Nu ben ik,in augustus, bijna een maand in Darwin geweest.quote:Op zaterdag 2 september 2006 14:47 schreef Kontiki het volgende:
Overigens schijn je in Darwin nog beter het onweer te kunnen zien. Maar wij hebben daar redelijk weer gehad.
quote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef poohy het volgende:
Klopt het trouwens dat Australie zo duur is geworden vergeleken met een jaar of drie geleden? Ik hoor in ieder geval steeds dat de prijzen voor bv. overnachten verdubbeld zijn.
Ik ben er pas 1 keer geweest, dus kan er geen oordeel over geven. Maar het is wel stukken goedkoper dan Europa. In Nederland en Engeland betaal je makkelijk 25 euro per nacht, dat zou in Australie echt belachelijk duur zijn. Heb daar denk ik gemiddeld 18 dollar per nacht betaald, ongeveer 12 euro dus. Met uitschieters naar beneden (13 dollar voor hostel met zwembad in Alice Springs) en boven (in Sydney zijn de bekende hostels toch al gauw 24 tot 30 dollar).quote:Op zondag 3 september 2006 14:54 schreef poohy het volgende:
Klopt het trouwens dat Australie zo duur is geworden vergeleken met een jaar of drie geleden? Ik hoor in ieder geval steeds dat de prijzen voor bv. overnachten verdubbeld zijn.
quote:Op zondag 3 september 2006 19:49 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
De alcohol is alleen,helaas,aardig aan de prijs!!
Waar zei ik dat ik dat niet deedquote:Op zondag 3 september 2006 20:10 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Je moet ook je VB niet per fles kopen, maar per doos van 24! (Al is het waar dat in Nederland het bier hoe dan ook goedkoper is).
quote:Crocodile Hunter, Steve Irwin, dies
Crocodile Hunter, Steve Irwin, has died after being struck by a stingray barb in Queensland.
Mr Irwin, 44 died after the stingray barb went through his chest while he was shooting a documentary off Port Douglas.
The Queensland Police Service has confirmed Mr Irwin's death. In a statement, it said Mr Irwin collapsed after being stung by a sting ray at Batt Reef, off Port Douglas, about 11am.
After being struck, Mr Irwin's crew called for medical treatment and the Emergency Management Queensland Helicopter responded, but he was dead before the treatment arrived.
The statement said Mr Irwin's family has been advised.
His American-born wife Terri is reported to be trekking on Cradle Mountain in Tasmania.
A spokesman for the Queensland Ambulance Service said officers attended the scene on Low Isles via helicopter at 12.04pm today and arrived back in Cairns at 12.53pm.
"The area it was delivered to was the problem. A sting ray hit to the chest is a big problem," he said.
Mr Irwin - known worldwide as the Crocodile Hunter - is famous for his enthusiasm for wildlife and his catchcry "Crikey!".
The father of two's Crocodile Hunter program was first broadcast in 1992 and has been shown around the world on cable network Discovery.
He also starred in movies and has developed the Australia Zoo wildlife park, north of Brisbane, which was started by his parents Bob and Lyn Irwin.
Foreign Minister Alexander Downer, who used a photograph of his family at Australia Zoo for his official Christmas card last year, hailed Mr Irwin for his work in promoting Australia.
Mr Irwin was heavily involved in last year's "G'Day LA" campaign.
"The minister knew him, was fond of him and was very, very appreciative of all the work he'd done to promote Australia overseas," a spokesman said.
A spokeswoman for Irwin's Australia Zoo said she was aware of reports of his death and the zoo would not be making any statements at this stage.
According to the zoo's website, Irwin was born in Victoria in 1962, but
moved with his family to Queensland in 1970 when his father, Bob, started a reptile park on the Sunshine Coast.
Irwin married American Terri Raines in 1992 after she visited the zoo
on holiday.
theage.com.au, with AAP
Tja om eerlijk te zijn ben ik niet verbaasd.. hoe hij omging met de wilde dieren.quote:
idd, je kon er vergif op in nemen dat dit een keer fout zou kunnen gaan, en helaas het ging fout vandaagquote:Op maandag 4 september 2006 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja om eerlijk te zijn ben ik niet verbaasd.. hoe hij omging met de wilde dieren.
Maar het is/ was wel een icoon voor Australië.
[FOK!radio] Australische FOK!ster over Steve Irwinquote:Op maandag 4 september 2006 11:30 schreef Roosjedoosje het volgende:
Het is een gekkenhuis hier menschen
waar is dat??quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:13 schreef NoXxa het volgende:
Erg grappig die Steve. Wel jammer want vond zijn programma's erg mooi om naar te kijken. Maar wij komen langs zijn ranch op onze reis. Dus we zullen wel even ene bloemetje neer leggen.
hehe er zijn maar een paar goede airlinesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:31 schreef Vava het volgende:
Nou, bij China Southern Airlines was het beeld zo ontzettend slecht dat je er niet met plezier naar kon kijkenhet enige waar ik toen naar heb gekeken was de vluchtinformatie. En voor spelletjes moest je betalen
![]()
Ga je geld makenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:48 schreef droks het volgende:
Ik ben van plan als ik klaar ben met school en wat geld heb gemaakt (Over 10 jaar ofzo pas) naar Australie te emigreren, dus ff een tvp'tje om wat meer verhalen te lezen.![]()
Ja maar het duurt wel lang maar je kan hier wel blijven slapen enzo hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:52 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
Ga je geld maken![]()
heb jij zo'n machine thuis staan whehe
kom ik wel ff langs om ook wat geld te maken
En wat voor werk deden/doen je ouders bij die maatschappijen ?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe er zijn maar een paar goede airlines
1: Cathay Pacific, werken mijn pa en ma whehe![]()
2: Singapore Airlines
3: Malasian Airlines
4: Korean Airlines
5: Qantas (hebben mijn ouders ook gewerkt
Maar die op 1 staat is de ALLER BESTE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vliegen en hoofd van de pursers of flightattendants of hoe je dat ook schrijftquote:Op woensdag 13 september 2006 15:07 schreef Vava het volgende:
[..]
En wat voor werk deden/doen je ouders bij die maatschappijen ?
Hoezo zo'n machine print dat toch wel snel op van die grote vellen whehehe is toch zo klaarquote:Op woensdag 13 september 2006 14:52 schreef droks het volgende:
[..]
Ja maar het duurt wel lang maar je kan hier wel blijven slapen enzo hoor.![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 september 2006 13:09 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
hehe er zijn maar een paar goede airlines
1: Cathay Pacific, werken mijn pa en ma whehe![]()
Goed hequote:Op woensdag 13 september 2006 15:51 schreef poohy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Laatst hebben wij een upgrade naar business class van Hong Kong naar Amsterdam gekregenDat was echt te gek!
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:40 schreef Vava het volgende:
Malaysian was altijd vrij goedkoop, ik ben wel tevreden over Qantas![]()
Uhh,ja klopt in GBP,maaarr het is 150 pond retourtje (75 enkel)quote:Op woensdag 13 september 2006 12:50 schreef M1RR1E het volgende:
Ik las op de vorige pagina iets over het nieuwe oasis.com. Heb even gekeken en ik was vet verbaasd! 181 voor een enkeltje hongkong, inclusief taxes enzo![]()
maar het bleken wel GBP te zijn, dus das toch wel 265 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |