Ben je vanmiddag dan nieto p Tangoles geweest bij Bijenkorfquote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
zal wel weer niet
ik ben erg smaakgevoelig
van Balley's word ik zo wulps als een tochtige merrie in April
van Argentijnse steak word ik zo vurig als een arabisch volbloed hengst
Maar dan zijn wij als mensen met een IT achtergrond ook niet direct de doelgroep waarvoor deze documantaire gemaakt is. Ze waren anders natuurlijk veel te bang dat er dan alleen maar IT' ers zouden kijken terwijl ze op een veel bredere doelgroep miktenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vindt dergelijke documentaires doorgaans zeer teleurstellend. Zelfs al komt het van de VPRO. Het schort journalisten gewoon aan kennis om goede vragen te kunnen stellen, en ze zullen wel niet de financiële middelen/zendtijd tot hun beschikking hebben om een dergelijk onderwerp grondig te kunnen onderzoeken.
Ik heb deze aflevering gezien en en naar mijns insziens had het in enkele zinnen verwoord kunnen worden. En dat er reclameluchtballonetjes als "Google als nieuwe Bibliotheek van Alexandrië" in worden opgelaten zou ook niet moeten kunnen want iedere kleuter weet dat dat onmogelijk is gezien copyrights e.d..
Ja sorry hoorquote:Op zondag 7 mei 2006 22:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom wist ik dat nou weer niet
quote:Op zondag 7 mei van 14.00 - 16.00 uur ligt er in de Bijenkorf Amsterdam, Den Haag en Rotterdam een dansvloer en gaat de heuse tangosalon open. Een aantal dansparen zal de tango dansen zoals in een echte Buenos Aires tangosalon en met een live DJ. Kom om de dansvloer heen genieten van een spannende, authentieke tangodans. Dit alles m.m.v. Stichting Zandunga Tangoproductions
Doe je van mij wel even Vanitas de groeten als je hem in Groningen tegenkomtquote:Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef HuubTuub het volgende:
de rest van de week zit ik in Groningen en waarschijnlijk zonder internet, dus tot zaterdag ergens.
Jawel hoor, die komt hier nog wel af en toe z'n gezicht laten zienquote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef Nuvole het volgende:
Ja Hoi Homo's.
Leeft beaverhausen eigenlijk ook nog?
Nja, het 'Dokter Klavan' gevoel bekroop mij 'n beetje... Plus dat ze zichzelf continu herhaalden...quote:Op zondag 7 mei 2006 22:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan zijn wij als mensen met een IT achtergrond ook niet direct de doelgroep waarvoor deze documantaire gemaakt is. Ze waren anders natuurlijk veel te bang dat er dan alleen maar IT' ers zouden kijken terwijl ze op een veel bredere doelgroep mikten
En voor zulke mensen hebben ze denk ik best een mooi evenredig beeld geschapen en helder gemaakt dat er niet louter voordelen en positieve kanten zijn.
Daarom ik denk ik dat dit toch voor veel mensen wel een eye opener kan zijn. Zeker als je dan deze dagen in de media leest dat nog steeds een 3e van de PC bezitters geen of onvoldoende bescherming tegen virussen en spyware gebruikt
Volgens nog niet bevestigde geruchten is Professor Doctor Ingenieur Ackermans ook gevraagd om bij Google te komen werkenquote:Op zondag 7 mei 2006 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, het 'Dokter Klavan' gevoel bekroop mij 'n beetje... Plus dat ze zichzelf continu herhaalden...
"Ooeeeehhhhh koud, ooeeehhhh koud"quote:Op zondag 7 mei 2006 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
van Balley's word ik zo wulps als een tochtige merrie in April
En Nuvole, leeft die eigenlijk nog wel?quote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef Nuvole het volgende:
Ja Hoi Homo's.
Ja. Hoi Enzo.quote:Op zondag 7 mei 2006 22:50 schreef Nuvole het volgende:
Ja Hoi Homo's.
Daarvoor moet je tegenwoordig in E. zijn, heb ik begrepen.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet dat hier nog iets leuks te beleven is hoor..
Heb jij overdag nou ook zo'n last van kei hard gillende kinderen?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
*balkondeur dichtdoe* Zo, nu wordt het toch echt te fris
Wie is E.?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
Daarvoor moet je tegenwoordig in E. zijn, heb ik begrepen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |