abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37997863
Ik meldt me ook aan om de Anwarter te gaan halen .. Ik zou eerst die verkorte doen in mei, maar omdat er te weinig aanmeldingen waren is die een dag van te voren niet door gegaan .. Beetje nasty..
Die is nu verzet naar oktober, maar ik juli heb je er dacht ik ook nog een (via ristar allemaal dan wel)
pi_37998072
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel.
Alleen heb je ook zoiets als te stijl. Deze is gewoon niet relaxt. Je moet juist heel laat je trick inzetten omdat je eerst je gewicht helemaal moet verplaatsen.
Wie er aan het springen waren... tja een paar van die gasten die daar wekelijks rond hangen (wat ze zelf zeiden tenminste)
Ze moeten gewoon de kicker 5m naar boven zetten, de afzet iets minder stijl maken en dezelfde lengte houden. Probleem opgelost!
Je kunt nooit tricks als een 7 landen met een kicker van deze lengte als je de afzet vlakker maakt. Niet eerst je gewicht naar voren verplaatsen maar diep staan en naar achter hangen en vroeg inzetten, je knalt vanzelf om hoog. Het is gewoon even wennen. Dat je 1 keer klapt dat hoort er gewoon bij toch.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:09:38 #178
71115 Rnej
I walk the line
pi_38004309
net geboard

helemaal verrot.. lekker de airbag gesprongen.. 180s gaan nu soepel.. bijna per ongeluk een 3tje eruit gegooid.... nu nog leren grabben
komt ook nog een foto, was een dame met een eos350d fotos aan t maken en die stuurt mijn foto op
pi_38005364
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:09 schreef Rnej het volgende:
net geboard

helemaal verrot.. lekker de airbag gesprongen.. 180s gaan nu soepel.. bijna per ongeluk een 3tje eruit gegooid.... nu nog leren grabben
komt ook nog een foto, was een dame met een eos350d fotos aan t maken en die stuurt mijn foto op
Van het trampoline springen?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:45:36 #180
71115 Rnej
I walk the line
pi_38007212
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Van het trampoline springen?
airbag... tis wel zegmaar een schans maar de landing is vrij zacht

tis op zich wel goeie oefening voor the real thing
  zaterdag 20 mei 2006 @ 02:20:53 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38008776
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 19:38 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Je kunt nooit tricks als een 7 landen met een kicker van deze lengte als je de afzet vlakker maakt. Niet eerst je gewicht naar voren verplaatsen maar diep staan en naar achter hangen en vroeg inzetten, je knalt vanzelf om hoog. Het is gewoon even wennen. Dat je 1 keer klapt dat hoort er gewoon bij toch.
en toch vind ik het geen goede kickers zoals ze die daar bouwen
Maar ja, ik ben ook eigenlijk redelijk anti-koelkast he. Die dingen kunnen bij mij weinig goed doen. De enige redenen dat ik er heen ga is omdat ik me om laat praten door vrienden, of omdat er een vrouwke mee gaat (;))
Ik kan het niet laten om af en toe ff me board onder te binden
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 20 mei 2006 @ 08:07:28 #182
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38010223
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:45 schreef Rnej het volgende:

[..]

airbag... tis wel zegmaar een schans maar de landing is vrij zacht

tis op zich wel goeie oefening voor the real thing
Kun je er alleen in vallen, of kun je er ook af boarden?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 20 mei 2006 @ 10:34:02 #183
71115 Rnej
I walk the line
pi_38011427
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 08:07 schreef XL het volgende:

[..]

Kun je er alleen in vallen, of kun je er ook af boarden?
eraf boarden is vrij pittig... maar netjes vlak op je board landen en een metertje doorschuiven is best te doen
pi_38011590
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:34 schreef Rnej het volgende:

[..]

eraf boarden is vrij pittig... maar netjes vlak op je board landen en een metertje doorschuiven is best te doen
Ik kan me er nog niet echt iets bij voorstellen, ben benieuwd naar de foto's.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_38011925
Probleem met zo'n pillow crash is dat hij deels inzakt, dus als je niet geheel in het midden land dan zakt de zak aan 1 kant al in dus glij je automatisch.

Overigens is het me wel al paar keer gelukt om er af te boarden maar echt uitmaken doet het niet ofzo, als je op je ass zit schuif je er net zo snel af.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 11:06:37 #186
71115 Rnej
I walk the line
pi_38011952
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:45 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

er is maar 1 foto gmaakt maar die is wel ok
pi_38014688
Waarom nemen jullie die anwärter in November? Ik dacht er zelf over om die van november te gaan doen. Het probleem is alleen dat ik nog een baantje zoek voor van de zomer. Ik wil dan gewoon een week of 10 (van week 33 t/m 42 ofzo) 40 uur p/w werken. Kan ik geld bij elkaar halen voor alles.

Maar opzich wil oktober ook wel lukken, ik twijfel alleen heel erg aan mijn skills. Ik heb 6 weken board ervaring (op de berg) en ben 2 keer naar een molshoop geweest. Ik kan voor geen meter freestylen maar wel poederen en pistesjeezen !

Nahja...ik zal wel goed nadenken over welke ik me aanmeld. Mijn voorkeur ligt bij November, maar als jullie allemaal voor Oktober kiezen kan ik dat ook wel het beste doen denk ik !
Fingerspitzgefühl
pi_38017876
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 10:45 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

pi_38018251
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:14 schreef Kentaro het volgende:

[..]

[afbeelding]
Hehe, das wel handig, maar bounce je dan niet weer net zo hard de lucht in? Hij zal wel erg zacht zijn dan.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zaterdag 20 mei 2006 @ 15:29:36 #190
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38018254
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 13:07 schreef ForumGek het volgende:
Waarom nemen jullie die anwärter in November? Ik dacht er zelf over om die van november te gaan doen. Het probleem is alleen dat ik nog een baantje zoek voor van de zomer. Ik wil dan gewoon een week of 10 (van week 33 t/m 42 ofzo) 40 uur p/w werken. Kan ik geld bij elkaar halen voor alles.

Maar opzich wil oktober ook wel lukken, ik twijfel alleen heel erg aan mijn skills. Ik heb 6 weken board ervaring (op de berg) en ben 2 keer naar een molshoop geweest. Ik kan voor geen meter freestylen maar wel poederen en pistesjeezen !

Nahja...ik zal wel goed nadenken over welke ik me aanmeld. Mijn voorkeur ligt bij November, maar als jullie allemaal voor Oktober kiezen kan ik dat ook wel het beste doen denk ik !
freestylen is 0,0 belangrijk. Je krijgt geen freestyleles. Poederrijden leer je ook niet op de opleiding. Er wordt alleen wat aan je eigen kunnen gewerkt en je leert hoe je mensen aanleert hoe ze bochten moeten rijden. Dus beginners lesgeven. Daar hoef je niet voor te kunnen freestylen of poederrijden.
Dat is alles en dus niet onhaalbaar voor iemand met iets van 6 weken ervaring. Als je wat les hebt gehad en/of snel leert dan haal je het wel.

Ik ken een meisje die iets van 10 dagen ervaring had in de echte sneeuw en die haalde het ook. Moet er wel bij zeggen dat die meid CIOS doet en dus wel weet hoe het allemaal in zijn werk gaat
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_38020635
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:29 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Hehe, das wel handig, maar bounce je dan niet weer net zo hard de lucht in? Hij zal wel erg zacht zijn dan.
Tis een big AIR bag, geen big trampoline bag !
Fingerspitzgefühl
pi_38020703
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 15:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

freestylen is 0,0 belangrijk. Je krijgt geen freestyleles. Poederrijden leer je ook niet op de opleiding. Er wordt alleen wat aan je eigen kunnen gewerkt en je leert hoe je mensen aanleert hoe ze bochten moeten rijden. Dus beginners lesgeven. Daar hoef je niet voor te kunnen freestylen of poederrijden.
Dat is alles en dus niet onhaalbaar voor iemand met iets van 6 weken ervaring. Als je wat les hebt gehad en/of snel leert dan haal je het wel.

Ik ken een meisje die iets van 10 dagen ervaring had in de echte sneeuw en die haalde het ook. Moet er wel bij zeggen dat die meid CIOS doet en dus wel weet hoe het allemaal in zijn werk gaat
Stiekem weet ik dat ook wel, maar dan nog. Vind het best wel een grote stap die ik ga zetten. Oké...veel anders zit er niet op. Aangezien ik te laat was met het inschrijven voor me HBO opleiding ( ). Dus ik móet eigenlijk wel dit gaan doen, alleen nu ben ik op zoek naar een baantje vanaf augustus t/m november ofzo. Maar dat is fucking lastig. Als ik niet genoeg geld heb kom ik er sowieso niet . Ik heb 6 weken les gehad, dus dat moet opzich ewl kunnen denk ik.

Ik voel me alleen een nono als er allemaal vééét goede boarders daar komen, maar daar moet ik me vast overheen zetten .
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 20 mei 2006 @ 17:29:37 #193
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38021298
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 17:07 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Stiekem weet ik dat ook wel, maar dan nog. Vind het best wel een grote stap die ik ga zetten. Oké...veel anders zit er niet op. Aangezien ik te laat was met het inschrijven voor me HBO opleiding ( ). Dus ik móet eigenlijk wel dit gaan doen, alleen nu ben ik op zoek naar een baantje vanaf augustus t/m november ofzo. Maar dat is fucking lastig. Als ik niet genoeg geld heb kom ik er sowieso niet . Ik heb 6 weken les gehad, dus dat moet opzich ewl kunnen denk ik.

Ik voel me alleen een nono als er allemaal vééét goede boarders daar komen, maar daar moet ik me vast overheen zetten .
Ook dat valt best wel mee.
Zitten wel meer kneuzen tussen

anyway, gewoon naar een uitzendbureau gaan en uitleggen. Dan vinden ze meestal wel iets dat je kunt doen voor bepaalde tijd. Niet te critisch zijn op de inhoud van het werk.
Ik heb net een baan gevonden voor een paar maanden via het uitzendbureau. Dus ben tot december weer onder de pannen
pi_38023864
Why ga je nu niet al werken?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  zondag 21 mei 2006 @ 12:17:25 #195
71115 Rnej
I walk the line
pi_38041773
mensen, help mij aan nieuwe muziek...

mijn boardplaylist (opt moment.. verandert elke keer weer) (bijna alles uit boardfilms geript)... ik wil die van jullie wel ns horen

placebo-daddy cool
rjd2 - since we last spoke
big country - in a big country
eight dayz - leave me all alone
fatboy slim - build it up, tear it down
therapy? - if it kills me/screamager
Bloc party - banquet

ben wel benieuwd of jullie muziek luisteren tijdens t boarden en wat dat dan is
(en ja, dit is een schaamteloos schopje, want ik WEIGER dit topic dood te laten gaan in de zomer)
  zondag 21 mei 2006 @ 12:33:22 #196
56883 -Mzraki-
agnostic
pi_38042195
quote:
Op zondag 21 mei 2006 12:17 schreef Rnej het volgende:
mensen, help mij aan nieuwe muziek...

mijn boardplaylist (opt moment.. verandert elke keer weer) (bijna alles uit boardfilms geript)... ik wil die van jullie wel ns horen

placebo-daddy cool
rjd2 - since we last spoke
big country - in a big country
eight dayz - leave me all alone
fatboy slim - build it up, tear it down
therapy? - if it kills me/screamager
Bloc party - banquet

ben wel benieuwd of jullie muziek luisteren tijdens t boarden en wat dat dan is
(en ja, dit is een schaamteloos schopje, want ik WEIGER dit topic dood te laten gaan in de zomer)
Radiohead voor de chille shizzle, kid a en amneasiac ofzo zijn echt master.
Sworn Enemy/Hatebreed/Raised Fist als we moed/agressie nodig hebben
en gewoon voor de bounce, Mos Def, Busta Rhymes, The Streets.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 21 mei 2006 @ 15:00:48 #197
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38046149
XL boardt natuurlijk niet in deze periode van het jaar. Ook nooit muziek tijden het boarden trouwens. Maar wat ik zou draaien (momenteel veel luister):

Arctic Monkeys, We Are Scientist (beiden zijn ook erg hip momenteel).
Mijn last.fm pagina staat in mijn sig voor inspiratie.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 21 mei 2006 @ 17:08:07 #198
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38049771
pff das echt te veel om op te noemen.
Ligt een beetje aan me bui.
Maar het is altijd wel punk, metal, hardrock, alternative dance (Prodigy in die richting) of soms zelfs een beetje hiphop.
:
Offspring
Red Tape
Greenday
Bad Religion
pennywise
Therapy?
Hed PE
Anti Flag
Aiden
Avenged Sevenfold
Disturbed
Iron Maiden
Godsmack
Guano Apes
Heideroosjes
Janez Detd
Jaya the Cat
Jimmy Eat World
KoRn
Lagwagon
Less than Jake
Limp Bizkit
Linkin Park
Fall out Boy
AFI
Skindred
Lit
LostProphets
Me first and the gimme gimmes (lekkere covers hehehe)
Metallica
Mudvayne
Nirvana
No Fun at All
NoFX
Papa Roach
Puddle of Mudd
Rage Against the Machine
Rise Against
Story of the Year
Sum41
The Ataris
The Donnas
The Hives
The Killers
Trust Company
Vanilla Sky
Volbeat
Prodigy
Christal Method
Moby
Fort Minor

Soms ook wat oudjes enzo of wat rustigere muziek, maar dit is het wel hoofdzakelijk
  maandag 22 mei 2006 @ 14:48:35 #199
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38084517
Na zo'n lijst durf ik er ook nog wel eentje aan mijn lijstje van 2 toe te voegen.
Nog een veel te hippe indie-gitaarband: The Raconteurs.

Dat maakt dus 3 tips:
1. The Arctic Monkeys
2. We Are Scientists
3. The Raconteurs
en de last.fm pagina in mijn sig, daar staat echter ook veel muziek in die ongeschikt is voor in de sneeuw.
  maandag 22 mei 2006 @ 17:39:09 #200
71115 Rnej
I walk the line
pi_38091432
http://www.broadbandsports.com/node/862

zit ook een erg hip muziekje onder

en die crash aan t begin is kicke.. anders overshoot je dik een 10m kicker (ik schat dat ie ongeveer 10 is iig)

wel jammer dat het geen snowboarders zijn, maar nog steeds erg cool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')