Ja, Olav mist veel. Toch zul je geen betere verslaggever vinden dan hem.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
aah, ik ben dus niet de enige die vind dat Olav maar irritant is. Die ziet echt de helft niet en erger, hij ziet zoveel dingen die er niet zijn dat het lachwekkend wordt.
Maar sommige reacties zijn disproportioneel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef WEST het volgende:
ja maar als ik kwaad ben en door jullie actie om constant over drugs en dat soort zaken door te gaan dan ga ik dingen uit het verleden halen wat door duitsers gedaan zijn actie = reactie
Helemaal eensquote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef 4-elements het volgende:
[goed verhaal]
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Olav mist veel. Toch zul je geen betere verslaggever vinden dan hem.
Een mannetje erbij die met z'n neus in de computer blijft zitten en die Olav de belangrijke informatie op z'n headset door kan geven should do the trickquote:Op zondag 7 mei 2006 16:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Olav mist veel. Toch zul je geen betere verslaggever vinden dan hem.
Wie dan? Er zijn er twee in Nederland die oké commentaar geven bij live-racesport. Mol en Kalff. Ja, ze slaan de plank af en toe volledig mis en zijn stekeblind. Nou en, ze zijn enthousiast, dat vind ik het belagnrijkste.quote:
Olav maakt er The Olav Mol-show van. Hij doet zijn werk simpelweg niet goed. Het is een simpel spelletje, maar om een of andere manier slaagt Olav er voortdurend in zich te verliezen in allerlei zelfbedachte theorietjes die vervolgens de plank finaal misslaan. Kalff doet dat bijvoorbeeld al beter.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie dan? Er zijn er twee in Nederland die oké commentaar geven bij live-racesport. Mol en Kalff. Ja, ze slaan de plank af en toe volledig mis en zijn stekeblind. Nou en, ze zijn enthousiast, dat vind ik het belagnrijkste.
De rest is slaapverwekkend saai.
De Eurosport commentatoren bij de MotoGP zijn tof.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie dan? Er zijn er twee in Nederland die oké commentaar geven bij live-racesport. Mol en Kalff. Ja, ze slaan de plank af en toe volledig mis en zijn stekeblind. Nou en, ze zijn enthousiast, dat vind ik het belagnrijkste.
De rest is slaapverwekkend saai. (en dan bedoel ik vooral die gozer bij de NOS die de MotoGP doet, en die knakker die weleens de DTM becommentarieerde)
klopt. Die hebben een leuke wisselwerking en zijn zeker terzake kundig.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
De Eurosport commentatoren bij de MtotGp zijn tof.
Het is alleen jammer dat ik Kalff totaal "niet dig" als commentator gedurende een hele race. Bij A1GP erger ik mij daar meer aan dan nu aan Mol. Mol kan wel ontzettend leuk vertellen en zijn uitbarstingen "maken" de F1. Maar als reguliere F1-fan valt ie teveel in herhaling en heb ik vaak iets van "dat compleet gewoon pertinent niet". Op 't moment dat je er niet zoveel van begrijpt dan zal ie ws. fantastisch zijn. Maar wij zijn wel de échte fans dus dan weet je veel meer achtergrond info waardoor Mol vaak de plan misslaat ja...quote:Op zondag 7 mei 2006 16:39 schreef Argento het volgende:
Kalff doet dat bijvoorbeeld al beter.
Wat ik echter bedoel te zeggen is dat het hier niet om rocketscience gaat. Er zullen ongetwijfeld mensen rondlopen die A: minstens zo veel verstand hebben van het spelletje als Olav en B: in staat zijn dat op TV over te brengen.
in spanje zien we jou als commentatorquote:Op zondag 7 mei 2006 16:39 schreef Argento het volgende:
[..]
Olav maakt er The Olav Mol-show van. Hij doet zijn werk simpelweg niet goed. Het is een simpel spelletje, maar om een of andere manier slaagt Olav er voortdurend in zich te verliezen in allerlei zelfbedachte theorietjes die vervolgens de plank finaal misslaan. Kalff doet dat bijvoorbeeld al beter.
Uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat die Engelse nog vééél beter zijnquote:Op zondag 7 mei 2006 16:42 schreef Argento het volgende:
[..]
klopt. Die hebben een leuke wisselwerking en zijn zeker terzake kundig.
Kalff kan ik helemaal niet naar lusiteren inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:46 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ik Kalff totaal "niet dig" als commentator gedurende een hele race. Bij A1GP erger ik mij daar meer aan dan nu aan Mol. Mol kan wel ontzettend leuk vertellen en zijn uitbarstingen "maken" de F1. Maar als reguliere F1-fan valt ie teveel in herhaling en heb ik vaak iets van "dat compleet gewoon pertinent niet". Op 't moment dat je er niet zoveel van begrijpt dan zal ie ws. fantastisch zijn. Maar wij zijn wel de échte fans dus dan weet je veel meer achtergrond info waardoor Mol vaak de plan misslaat ja...
Murray Walkerquote:Op zondag 7 mei 2006 16:53 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik gehoord dat die Engelse nog vééél beter zijnDusja, die Engelsman die het zolang heeft gedaan vond iedereen ook geweldig maar scheen er ook behoorlijk vaak naast te zitten. (Althans, er liep een tijdje terug een f1-quotes-topic waaruit dat bleek)
Murray is king. En zijn fouten tijdens GP-verslaggeving zijn legendarischquote:Op zondag 7 mei 2006 17:09 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Inderdaad, even de naam kwijt. Ik dacht iig dat iedereen dat zo'n koning vond?
Commentatoren die fouten maken tijdens de verslaggeving zijn helemaal top.quote:Op zondag 7 mei 2006 17:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Murray is king. En zijn fouten tijdens GP-verslaggeving zijn legendarisch![]()
Volgende week weer hè?quote:Op maandag 8 mei 2006 00:52 schreef TommyGun het volgende:
Yeah Schumi.
Ik durf hem wel aan dat ie nog WK kan worden als het in Barcelone weer goed gaat.
Komend weekend al
Forza Ferrari! Renault en critici de mond gesnoerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |