Dit soort opmerkingen hoor ik wel vaker sinds de afgelopen twee races. Maar voor mijn gevoel waren "we" toch niet echt weg vorig jaar? Maar om nu euforische uitspraken te gaan maken terwijl Ferrari/Schumi niets heeft klaar gespeeld is ook nogal nutteloos hé?quote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef TimoBasso het volgende:
Goh.. De Schumacher "fans" zijn weer uit hun hol gekomen.
Waar waren jullie 1 jaar geleden![]()
?
aah, ik ben dus niet de enige die vind dat Olav maar irritant is. Die ziet echt de helft niet en erger, hij ziet zoveel dingen die er niet zijn dat het lachwekkend wordt.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:17 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind ze allebei echt kut. Herr Olav is veel te druk met het roepen van pief, poef en paf. Maar de race gaat compleet langs hem heen. Hij heeft geen flauw benul wat er gebeurt achter de posities 1 en 2. Echt rete irritant.
Don't shoot the messenger. Colombia staat nou eenmaal bekend als cocaïne paradijs.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:16 schreef WEST het volgende:
maar over drugs praten terwijl lang niet iedereen daar is nee dat is fraai
ik ken iemand die met drugs in aanraking is gekomen met alle gevolgen van dien...., en dan valt dat soort opmerkingen in het verkeerde keel gat
Webber die eraf ging deed ie ook 15 seconden over. En bv. bij de warm-up lap, dat schumi die bocht ging bekijken... volgens mij liet ie gewoon Alonso er voorbijquote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
aah, ik ben dus niet de enige die vind dat Olav maar irritant is. Die ziet echt de helft niet en erger, hij ziet zoveel dingen die er niet zijn dat het lachwekkend wordt.
ja maar scheer je gelijk dan iedereen over 1 kam heen? je kunt van mij die acties verwachten als je daar over gaat beginnen. en dan boeit het mij geen flikker hoe anderen daar over denken.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger. Colombia staat nou eenmaal bekend als cocaïne paradijs.
Het was wellicht kinderachtig van me maar aan de andere kant zou je er ook de ironie van kunnen in zien. Cocaïne snuiven is iets wat hele volkstammen vrijwillig doen.
Iemand toewensen dat hij moet worden vergast is wel iets anders. Kortom je moet niet zo snel happen.
En die geweldige herstart van Alonso waardoor hij straarlengtes voorsprong kreeg op Schumacher. Schumacher zat gewoon bij Alonso in de vleugel man.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Webber die eraf ging deed ie ook 15 seconden over. En bv. bij de warm-up lap, dat schumi die bocht ging bekijken... volgens mij liet ie gewoon Alonso er voorbij
Maar jij ging nog wel een stap verder met allerlei bedenkelijke uitspraken.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:22 schreef WEST het volgende:
ja maar scheer je gelijk dan iedereen over 1 kam heen? je kunt van mij die acties verwachten als je daar over gaat beginnen. en dan boeit het mij geen flikker hoe anderen daar over denken.
BIJTquote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen hoor ik wel vaker sinds de afgelopen twee races. Maar voor mijn gevoel waren "we" toch niet echt weg vorig jaar? Maar om nu euforische uitspraken te gaan maken terwijl Ferrari/Schumi niets heeft klaar gespeeld is ook nogal nutteloos hé?
Meldt zich, net als alle andere jarenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:18 schreef TimoBasso het volgende:
Goh.. De Schumacher "fans" zijn weer uit hun hol gekomen.
Waar waren jullie 1 jaar geleden![]()
?
Jacques liet weer eens zien dat hij de kar trekt bij BMW..![]()
Maar over het algemeen was het weer een saaie optocht![]()
Hij bleef maar lullen over Fischico die net buiten de punten reed, terwijl deze na de stop van Montoya en Rosberg allang in de punten reed. Vervolgens heeft ie het over druk van Montoya bij de Renault, terwijl Rosberg er nog tussen zit. R. Schumacher gaat stuk, en Olav weet te melden dat Fischicella hierdoor in de punten rijd, terwijl hij doorschuift naar 7.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:21 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Webber die eraf ging deed ie ook 15 seconden over. En bv. bij de warm-up lap, dat schumi die bocht ging bekijken... volgens mij liet ie gewoon Alonso er voorbij
Dat is nog het ergste. Dat hij zijn eigen fouten niet wil toegeven. Dan blijft hij net zo lang krom lullen tot hij zelf denkt dat-ie wel gelijk had.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
En die geweldige herstart van Alonso waardoor hij straarlengtes voorsprong kreeg op Schumacher. Schumacher zat gewoon bij Alonso in de vleugel man.
ja maar als ik kwaad ben en door jullie actie om constant over drugs en dat soort zaken door te gaan dan ga ik dingen uit het verleden halen wat door duitsers gedaan zijn actie = reactiequote:Op zondag 7 mei 2006 16:24 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar jij ging nog wel een stap verder met allerlei bedenkelijke uitspraken.
Ik laat bij deze het cocaïne snuiven icm Montoya achterwege en zal hem slechts "aanvallen" op zijn daden.
Duitsers hebben nooit Duitse niet-Joden vergast. Als je dat soms bedoelt.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef WEST het volgende:
ja maar als ik kwaad ben en door jullie actie om constant over drugs en dat soort zaken door te gaan dan ga ik dingen uit het verleden halen wat door duitsers gedaan zijn actie = reactie
Ja, Olav mist veel. Toch zul je geen betere verslaggever vinden dan hem.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
aah, ik ben dus niet de enige die vind dat Olav maar irritant is. Die ziet echt de helft niet en erger, hij ziet zoveel dingen die er niet zijn dat het lachwekkend wordt.
Maar sommige reacties zijn disproportioneel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef WEST het volgende:
ja maar als ik kwaad ben en door jullie actie om constant over drugs en dat soort zaken door te gaan dan ga ik dingen uit het verleden halen wat door duitsers gedaan zijn actie = reactie
Helemaal eensquote:Op zondag 7 mei 2006 16:28 schreef 4-elements het volgende:
[goed verhaal]
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Olav mist veel. Toch zul je geen betere verslaggever vinden dan hem.
Een mannetje erbij die met z'n neus in de computer blijft zitten en die Olav de belangrijke informatie op z'n headset door kan geven should do the trickquote:Op zondag 7 mei 2006 16:29 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, Olav mist veel. Toch zul je geen betere verslaggever vinden dan hem.
Wie dan? Er zijn er twee in Nederland die oké commentaar geven bij live-racesport. Mol en Kalff. Ja, ze slaan de plank af en toe volledig mis en zijn stekeblind. Nou en, ze zijn enthousiast, dat vind ik het belagnrijkste.quote:
Olav maakt er The Olav Mol-show van. Hij doet zijn werk simpelweg niet goed. Het is een simpel spelletje, maar om een of andere manier slaagt Olav er voortdurend in zich te verliezen in allerlei zelfbedachte theorietjes die vervolgens de plank finaal misslaan. Kalff doet dat bijvoorbeeld al beter.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie dan? Er zijn er twee in Nederland die oké commentaar geven bij live-racesport. Mol en Kalff. Ja, ze slaan de plank af en toe volledig mis en zijn stekeblind. Nou en, ze zijn enthousiast, dat vind ik het belagnrijkste.
De rest is slaapverwekkend saai.
De Eurosport commentatoren bij de MotoGP zijn tof.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie dan? Er zijn er twee in Nederland die oké commentaar geven bij live-racesport. Mol en Kalff. Ja, ze slaan de plank af en toe volledig mis en zijn stekeblind. Nou en, ze zijn enthousiast, dat vind ik het belagnrijkste.
De rest is slaapverwekkend saai. (en dan bedoel ik vooral die gozer bij de NOS die de MotoGP doet, en die knakker die weleens de DTM becommentarieerde)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |