abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 mei 2006 @ 18:34:38 #76
18544 matthijz
Geen icoon aanwezig :P
pi_37664703
Ik ga nu morgen zeker mijn witte linnenbroek aandoen
"het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten :) "
pi_37664903
Eerlijk is eerlijk. Iemand beoordelen op een mooi gevormde kont. Dus niet beoordelen als het alleen een vrouw/man is
Hornblower 4 life, y'all!
  maandag 8 mei 2006 @ 21:03:11 #78
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37670139
Zag net toevallig vandaag een artikel over wat de zwembroek van een man zegt over zn persoonlijkheid en wanneer je een vriendje hebt je die het liefst in een wijde broek zal zien omdat dat betekend dat ie familie gericht is (eww?) en geel is voor de zonnebader en rood voor ijdele mannen, etc..etc..
Nou heb ik ook wel eens zo'n freak in een witte zwem(?)broek gezien, en da's dus nog erger dan een droge linnen broek. Je zag al van verre dwars door zn broek heen. (Volgens mij dus echt geen zwembroek) En dat ook nog met kinderen erbij...jech! Een wonder dat ie niet weggestuurd werd.
Wat zegt dit over de persoonlijkheid van de drager?
Er werden geen witte broeken genoemd in het artikel, maar het lijkt me voor zich spreken dat deze kleur, zeker met het verkeerde materiaal, niets positiefs kan betekenen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_37670463
Goed topic!
pi_37672667
Oja
Was ook een keer in de trein, in de zomer. Daar waren zo'n keurige mevrouw en meneer van een jaar of 60, en die meneer had zo'n doorschijnende beige pantalon aan. Keurig met plooi gestreken, maar je zag wel zijn witte onderbroek met grote roze stippen erdoorheen
pi_38024721
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef Igen het volgende:
Oja
Was ook een keer in de trein, in de zomer. Daar waren zo'n keurige mevrouw en meneer van een jaar of 60, en die meneer had zo'n doorschijnende beige pantalon aan. Keurig met plooi gestreken, maar je zag wel zijn witte onderbroek met grote roze stippen erdoorheen
bah!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 14:19:13 #82
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_38918051
Waar maken we ons druk om???
Witte broeken vind ik juist prima staan bij mannen. Roze shirts ook.
Al is de combi misschien niet altijd een succes...

Homo of hetero. Jongens, we leven in Nederland anno 2006. Da's toch geen issue???
pi_38926658
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:19 schreef Sammy3000 het volgende:
Waar maken we ons druk om???
Witte broeken vind ik juist prima staan bij mannen. Roze shirts ook.
Al is de combi misschien niet altijd een succes...

Homo of hetero. Jongens, we leven in Nederland anno 2006. Da's toch geen issue???
nopeeee
pi_38927193
Je moet nie zeiken...

Ik zat laatst bij de chinees...komt er zo een man binnen met z'n sletje en z'n kind....

Z'n kind had zo een lelijk roze zonnehoedje met een geel gebloemd jurkje, witte kantsokjes en te zwarte lakschoentjes
Z'n sletje zag er niet uit in zo een roze polo met een lichtbruine rijbroek en rijlaarzen...

maar HIJ...ooh jezus...,

Witte DOORSCHIJNENDE RIJBROEK (je zag serieus te veel), zwarte rijlaarzen, sporen, en een roze/grijs geblokte polo...
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:45:36 #85
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_38942974
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 19:13 schreef Death_Angel_89 het volgende:
Je moet nie zeiken...

Ik zat laatst bij de chinees...komt er zo een man binnen met z'n sletje en z'n kind....

Z'n kind had zo een lelijk roze zonnehoedje met een geel gebloemd jurkje, witte kantsokjes en te zwarte lakschoentjes
Z'n sletje zag er niet uit in zo een roze polo met een lichtbruine rijbroek en rijlaarzen...

maar HIJ...ooh jezus...,

Witte DOORSCHIJNENDE RIJBROEK (je zag serieus te veel), zwarte rijlaarzen, sporen, en een roze/grijs geblokte polo...
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')