Back from the hospital!!!quote:Op maandag 22 mei 2006 17:39 schreef Rnej het volgende:
http://www.broadbandsports.com/node/862
zit ook een erg hip muziekje onder
en die crash aan t begin is kicke.. anders overshoot je dik een 10m kicker (ik schat dat ie ongeveer 10 is iig)
wel jammer dat het geen snowboarders zijn, maar nog steeds erg cool
Mijn vriendin heeft sinds 2 maanden de Burton Escapades. Hiervoor had ze een Flow-setje, maar de escapade's zaten een heel stuk beter. Lekker strak en direct. Wel prijzig met dik 200 eur, maar zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ingenue het volgende:
Even snel voorstellen:
Ik (meisje) board nu over een periode van 9 jaar bij elkaar ongeveer 6 weken outdoor en een zomertje indoor. Op de berg ben ik voornamelijk op de pistes en off piste te vinden. Mijn nivo is gemiddeld (denk ik), alleen sinds een ongelukje een paar jaar geleden best wel voorzichtig (deukje in mijn zelfvertrouwen opgelopen).
Op het moment wil ik nieuwe bindingen kopen, ik weet al wel dat ik weer straps wil, maar ja welke? Zouden jullie me wat tips kunnen geven waar ik op moet letten en misschien kunnen uitleggen wat nou het grote voordeel is met die nieuwe cap straps van Burton? Bedankt alvast!
(voor het geval dat het uitmaakt, ik weeg 51 kg, ben 1.67 m lang, rij een rossignol zena 148 en draag salomon F20, normale schoenmt 37.5)
Overigens een erg vermakelijk forum!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ingenue het volgende:
Even snel voorstellen:
Ik (meisje) board nu over een periode van 9 jaar bij elkaar ongeveer 6 weken outdoor en een zomertje indoor. Op de berg ben ik voornamelijk op de pistes en off piste te vinden. Mijn nivo is gemiddeld (denk ik), alleen sinds een ongelukje een paar jaar geleden best wel voorzichtig (deukje in mijn zelfvertrouwen opgelopen).
Op het moment wil ik nieuwe bindingen kopen, ik weet al wel dat ik weer straps wil, maar ja welke? Zouden jullie me wat tips kunnen geven waar ik op moet letten en misschien kunnen uitleggen wat nou het grote voordeel is met die nieuwe cap straps van Burton? Bedankt alvast!
(voor het geval dat het uitmaakt, ik weeg 51 kg, ben 1.67 m lang, rij een rossignol zena 148 en draag salomon F20, normale schoenmt 37.5)
hangt er vanaf waar je van houdt, directe respons of niet, en daar de stijfheid van je binding op uitzoekenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ingenue het volgende:
Even snel voorstellen:
Kijk dat klinkt goed, vond het al een stuk prettiger boarden toen ik mn salomon boots had aangeschaft, zaten sowieso beter en een directere respons. Dus die caps zijn zeker de moeite van het overwegen waard. eens uitzoeken of die ergens een keer te testen zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2006 01:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
Capstraps ontlasten de bovenkant van je voet... vooral als je veel last van slapende tenen hebt wordt dat opgelost.. en je boardje reageert flink wat directer
de winkels bij de indoorbanen laten je wel bindingen testenquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:11 schreef ingenue het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt goed, vond het al een stuk prettiger boarden toen ik mn salomon boots had aangeschaft, zaten sowieso beter en een directere respons. Dus die caps zijn zeker de moeite van het overwegen waard. eens uitzoeken of die ergens een keer te testen zijn.
bedankt!
Dude, serieus. Ik denk dat dit meer richting de 20m gaat dan richting de 10. 15m is ie zeker wel.quote:Op maandag 22 mei 2006 17:39 schreef Rnej het volgende:
http://www.broadbandsports.com/node/862
zit ook een erg hip muziekje onder
en die crash aan t begin is kicke.. anders overshoot je dik een 10m kicker (ik schat dat ie ongeveer 10 is iig)
wel jammer dat het geen snowboarders zijn, maar nog steeds erg cool
Je hebt altijd nog de minder dure versie van Burton trouwens. De Lexa is ook een prima bindingquote:Op woensdag 24 mei 2006 08:11 schreef ingenue het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt goed, vond het al een stuk prettiger boarden toen ik mn salomon boots had aangeschaft, zaten sowieso beter en een directere respons. Dus die caps zijn zeker de moeite van het overwegen waard. eens uitzoeken of die ergens een keer te testen zijn.
bedankt!
Zo weinig????quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:27 schreef Rnej het volgende:
[..]
de winkels bij de indoorbanen laten je wel bindingen testen
ik heb er maar heel weinig mensen negatief over gehoord.. (als in.. 2 mensen op de 50 boarders die ik ken die met capstraps rijden ofzo...)
succes![]()
Ik luister eigenlijk altijd Gert en Hermien als ik van de berg af kom.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:08 schreef Komakie het volgende:
pff das echt te veel om op te noemen.
Ligt een beetje aan me bui.
Maar het is altijd wel punk, metal, hardrock, alternative dance (Prodigy in die richting) of soms zelfs een beetje hiphop.
:
[lijst]
Soms ook wat oudjes enzo of wat rustigere muziek, maar dit is het wel hoofdzakelijk
Hoi Inge,quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef ingenue het volgende:
gewicht van je bindingen gaat pas uitmaken als je echt gaat freestylen... pisteknallen maakt geen reet uit (genoeg bindingen die nog met metalen heelcups en baseplates werken...quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:51 schreef XL het volgende:
[..]
Hoi Inge,
(voor het geval dat het uitmaakt: ik weeg 65 kg, ben 1.85 m lang, rij een burton malolo 158 en draag flow transfer schoenen, maat 42. Ik heb blauwe ogen en zit in de laatste fase van mijn studie)
Voor bindingen maakt het waarschijnlijk niet veel uit wat je koopt. Want als je een voorzichtige boarder bent met een gemiddeld (denk ik) niveau en met name op en rond de piste board is het onderscheidend vermogen van bindingen heel klein. Als je echt wil groeien en kritisch naar je materiaal wil kijken dan moet je bij bindingen letten op stijfheid en gewicht.
Ik vind dit forum ook dolletjes.
Beer, als ik een vierde band aan mijn lange rij mocht toevoegen zouden het ook Gert en Hermien zijn
kga de stijfheidsdiscussie niet voeren omdat dat nou juist persoonlijke voorkeur is en dus geen fuck boeit bij je bindingkeuze (maar ik wil mijn persoonlijke mening wel even laten horen.. zie maar wat je ermee doet, hierna reageer ik er niet meer op)quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:42 schreef XL het volgende:
Gewicht is een bekende issue van flow-bindingen, maar ik zeg nergens dat ik daar op let. Vond jou manier van bindingen promoten een beetje zoals Rita politiek campagne voert. Politiek lig ik niet echt op 1 lijn met Rita. Zoals ik laatst tegen Kentaro vertelde, ik grijp in als het nodig is.
Als jij denkt dat flowbindingen minder respons bieden dan andere bindingen mag je het uitleggen, maar voer niet je truc op dat 120 kg op verkeerd afgestelde huurflows niet dezelfde grip hebben als op een stel carbon p1's
Stijfheid is geen persoonlijke voorkeur. Iets is stijf of slap. Het is persoonlijke voorkeur wat voor jou fijn is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 11:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
kga de stijfheidsdiscussie niet voeren omdat dat nou juist persoonlijke voorkeur is
Dat doe ik niet, ik zeg juist dat het in haar geval niets uitmaaktquote:maar waarom geef je iemand die zelf zegt dat ze niet gevorderd is de tip om op t gewicht te letten?
Met een hefboom kan ik jou met 1 arm optillen. Met mijn kuiten kan ik jou echt niet wegduwen.quote:en tis altijd zo dat je de highback van de flowbinding op zijn plek moet klappen.. dus zit er enige speling in om de highback daar te krijgen...
quote:Capstraps ontlasten de bovenkant van je voet... vooral als je veel last van slapende tenen hebt wordt dat opgelost.. en je boardje reageert flink wat directer
Ik vind je een beetje fel discussieren XL. Ben ik helemaal niet van jou gewendquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:36 schreef XL het volgende:
Triggerde mijn ingreep. Er is iets mis met je schoenen als je straps hinderlijk je voet belasten. Capstraps kopen om je voeten te ontlasten lijkt mij ontzettend dom.
Hij is vrij fel, maar ik kan het me wel voorstellen.. Hij had bij dezelfde opmerking van jou of mij waarschijnlijk anders gereageerdquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje fel discussieren XL. Ben ik helemaal niet van jou gewend
Ok de volgende keer dat wij een discussie hebben ga ik er ook fel in...quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:11 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hij is vrij fel, maar ik kan het me wel voorstellen.. Hij had bij dezelfde opmerking van jou of mij waarschijnlijk anders gereageerd
Iets anders, ik heb een andere baanen daar hoort ook een nieuwe Alpenexpress bij
De Seat was supersnel maar had toch zijn grenzen wat betreft ruimte. Vandaar dat ik morgen de bestelling voor een nieuwe ride ga plaatsen
Dan kan ik wat meer mede-Fokkers richting Oostenrijk lanceren
[afbeelding]
Welke motor? 330D?quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:11 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Hij is vrij fel, maar ik kan het me wel voorstellen.. Hij had bij dezelfde opmerking van jou of mij waarschijnlijk anders gereageerd
Iets anders, ik heb een andere baanen daar hoort ook een nieuwe Alpenexpress bij
De Seat was supersnel maar had toch zijn grenzen wat betreft ruimte. Vandaar dat ik morgen de bestelling voor een nieuwe ride ga plaatsen
Dan kan ik wat meer mede-Fokkers richting Oostenrijk lanceren
[afbeelding]
Nee het is geen Alfaquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Welke motor? 330D?
Fokking vet man.. nog geen GT maarja
Master auto, leuke baan waar je zoiets erbij krijgt zeg, damnquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Nee het is geen Alfamaar een 320 met 163PK. Sparling Graphite (donker grijs) 17 inch spaakvelgen. Beige leer interieur met alle opties als Navigatie, Climate Controle, Park Distance en wat er verder maar te krijgen is als regen- en licht sensors, verwarmde buitenspiegels - ruitensproeiers enz.
Ik ben er blij mee![]()
ik ga morgen nog een Audi A4 S-line bekijken, maar ik weet bijna zeker dat deze het gaat worden
De auto is natuurlijk leuk maar het ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat hij moet doen voor zijn werkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Master auto, leuke baan waar je zoiets erbij krijgt zeg, damn.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:46 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Nee het is geen Alfamaar een 320 met 163PK. Sparling Graphite (donker grijs) 17 inch spaakvelgen. Beige leer interieur met alle opties als Navigatie, Climate Controle, Park Distance en wat er verder maar te krijgen is als regen- en licht sensors, verwarmde buitenspiegels - ruitensproeiers enz.
Ik ben er blij mee![]()
ik ga morgen nog een Audi A4 S-line bekijken, maar ik weet bijna zeker dat deze het gaat worden
Behalve een RS4 zou ik er niet eens over denken om een 320D te laten staan voor een audi a4 ( DTM editie is ook wel leuk, maar toch dat is een TFSI )
Heb je de smoked achterlichten of niet? Die zorgen er gelijk voor dat het niet meer op een japanner lijktStaat hem erg goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |