Je bedoelt... Er is eindelijk een aanklacht tegen Annemarie Jorritsma, de meest mislukte minister van Economische zaken ever, en bovendien corrupt tot op het bot, ingediend...?quote:Fraudes uit PvdA tijd boven water gekregen (bouwfraude, HBO fraude).
Ach het is het grotendeels allang en breed afgeschoten lijstje weerquote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je bedoelt... Er is eindelijk een aanklacht tegen Annemarie Jorritsma, de meest mislukte minister van Economische zaken ever, en bovendien corrupt tot op het bot, ingediend...?
Wauw, ik heb dat dan even gemist, maar verder is die aanklacht natuurlijk volledig terecht, ik hoop dat ze flink wat jaartjes mag gaan brommen, en zeepjes oprapen voor Netelenbos natuurlijk ....
De HBO-fraude was aan HBO-instellingen te wijten. De bouwbedrijven zijn berispt voor hun aandeel in de bouwfraude. En Jorritsma heeft hier weinig mee te maken, gezien d'r functie.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je bedoelt... Er is eindelijk een aanklacht tegen Annemarie Jorritsma, de meest mislukte minister van Economische zaken ever, en bovendien corrupt tot op het bot, ingediend...?
Wauw, ik heb dat dan even gemist, maar verder is die aanklacht natuurlijk volledig terecht, ik hoop dat ze flink wat jaartjes mag gaan brommen, en zeepjes oprapen voor Netelenbos natuurlijk ....
Een pertinente leugen. Integendeel zelfs, de punten waarop kritiek geleverd werd en de onjuistheid ervan bewezen was, zijn uit het lijstje gehaald.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is het grotendeels allang en breed afgeschoten lijstje weer.
Mooie lijst.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:52 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Oh nee?!
.......
Iig meer dan de hele kabinetsperiode van Paars II (PvdA).
hij ziet zijn eigen bij elkaar gegraaide spaarpotje zeker flink slinkenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef Tafkahs het volgende:
Ik hoor van Dam nu op radio 1. Hij blijft maar stellig volhouden dat het spaargeld van ouderen wordt aangetast met deze maatregel.... Die man is onverbeterlijk star![]()
Bij Buitenhof werd het prima uitgelegd door die NRC columnist. Het geldt pas vanaf 2000 euri in de maand, dat je aowpremie mag betalen . Door van Dam wordt dat natuurlijk op de sociale dienst methode uitgelegd, namelijk dat je eerst je eigen tegoeden moet opeten. Hij vergeet natuurlijk dat je dat via de belasting of compensatie terug krijgt ..quote:Op maandag 8 mei 2006 14:57 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
hij ziet zijn eigen bij elkaar gegraaide spaarpotje zeker flink slinken
Wel 4 !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:00 schreef heiden6 het volgende:
Bos geeft voor het eerst blijk van iets wat op standpunten lijkt en hij verliest meteen zetels.
Die peilingen zeggen me overigens niet zoveel, bij de verkiezingen is het allemaal anders, mede omdat mensen tactisch gaan stemmen.
Ik heb laatst nog heel wat punten afgeschoten, maar die staan er nog steeds in. Wat een lachwekkende vertoning weer met dat beruchte lijstje.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:46 schreef Scepsis het volgende:
[..]
Een pertinente leugen. Integendeel zelfs, de punten waarop kritiek geleverd werd en de onjuistheid ervan bewezen was, zijn uit het lijstje gehaald.
Moet je nagaan hoeveel het er zouden zijn als hij over meer zaken een mening had.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:08 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel het er zouden zijn als hij over meer zaken een mening had.
Volgens mij denkt van Dam zo goed bezig te zijn voor de PvdA. Bij de VVD doen interne strubbelingen het immers volgens de peilingen ook goedquote:Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef Tafkahs het volgende:
Ik hoor van Dam nu op radio 1. Hij blijft maar stellig volhouden dat het spaargeld van ouderen wordt aangetast met deze maatregel.... Die man is onverbeterlijk star![]()
Met betrekking tot de HRA heeft hij zelfs veel populariteit gewonnen, zeker in de partij.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:18 schreef doesss het volgende:
Ongeschreven wet van het binnenhof:
Er zijn drie onderwerpen die niet, ik herhaal, niet bespreekbaar zijn als je niet electoraal afgeschoten wil worden.
1. AOW
2. Hypotheekrenteaftrek
3. Het koningshuis
PVDA heeft twee van de drie onderwerpen aangesneden en zullen hier dan ook de electorale rekening voor gepresenteerd krijgen.![]()
Lekker belangrijk, in de partij.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Met betrekking tot de HRA heeft hij zelfs veel populariteit gewonnen, zeker in de partij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |