Ranzigequote:Op zondag 7 mei 2006 15:19 schreef nog.een.keer het volgende:
Had ie zich wel geschoren?
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef Onderbroek het volgende:
zal wel een flikkert geweest zijn, kerels met van die (driekwart) broeken volgens mij wel vaker van die gasten die stront aanduwen met hun leutert
komt bekend voor, had ook iemand in mijn klasquote:Op zondag 7 mei 2006 16:03 schreef AffenStrudel het volgende:
Whhe, doet me herinneren aan een gozer uit mijn oude klas die eens een witte broek met een remspoor erop (op de broek ja!!) aanhad.
Wij lachen natuurlijk, en de volgende dag had hij weer diezelfde broek aan!!![]()
wtf wtfquote:Op zondag 7 mei 2006 16:04 schreef Okkie_ het volgende:
Wij hadden een gozer in de klas, en die liet vol trots z'n trekvlekken zien aan iedereen
Ongelovelijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:04 schreef Okkie_ het volgende:
Wij hadden een gozer in de klas, en die liet vol trots z'n trekvlekken zien aan iedereen
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF, hebben ze weer een nieuwe trend ofzo ?
Zit je lekker in de stad wat reten van lekkere wijven te checken (ogen op naadhoogte) komt er ineens een vent in mijn vizier voorbijgelopen. Wat bleek: Hij droog zo'n witten linnen doorschijnende broek waardoor ik precies tegen zijn toekeleuris aan keek![]()
![]()
![]()
Net zoals roze shirtjes eis ik een verbod + verkeersbord voor het dragen van dit soort uitzichtverpestende rommel![]()
Pfff je hoort niet zo naar vrouwen noch mannen te kijkenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF, hebben ze weer een nieuwe trend ofzo ?
Zit je lekker in de stad wat reten van lekkere wijven te checken (ogen op naadhoogte) komt er ineens een vent in mijn vizier voorbijgelopen. Wat bleek: Hij droog zo'n witten linnen doorschijnende broek waardoor ik precies tegen zijn toekeleuris aan keek![]()
![]()
![]()
Net zoals roze shirtjes eis ik een verbod + verkeersbord voor het dragen van dit soort uitzichtverpestende rommel![]()
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef Onderbroek het volgende:
zal wel een flikkert geweest zijn, kerels met van die (driekwart) broeken volgens mij wel vaker van die gasten die stront aanduwen met hun leutert
Geen we emotioneel worden ?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Pfff je hoort niet zo naar vrouwen noch mannen te kijken
Ik loop er bij wat IK ZELF leuk vind, niet wat de MODE is. Wat niet wil zeggen dat ik er bij loop als een zak aardappelen met uitgezakte kleren. Maar als ik roze niet leuk vind draag ik het ook niet als het IN is.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:38 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ach, ik draag ook linnen broeken en roze shirtjes ? ben ik nu opeens homo ? Modieus, dat is een ander woord lijkt mezo
En trouwens, al die mensen die zeggen dat ze niet met die trends mee willen gaan en opeens alto kleren moeten aantrekken, alto is toch ook een trend .....
Je vind roze werkelijk mooi, yeah right.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:40 schreef Henk_Telefoon het volgende:
snap ik, maar ik draag die kleren omdat ik het leuk vind .. Moet je niet gaan zeuren dat anderen een andere smaak hebben dan toch ?
Wat wil je met al die looking-good-programma's waarin homo's mannen gaan aankleden en lopen te verkondigen dat tijgerpakjes in zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je vind roze werkelijk mooi, yeah right.
Tot het jaar 2005 was roze nog voor homo's en als je het aanhad stond je op het punt geneukt te worden door 15 negers. En nu ineens is het wel mooi![]()
... ok. Dit gaat te verquote:Op zondag 7 mei 2006 17:44 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik had een mooi roze vest, in 2002 welteverstaan ..Iedereen had er iets op aan te merken, maar ik vond het mooi dus bleef het dragen. Mensen die toenaan het zeiken waren, die dragen nu zelf ook roze.. En ja, ikvind het dus echt een mooie kleur ja..
Je zit OP fok, IN de klb. Wat verwacht je....quote:Op zondag 7 mei 2006 17:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
zie je ..generaliseren meteen.. ik vind roze een mooie kleur, oow homo ..
das het zelfde als dat jij zou zeggen
"ik hou van wijn drinken"
Aaaah Homo !!!
gaat toch nergens over :S ?
Nu is echter nog steeds het heikele punt: "ben je homo?"quote:Op zondag 7 mei 2006 17:58 schreef Stefkuh het volgende:
Henk.. mensen in KLB zijn doorgaans zeurende negatieve mensen die niets beters te doen hebben. Roze is mooi, dat vond ik al toen ik klein was, maar aangezien je in je puberteit niet met roze MAG lopen omdat je dan idd als homo bestempeld wordt heb ik het nooit eerder gedragen. Ik doe zo mijn lichtgroene shirt en lichtblauwe blouse maar weer aan.
Ik heb mijn roze string nog bij je laten liggen trouwens.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Aaah Stefkuh toch .. Doe niet zo onzeker![]()
Als jij dat wil...quote:Op zondag 7 mei 2006 18:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nu is echter nog steeds het heikele punt: "ben je homo?"
sorry, zeg maar tegen je moeder dat ik hem zelf wel kom brengenipv aan jou mee te geven dan .. Krijgt hij 1 opdrachtje van z'n moeder, vergeet hij het nog ook, poeh poehquote:Op zondag 7 mei 2006 18:01 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik heb mijn roze string nog bij je laten liggen trouwens.
Ik schaam me niet voor mijn kleding gedrag Henk, dus je hoeft deze arme mensen niet te zegegn dat hij van mijn moeder is. Ik heb gewoon graag een veter in mijn aarsje.quote:Op zondag 7 mei 2006 18:03 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
sorry, zeg maar tegen je moeder dat ik hem zelf wel kom brengenipv aan jou mee te geven dan .. Krijgt hij 1 opdrachtje van z'n moeder, vergeet hij het nog ook, poeh poeh
quote:Op zondag 7 mei 2006 18:07 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn kleding gedrag Henk, dus je hoeft deze arme mensen niet te zegegn dat hij van mijn moeder is. Ik heb gewoon graag een veter in mijn aarsje.
Jawel, over homo's.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
zie je ..generaliseren meteen.. ik vind roze een mooie kleur, oow homo ..
das het zelfde als dat jij zou zeggen
"ik hou van wijn drinken"
Aaaah Homo !!!
gaat toch nergens over :S ?
Als je je sexuele geaardheid wil verdedigen moet je niet zeggen dat je blousjes draagtquote:Op zondag 7 mei 2006 17:58 schreef Stefkuh het volgende:
Henk.. mensen in KLB zijn doorgaans zeurende negatieve mensen die niets beters te doen hebben. Roze is mooi, dat vond ik al toen ik klein was, maar aangezien je in je puberteit niet met roze MAG lopen omdat je dan idd als homo bestempeld wordt heb ik het nooit eerder gedragen. Ik doe zo mijn lichtgroene shirt en lichtblauwe blouse maar weer aan.
mja ik heb er ook 1quote:Op zondag 7 mei 2006 18:35 schreef seto het volgende:
[..]
Als je je sexuele geaardheid wil verdedigen moet je niet zeggen dat je blousjes draagt![]()
Overhemden.
Dus als ik wil dat je gay bent, ben je gay?quote:
Ik vind dat wel wat hebben hoor,niets mis meequote:
Het doet ook flink pijn als je in je linnen broek hendig sjiek schurend over de straat gaatquote:
Dat glijd volgens mij hendig als je dan zit en opeens remt !einsquote:Op zondag 7 mei 2006 21:49 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Het doet ook flink pijn als je in je linnen broek hendig sjiek schurend over de straat gaat.
Weer gedumpt geworden dit weekend ?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:11 schreef Perico het volgende:
Achja witte linnen broeken worden vaak door negers gedragen. En als je dan in de disco bent en je vriendin staat op de dansvloer, dan gaat zo'n swa in zijn witte linnen broek naast/achter haar dansen en legt zijn lul op haar been.
Dat voel je namelijk extra goed in zo'n linnen broek...
Voor jou geldt: Mannenquote:
bah!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef Igen het volgende:
Oja![]()
Was ook een keer in de trein, in de zomer. Daar waren zo'n keurige mevrouw en meneer van een jaar of 60, en die meneer had zo'n doorschijnende beige pantalon aan. Keurig met plooi gestreken, maar je zag wel zijn witte onderbroek met grote roze stippen erdoorheen
nopeeeequote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:19 schreef Sammy3000 het volgende:
Waar maken we ons druk om???
Witte broeken vind ik juist prima staan bij mannen. Roze shirts ook.
Al is de combi misschien niet altijd een succes...
Homo of hetero. Jongens, we leven in Nederland anno 2006. Da's toch geen issue???
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:13 schreef Death_Angel_89 het volgende:
Je moet nie zeiken...
Ik zat laatst bij de chinees...komt er zo een man binnen met z'n sletje en z'n kind....
Z'n kind had zo een lelijk roze zonnehoedje met een geel gebloemd jurkje, witte kantsokjes en te zwarte lakschoentjes
Z'n sletje zag er niet uit in zo een roze polo met een lichtbruine rijbroek en rijlaarzen...
maar HIJ...ooh jezus...,
Witte DOORSCHIJNENDE RIJBROEK (je zag serieus te veel), zwarte rijlaarzen, sporen, en een roze/grijs geblokte polo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |