Hij zit ongeduldig te wachten op pagina 7quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:51 schreef Volvoman het volgende:
@XM: Jij hebt zeker dat nieuwe topic al in een nieuw venster, of niet?![]()
Net alsof je klaagbaak zult missenquote:
Neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:51 schreef Volvoman het volgende:
@XM: Jij hebt zeker dat nieuwe topic al in een nieuw venster, of niet?![]()
Heerlijk forum, Klagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:51 schreef Daklem het volgende:
[..]
Net alsof je klaagbaak zult missen![]()
depressief geleuter daar!
liegebeestquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
NeeMaar de TT had ik wel in gedachten mocht ik hem openen
Die kans blijkt vrij groot te zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
NeeMaar de TT had ik wel in gedachten mocht ik hem openen
je mag in een woonwijk ook maar 30 met je fiets he! een gewaarschuwde mod telt voor 5quote:
Dan rij ik doorgaans te snelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
je mag in een woonwijk ook maar 30 met je fiets he! een gewaarschuwde mod telt voor 5![]()
mooi zoquote:
Doohquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
mooi zo
Er liepen net een paar mensen voorbij het huis, en die keken heel vreemd naar boven toen ik Kankerkachel van punik aan had staan
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
mooi zo
Er liepen net een paar mensen voorbij het huis, en die keken heel vreemd naar boven toen ik Kankerkachel van punik aan had staan
Zijn ook maar mensenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:54 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maarZelfs modjes overteden de wet!!
Ik weet het nietquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:54 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maarZelfs modjes overteden de wet!!
Nee, ik heb al 6 hardcore cd's geluisterd vandaagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Friday the 13th - The Hardcore Massacre volume 2![]()
watte?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:57 schreef Volvoman het volgende:
weet iemand de betekenis van: fiponepa ??
waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:57 schreef Volvoman het volgende:
weet iemand de betekenis van: fiponepa ??
De wie?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb al 6 hardcore cd's geluisterd vandaag
Ik ga nu Venetian snares luisteren![]()
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Geniale Breakcore![]()
http://www.discogs.com/artist/Venetian+Snares
Ik zou even melden als na Groningen toe gaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:58 schreef Renesite het volgende:
XBM, als je je verveeld zaterdag moet je tussen 3 en 6 bij de AH komen bij mijDan reken je een blikje fris af en ga je weer toch? Geef ik een handje
![]()
ik heb 50 geloof ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen een andere setting heeft voor t aantal pagina's![]()
Vooral meldenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zou even melden als na Groningen toe gaDuurt niet lang meer, want ik ben nog niet in het noorden des lands geweest met mijn OV
Geniale Chaotische Fucked Up muziekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Ik weet sowieso niet wat breakcore is trouwens![]()
50 hier.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen een andere setting heeft voor t aantal pagina's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |