Geen top 10 voor jouquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben weg tot morgen ofzo
vertel!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
moet je er tegen doen.
Ja, ik weet het wel,
Tja, over mijn eerste 500 posts heb ik ook 2 jaar gedaan volgens mijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:38 schreef 14.gif het volgende:
Ik kon me in mn newbie-tijd moeilijk voorstellen dat je ooit meer dan 50 posts op een dag kon hebben![]()
Daagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Lahurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Het is toch sneu hoe 3 (minimaal) mensen 500 posts doen op zo'n foeking mooie dagquote:
hij bedoelt een 3 letterig woordje wat menig forummer depressief maaktquote:
Jaloersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is toch sneu hoe 3 (minimaal) mensen 500 posts doen op zo'n foeking mooie dag
Ja, ik heb de hele dag lekker gewerktquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is toch sneu hoe 3 (minimaal) mensen 500 posts doen op zo'n foeking mooie dag
weet ik, ik heb er 1quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:43 schreef Daklem het volgende:
[..]
hij bedoelt een 3 letterig woordje wat menig forummer depressief maakt![]()
Ik heb er nog geen eenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef Dagonet het volgende:
volvoman rijdt een week lang rondjes rond NWS op zoek naar een parkeerplek. Racistische opmerkingen.
En wat heb je gedaan?quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:45 schreef 14.gif het volgende:
Pfff, eindelijk Marly geevenaard, nu er nog overheen
Ik heb gelijk toen ik ontbant was een topic geopent om te klagen over mn ban... werd niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En wat heb je gedaan?
Pallets sorteren , pallets, pallets, pallets sorteren![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:46 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb gelijk toen ik ontbant was een topic geopent om te klagen over mn ban... werd niet gewaardeerd![]()
Mjah, klopt, ik was er echt naar aan t vragen... ik wilde ook eens weten hoe t was om gebant te zijnquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Whehehe
En terecht *notes pagina dicht doet*
Yvonne is zó gemakkelijk op de kast te krijgenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:46 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik heb gelijk toen ik ontbant was een topic geopent om te klagen over mn ban... werd niet gewaardeerd![]()
Vorige week was er zo'n topic. Toen wilde ik ook een ban. Maar nu dacht ik er niet eens bij naquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mjah, klopt, ik was er echt naar aan t vragen... ik wilde ook eens weten hoe t was om gebant te zijn
En hoe beviel het?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Mjah, klopt, ik was er echt naar aan t vragen... ik wilde ook eens weten hoe t was om gebant te zijn
komt altijd op de meest onverwachte tijden, net als geflitst worden in de autoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:48 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Vorige week was er zo'n topic. Toen wilde ik ook een ban. Maar nu dacht ik er niet eens bij na![]()
Noooit last vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:48 schreef Daklem het volgende:
[..]
komt altijd op de meest onverwachte tijden, net als geflitst worden in de auto![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |