Ik twijfel of jij daar wel stoer genoeg voor bent, Sofje.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:01 schreef Stofje het volgende:
Morgen naar KRS One in Nighttown.
hmmz zegt me vaag wel iets die namenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
The Teachah. The Blassmastah. Hiphopgrootheid. "Sound of the Police". Briljante teksten. Zeer vette beats. Zin in.
Maar jij baseert je dan ook op mijn FOK!-account en dus op geheel foutieve informatie.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:04 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Ik twijfel of jij daar wel stoer genoeg voor bent, Sofje.
Ja, au.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef jogy het volgende:
*pets*
Heb je nog niet genoeg kloons?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef Thin_Man het volgende:
Stervende hoeren registratiemail...
KRS One, Cypress Hill, Le Peuple de l'Herbre, Public Enemy, de oude De La Soul. Die blingblingmongolen van tegenwoordig geven hiphop (urbanquote:Op zondag 7 mei 2006 16:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz zegt me vaag wel iets die namen
sommige hip hop kan best leuk zijn
Er zijn nog zoveel namen gevangen in ongevormdheid...quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:07 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
Ochjee.
Zie ondertitel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Daar mist een 'r'...
jah lekker druk ookquote:Op zondag 7 mei 2006 16:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is het alweer gezellig??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is het alweer gezellig??
quote:
Absolute aanrader. Heb ze nu in Utrecht, Haarlem en op Lowlands gezien en het is werkelijk briljant, beter dan op cd, waar het al fantastisch op is.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:09 schreef jogy het volgende:
[..]. Oeh, die is best leuk op CD, benieuwd naar hun live optreden.
Puik.quote:
Daar neem ik geen genoegen mee, herr.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef Thin_Man het volgende:
Het is hoog tijd om Devendra Banhart te luisteren.
ik kan ook therapie gevenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Jullie brengen me in verwarring.. Dat kost me weer twee jaar therapie!
Hey, niemand dwingt je om alcohol te gebruiken, hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Zie er alleen nogal tegenop om de nachttrein Rotterdam - Utrecht te nemen. Dat is 1 uur en 57 minuten. Middernacht met teveel bier op is dat geen prettig vooruitzicht.
quote:
Shit, moet nog kaartjes halen voor Lowlands, bijna vergeten, dat zou best kut zijn. Maar ik zal een beetje opletten als ik die paarse kruiden ( toch?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Absolute aanrader. Heb ze nu in Utrecht, Haarlem en op Lowlands gezien en het is werkelijk briljant, beter dan op cd, waar het al fantastisch op is.
Ja, je ziet, ik kom superlatieven tekort.
Nee, zónder alcohol is het een stuk prettiger om 2 uur in een nachttrein te zitten, inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, niemand dwingt je om alcohol te gebruiken, hoor.
Sorrie blonde engel des doods.quote:
Op een hele slome lage stem overal bij vragen, en hoe voel je je daarbijquote:Op zondag 7 mei 2006 16:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met Bij jou op de divan lijkt me best prettig! Mits jij praat!
Tof. Kunt u die mij een keer sturen?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef Substitut het volgende:
Oh, DerMondscheintaufmeinLage, r, ik heb stockhausen pdf's.
Ja, vaak wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, zónder alcohol is het een stuk prettiger om 2 uur in een nachttrein te zitten, inderdaad.
Hey, hey, hey. Zó ben ik niet. Je moet gewoon eerst even je handen wassen.quote:
Ja, vaak wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:15 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
Tof. Kunt u die mij een keer sturen?
Je bent nog altijd bang voor hem, hm?quote:
Nadat ik mijn ademhaling weer onder controle heb zal ik je een antwoord geven!quote:Op zondag 7 mei 2006 16:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Op een hele slome lage stem overal bij vragen, en hoe voel je je daarbij
"Alleen op zon- en feestdagen."quote:
Ah, ok. Dat moet geen problemen geven.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:15 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
Hey, hey, hey. Zó ben ik niet. Je moet gewoon eerst even je handen wassen.
Le Peuple De l'Herbequote:Op zondag 7 mei 2006 16:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Shit, moet nog kaartjes halen voor Lowlands, bijna vergeten, dat zou best kut zijn. Maar ik zal een beetje opletten als ik die paarse kruiden ( toch?) ooit ergens op een pamfletje tegen kom.
quote:
quote:[13:27:25] BS: Vind je hem sexy?
[13:27:32] Ch: Nee.
[13:27:36] BS: Het mag wel hoor.
[13:27:45] Ch: Ik vind Jogy niet sexy!
[13:27:55] BS: Geef nou maar toe!
[13:28:16] Ch: Nee!
[13:28:35] BS: Okay.
Bang is een groot woord, maar een beetje geïntimideerd zeker. Niks onoverkomelijks.quote:
Ik begrijp het nog steeds niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Bang is een groot woord, maar een beetje geïntimideerd zeker. Niks onoverkomelijks.
Ach, velen gingen u voor. Voelt u zich vooral niet eenzaam in uw geïntimideerdheid.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Bang is een groot woord, maar een beetje geïntimideerd zeker. Niks onoverkomelijks.
DONT LET THE SUN GO DOWN ON YOUR GRIEVIENCE!quote:Op zondag 7 mei 2006 16:19 schreef Preaching_Jew het volgende:
" TU DU ".
Ik ook niet. Het zal zijn woest mannelijke geur wel zijn waardoor vrouwen als slappe vaatdoeken van de stoel glijden en mannen instinctief een stapje naar achter doen.quote:
Da's een mooie voor je sig, Ch.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het zal zijn woest mannelijke geur wel zijn waardoor vrouwen als slappe vaatdoeken van de stoel glijden en mannen instinctief een stapje naar achter doen.
Do yourself a favor, and become your own savior. And don't let the sun go down on your grievience.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef DyingFox het volgende:
[..]
DONT LET THE SUN GO DOWN ON YOUR GRIEVIENCE!
Het wachtwoord voor "Thin_Man" is Southern_bellequote:Op zondag 7 mei 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
Kan er vanaf nú even onder één en hetzelfde account gepost worden?
Al gedaan, oh puike meneer der puike meneren.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:26 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Wel even die haken eruit halen, schoon damesmeisje.
Braaf, zo.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:27 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
[..]
Al gedaan, oh puike meneer der puike meneren.
Há.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef Thin_Man het volgende:
Dat wordt een feest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |