Mag je als in een hexadecimale interpretatie zekerquote:Op zondag 7 mei 2006 20:06 schreef xman het volgende:
[..]
Nee hoor ben pas 19* jaar geworden hoor!![]()
* getal gebaseerd op schattingen, natte vinger werk en een sprankeltije magie.
Damn.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:42 schreef Dave het volgende:
En 't nadeel is zeker dat het minder is dan 2 pijpjes?
Hoi Vanitasquote:Op zondag 7 mei 2006 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Magie als in een hexadecimale interpretatie zeker
-edit- *bekijkt profiel - Dat zou dan 1D jaar oud zijn
Vort danquote:Op zondag 7 mei 2006 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ja, 'k kan eindelijk weer 'n beetje normaal werken
Ik vindt dergelijke documentaires doorgaans zeer teleurstellend. Zelfs al komt het van de VPRO. Het schort journalisten gewoon aan kennis om goede vragen te kunnen stellen, en ze zullen wel niet de financiële middelen/zendtijd tot hun beschikking hebben om een dergelijk onderwerp grondig te kunnen onderzoeken.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:54 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij kan dit best wel eens een interessante docu zijn
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/27988731/
Ja, dat gaat wel lukken hoor, af en toe even wat tussendoorquote:Op zondag 7 mei 2006 20:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vort dan
snel weer aan de slag en stoppen met die Studie Ontwijkende Bezigheden![]()
Leuk concept, enge pot.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Stoer shirt
[afbeelding]
Normaal staat er HATE maar in een spiegel staat er LOVE
Ik vraag me eerlijk waar af wat voor fotograaf zulks een afschuwelijke foto's maakt.quote:
Ja, het lijkt meer alsof er 'hot' staat.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:30 schreef Ang3l het volgende:
Detail![]()
Jammer dat HATE lelijker geschreven staat dan LOVE maar dat je normaal wel HATE ziet en alleen in de spiegel LOVE.
Hadden ze beter om kunnen draaien of zo.
Wie?quote:Op zondag 7 mei 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
KT Tunstall - Black Horse and the Cherry Tree is best leuk![]()
Met dank aan Katharine McPhee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |