Hoi Just-Dennisquote:
Je homoheid komt naar boven drijven?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:53 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, wat voel ik me een mietje.
Met zo'n 25cl flesje aan m'n mond..
ah je bent 30 geworden.. gefeliciteerd hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 19:55 schreef xman het volgende:
Mietjuh Mietjuh Mietjuh..DM is een Mietjuh..na nana nananaaaaaaaah!
Het was een fout, een moment van onoplettendheid, die mij ze deed kopen.quote:
Flikker.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was een fout, een moment van onoplettendheid, die mij ze deed kopen.
Het spijt mij bijzonder.
Moeilijk he, rekenen?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ah je bent 30 geworden.. gefeliciteerd hoor![]()
Een chickie?quote:
Nee hoor ben pas 19* jaar geworden hoor!quote:Op zondag 7 mei 2006 19:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ah je bent 30 geworden.. gefeliciteerd hoor![]()
Je kreeg er toch geen leeuwenhose bij mag ik voor je hopenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het was een fout, een moment van onoplettendheid, die mij ze deed kopen.
Het spijt mij bijzonder.
Een watte?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:08 schreef Stroekie het volgende:
Je kreeg er toch geen leeuwenhose bij mag ik voor je hopen![]()
Ik kijk geen tv.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:11 schreef Stroekie het volgende:
zo'n spuug lelijk oranje geval met staart van Bavaria
http://www.bavaria.nl/index.php?pid=45
Maar zit er ook niet meer alcohol in? Want dan maakt het niets uit.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kijk geen tv..
Nee, 't is Hertog Jan, en 't zat in een doosje. En ik dacht dat 't gewoon pijpjes waren.
Maar da's natuurlijk nog geen geldig argument om onder het oranje WK geweld uit te komenquote:
Ehm... 5,1%, da's toch niet meer dan anders?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef xman het volgende:
Maar zit er ook niet meer alcohol in? Want dan maakt het niets uit.
'k Zal er nauwelijks last van hebben.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Stroekie het volgende:
Maar da's natuurlijk nog geen geldig argument om onder het oranje WK geweld uit te komen
Die plaag treft ons allemaal de komende maanden![]()
Das toch leuk, gezellig in het cafe tv kijken en als er dan een lekkere voetballer voorbij rent roepen: ooooh die is lekker ! en dat het halve cafe je aankijkt vanquote:Op zondag 7 mei 2006 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar da's natuurlijk nog geen geldig argument om onder het oranje WK geweld uit te komen
Die plaag treft ons allemaal de komende maanden![]()
Toch vrees ik voor je dat ook jouw supermarkt omgetoverd zal worden in een oase van oranje dat zeer doet aan je ogenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Zal er nauwelijks last van hebben..
Hier halen ze altijd pas de publiciteit nadat ze de avond ervoor weer zijn uitgeschakeldquote:Op zondag 7 mei 2006 20:21 schreef creno het volgende:
[..]
Das toch leuk, gezellig in het cafe tv kijken en als er dan een lekkere voetballer voorbij rent roepen: ooooh die is lekker ! en dat het halve cafe je aankijkt van![]()
ik heb al een oranje shirtje met mijn nickname
Hij lijkt op een 18-jarige Colin Farrell.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef Dave het volgende:
Daar hebben wij niets aan, DM. Foto's willen we zien.
zoals we ook foto's van de D&G reclame willen zienquote:Op zondag 7 mei 2006 20:28 schreef Dave het volgende:
Daar hebben wij niets aan, DM. Foto's willen we zien.
Even zwaarbewapend?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij lijkt op een 18-jarige Colin Farrell.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:31 schreef creno het volgende:
[..]
zoals we ook foto's van de D&G reclame willen zien
Mag je als in een hexadecimale interpretatie zekerquote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef xman het volgende:
[..]
Nee hoor ben pas 19* jaar geworden hoor!![]()
* getal gebaseerd op schattingen, natte vinger werk en een sprankeltije magie.
Damn.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef Dave het volgende:
En 't nadeel is zeker dat het minder is dan 2 pijpjes?
Hoi Vanitasquote:Op zondag 7 mei 2006 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Magie als in een hexadecimale interpretatie zeker
-edit- *bekijkt profiel - Dat zou dan 1D jaar oud zijn
Vort danquote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja, 'k kan eindelijk weer 'n beetje normaal werken
Ik vindt dergelijke documentaires doorgaans zeer teleurstellend. Zelfs al komt het van de VPRO. Het schort journalisten gewoon aan kennis om goede vragen te kunnen stellen, en ze zullen wel niet de financiële middelen/zendtijd tot hun beschikking hebben om een dergelijk onderwerp grondig te kunnen onderzoeken.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:54 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij kan dit best wel eens een interessante docu zijn
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/27988731/
Ja, dat gaat wel lukken hoor, af en toe even wat tussendoorquote:Op zondag 7 mei 2006 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vort dan
snel weer aan de slag en stoppen met die Studie Ontwijkende Bezigheden![]()
Leuk concept, enge pot.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Stoer shirt
[afbeelding]
Normaal staat er HATE maar in een spiegel staat er LOVE
Ik vraag me eerlijk waar af wat voor fotograaf zulks een afschuwelijke foto's maakt.quote:
Ja, het lijkt meer alsof er 'hot' staat.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:30 schreef Ang3l het volgende:
Detail![]()
Jammer dat HATE lelijker geschreven staat dan LOVE maar dat je normaal wel HATE ziet en alleen in de spiegel LOVE.
Hadden ze beter om kunnen draaien of zo.
Wie?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
KT Tunstall - Black Horse and the Cherry Tree is best leuk![]()
Met dank aan Katharine McPhee...
Ben je vanmiddag dan nieto p Tangoles geweest bij Bijenkorfquote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
zal wel weer niet
ik ben erg smaakgevoelig
van Balley's word ik zo wulps als een tochtige merrie in April
van Argentijnse steak word ik zo vurig als een arabisch volbloed hengst
Maar dan zijn wij als mensen met een IT achtergrond ook niet direct de doelgroep waarvoor deze documantaire gemaakt is. Ze waren anders natuurlijk veel te bang dat er dan alleen maar IT' ers zouden kijken terwijl ze op een veel bredere doelgroep miktenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vindt dergelijke documentaires doorgaans zeer teleurstellend. Zelfs al komt het van de VPRO. Het schort journalisten gewoon aan kennis om goede vragen te kunnen stellen, en ze zullen wel niet de financiële middelen/zendtijd tot hun beschikking hebben om een dergelijk onderwerp grondig te kunnen onderzoeken.
Ik heb deze aflevering gezien en en naar mijns insziens had het in enkele zinnen verwoord kunnen worden. En dat er reclameluchtballonetjes als "Google als nieuwe Bibliotheek van Alexandrië" in worden opgelaten zou ook niet moeten kunnen want iedere kleuter weet dat dat onmogelijk is gezien copyrights e.d..
Ja sorry hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 22:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom wist ik dat nou weer niet
quote:Op zondag 7 mei van 14.00 - 16.00 uur ligt er in de Bijenkorf Amsterdam, Den Haag en Rotterdam een dansvloer en gaat de heuse tangosalon open. Een aantal dansparen zal de tango dansen zoals in een echte Buenos Aires tangosalon en met een live DJ. Kom om de dansvloer heen genieten van een spannende, authentieke tangodans. Dit alles m.m.v. Stichting Zandunga Tangoproductions
Doe je van mij wel even Vanitas de groeten als je hem in Groningen tegenkomtquote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef HuubTuub het volgende:
de rest van de week zit ik in Groningen en waarschijnlijk zonder internet, dus tot zaterdag ergens.
Jawel hoor, die komt hier nog wel af en toe z'n gezicht laten zienquote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef Nuvole het volgende:
Ja Hoi Homo's.
Leeft beaverhausen eigenlijk ook nog?
Nja, het 'Dokter Klavan' gevoel bekroop mij 'n beetje... Plus dat ze zichzelf continu herhaalden...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan zijn wij als mensen met een IT achtergrond ook niet direct de doelgroep waarvoor deze documantaire gemaakt is. Ze waren anders natuurlijk veel te bang dat er dan alleen maar IT' ers zouden kijken terwijl ze op een veel bredere doelgroep mikten
En voor zulke mensen hebben ze denk ik best een mooi evenredig beeld geschapen en helder gemaakt dat er niet louter voordelen en positieve kanten zijn.
Daarom ik denk ik dat dit toch voor veel mensen wel een eye opener kan zijn. Zeker als je dan deze dagen in de media leest dat nog steeds een 3e van de PC bezitters geen of onvoldoende bescherming tegen virussen en spyware gebruikt
Volgens nog niet bevestigde geruchten is Professor Doctor Ingenieur Ackermans ook gevraagd om bij Google te komen werkenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, het 'Dokter Klavan' gevoel bekroop mij 'n beetje... Plus dat ze zichzelf continu herhaalden...
"Ooeeeehhhhh koud, ooeeehhhh koud"quote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
van Balley's word ik zo wulps als een tochtige merrie in April
En Nuvole, leeft die eigenlijk nog wel?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef Nuvole het volgende:
Ja Hoi Homo's.
Ja. Hoi Enzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef Nuvole het volgende:
Ja Hoi Homo's.
Daarvoor moet je tegenwoordig in E. zijn, heb ik begrepen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet dat hier nog iets leuks te beleven is hoor..
Heb jij overdag nou ook zo'n last van kei hard gillende kinderen?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
*balkondeur dichtdoe* Zo, nu wordt het toch echt te fris
Wie is E.?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
Daarvoor moet je tegenwoordig in E. zijn, heb ik begrepen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |