mooi...ik ga de boel afsluitenNog ff snel douchen en dna ben ik er klaar voor
Ik ga nog even lokatiescouting doen in Limbolandquote:Op zaterdag 6 mei 2006 07:12 schreef blackbully het volgende:
[..]
of je bent erg traaaaag met douchen,
of je bent erg bang dat je telaat komt.
het is voor jou toch maar 2 uur rijden ofzo?
wil je er al voor 10 uur wezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |