Chivu.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef Doc het volgende:
Stelling: KJH is Ajax beste aankoop van de afgelopen 10 jaar.
Vraag: wie was de beste aankoop voor KJH: Litmanen? Of Rijkaard als we die als aankoop moeten rekenen.
Litmanen kwam al in 1992quote:Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef Doc het volgende:
Vraag: wie was de beste aankoop voor KJH: Litmanen? Of Rijkaard als we die als aankoop moeten rekenen.
Micchien toch te weinig rendement achteraf gezien? Hij deed het niet beter dan Machlas bv.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:59 schreef Steve.Porter het volgende:
zlatan was ook geen verkeerde aankoop
Denk niet dat Kromkamp komt, daarnaast hoort Vermaelen in huidige vorm absoluut in de basiself.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:01 schreef Saekerhett het volgende:
Volgend jaar:
Stekelenburg
Kromkamp, Stam, Heitinga, Emanuelson
Sneijder, Maduro, Davids
Rosenberg, Huntelaar, Perez
Wereldelftal, en het is mogelijk!
Mwah, vind hem eigenlijk niet zo sterk, onze Belgquote:Op zondag 7 mei 2006 21:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Denk niet dat Kromkamp komt, daarnaast hoort Vermaelen in huidige vorm absoluut in de basiself.
Als je nog geen half jaar bij Ajax zit en nu al de meest gehate jood in 010 bent, dan ben je ongeëvenaard.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:53 schreef Doc het volgende:
Die kan voortaan wel wat blijer zijn zeg...quote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als je nog geen half jaar bij Ajax zit en nu al de meest gehate jood in 010 bent, dan ben je ongeëvenaard.
http://home.hccnet.nl/bb.mail/LGoal.aviquote:Op zondag 7 mei 2006 21:11 schreef Saekerhett het volgende:
Heeft iemand een link naar de 2-1 van KJ?
Jaquote:Op zondag 7 mei 2006 21:16 schreef Houniet het volgende:
Zagen jullie Jaakke nog die op zijn horloge tikte toen KJH scoorde!
En hij had een strafschop moeten geven. Klote V0Hquote:Op zondag 7 mei 2006 21:02 schreef SiemeN het volgende:
Netjes, lekker zo'n goal op het laatste moment.
Gelukkig was Vink consequent en gaf hij ook Lamey rood.
AJAX!
Thx!quote:Op zondag 7 mei 2006 21:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
http://home.hccnet.nl/bb.mail/LGoal.avi
Ten Catequote:
Ik moet nog alles nalezenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ten Cate de nieuwe coach is.
Let eens op joh![]()
waarom dan, of weet je dat nietquote:Op zondag 7 mei 2006 21:20 schreef Houniet het volgende:
Trouwens, er zijn Ajax supporters opgepakt rondom de Kuip.
Ow. Dat zijn er nog lang geen 800quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geweldpleging en verstoring vd openbare orde. 13 man trouwens..
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geweldpleging en verstoring vd openbare orde. 13 man trouwens..
Respectquote:Op zondag 7 mei 2006 21:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Alle ajacieden gefelciteerd met de zege. Als je zo verdedigt als Ball en Lamey verdien je de winst niet eens.
Bayern en Milan zitten beide in pot 1 meestal, dat kan dan niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is gewoon een leuke poule. Drie ploegen die vaak in de laatste minuten scoren.
Thanks! Ik denk niet dat je heel lang teleurgesteld zal zijn, maar hier toch maar een foto om je wat op te vrolijken:quote:Op zondag 7 mei 2006 21:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Alle ajacieden gefelciteerd met de zege. Als je zo verdedigt als Ball en Lamey verdien je de winst niet eens.
Bayern zit niet meer in pot 1 geloof ik. Zaten ze twee jaar geleden ook al niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bayern en Milan zitten beide in pot 1 meestal, dat kan dan niet.
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Thanks! Ik denk niet dat je heel lang teleurgesteld zal zijn, maar hier toch maar een foto om je wat op te vrolijken:
[afbeelding]
Waarom zou me dat opvrolijken?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Thanks! Ik denk niet dat je heel lang teleurgesteld zal zijn, maar hier toch maar een foto om je wat op te vrolijken:
[afbeelding]
Wat wil je? De 2-1?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:48 schreef AjaxGirl1 het volgende:
Heeft iemand nog filmpjes van de wedstrijd?
quote:Dertien aanhoudingen in Rotterdam
De politie heeft zondag voorafgaand aan de bekerfinale tussen Ajax en PSV in Rotterdam dertien personen aangehouden.
Het gaat volgens een politiewoordvoerder in vrijwel alle gevallen om Ajaxsupporters die zich schuldig zouden hebben gemaakt aan geweldpleging en baldadigheid. De wedstrijd in De Kuip begon om 18.00 uur. Vrijwel alle supporters van beide clubs waren rond 17.00 uur bij het stadion aangekomen.
Ajax won de nationale beker vijftien keer. PSV was acht keer de beste. Bondscoach Marco van Basten reikt na afloop van de finale de beker aan de aanvoerder van de winnende ploeg uit.
Serieus? Ik vind het een verademing dat er eindelijk eens een bal de tribune in geramd mag wordenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:43 schreef pfaf het volgende:
Over verdedigen gesproken, ik kan niet wachten op Stam. Het is allemaal zo paniekerig bij Ajax achterin, elke tegenaanval pis ik bij voorbaad al in de broek.
Het zijn f'noorders hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom zou me dat opvrolijken?
En ach ja, het is balen maar vooral jammer omdat je niet had hoeven te verliezen. Maar goed, de titel vergoedt natuurlijk heel veel.
En zo slecht verdedigen ze nietquote:Op zondag 7 mei 2006 22:04 schreef keijz het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind het een verademing dat er eindelijk eens een bal de tribune in geramd mag worden
Das ook een middenvelderquote:Op zondag 7 mei 2006 22:13 schreef keijz het volgende:
[..]
Alleen Urby is af toe nog een beetje onzeker
waar werden PSV-ers opgepakt? Op een gegeven moment zag je wel iedereen van het ajax-vak (achter de goal) naar linksboven kijken (vanaf uit TV-punt).....quote:Op zondag 7 mei 2006 22:35 schreef Jasza het volgende:
JASZA IS WEER TERUG, Ik zat Vakkie F, dus achter het doel en het was echt een gekkenhuisDie psvers die werden opgepakt
Heeft er iemand foto's van de doeken ?
Dat komt omdat daar Strings, Betrapt, Borsten, Inkijk en MÉÉR te zien waren denk ik...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef Gelderland het volgende:
[..]
waar werden PSV-ers opgepakt? Op een gegeven moment zag je wel iedereen van het ajax-vak (achter de goal) naar linksboven kijken (vanaf uit TV-punt).....![]()
2e ring idd, die psv homos gingen uitdagen na die 1-1 en toen kwam de politie en toen gooide een Ajacied een nitraatje en toen werden ze opgepakt. Btw de ME is echt te triest, gingen ze op de 2e ring sneaky iedereen filmenquote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef Gelderland het volgende:
[..]
waar werden PSV-ers opgepakt? Op een gegeven moment zag je wel iedereen van het ajax-vak (achter de goal) naar linksboven kijken (vanaf uit TV-punt).....![]()
Inderdaad. Wat een kut-streek.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:40 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, Jaakke wat een kut aap, gelijk gaan zeggen dat het rond is met Ten Cate. Zeker Blind wist het zelf nog nietJAAKKE ROT OP.
quote:Ten Cate bevestigt komst naar Ajax
Henk ten Cate wordt definitief de nieuwe trainer van Ajax. De assistent-trainer van FC Barcelona bevestigde dit zondagavond in Spanje desgevraagd zelf. Het nieuws dat Ten Cate in Amsterdam als opvolger van Danny Blind had getekend, hing al enkele weken in de lucht. Totnogtoe wilde zowel Ten Cate als Ajax hier echter nog niets over kwijt.
Ajax wilde eerst het seizoen met Danny Blind afmaken alvorens iets over de coach voor volgend jaar te zeggen. Na de 2-1 zege op PSV in de bekerfinale liet het bestuur in de catacomben van De Kuip aan de TV-ploeg van SBS6 weten dat de hele huidige trainersstaf weggaat en dat Ten Cate de nieuwe trainer wordt. Ten Cate zelf heeft met Barcelona nog een belangrijke klus voor de boeg. Op 17 mei hoopt hij zijn drie Catalaanse succesjaren als assistent van Frank Rijkaard te bekronen met winst in de Champions League-finale tegen Arsenal.
Bron: voetbal.nl
voetbal.nl is toch wel redelijk betrouwbaar.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:55 schreef twi het volgende:
Beetje onzin allemaal, dat nieuws over Ten Cate. Staat nog helemaal nergens, behalve op onbetrouwbare roddelsites.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:56 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
voetbal.nl is toch wel redelijk betrouwbaar.
Hmm ik was met de trein, die stond eerst 20 minuten stil bij Rotterdamquote:Op zondag 7 mei 2006 23:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Jasza hoelaat waren de treinen/bussen terug in Amsterdam?
idd:quote:Op zondag 7 mei 2006 22:42 schreef Jasza het volgende:
Btw de ME is echt te triest, gingen ze op de 2e ring sneaky iedereen filmen![]()
Het is niet officieel. SBS meldde dat ze het hadden gehoord van iemand van het bestuur. Echter ontkent nu iedereen van het bestuur weer dat er is getekend.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
Maar het staat nog steeds niet op Teletekst, da's wel apart...
Ik zat onder een doel "Jullie de schaal, wij de beker"quote:Op zondag 7 mei 2006 23:01 schreef Jasza het volgende:
Nog geen foto's van de doeken? ik zat onder 1tje dus heb er niks van meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |