quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:54 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maarZelfs modjes overteden de wet!!
Nee, ik heb al 6 hardcore cd's geluisterd vandaagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:56 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Friday the 13th - The Hardcore Massacre volume 2![]()
watte?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:57 schreef Volvoman het volgende:
weet iemand de betekenis van: fiponepa ??
waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:57 schreef Volvoman het volgende:
weet iemand de betekenis van: fiponepa ??
De wie?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik heb al 6 hardcore cd's geluisterd vandaag
Ik ga nu Venetian snares luisteren![]()
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Geniale Breakcore![]()
http://www.discogs.com/artist/Venetian+Snares
Ik zou even melden als na Groningen toe gaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:58 schreef Renesite het volgende:
XBM, als je je verveeld zaterdag moet je tussen 3 en 6 bij de AH komen bij mijDan reken je een blikje fris af en ga je weer toch? Geef ik een handje
![]()
ik heb 50 geloof ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen een andere setting heeft voor t aantal pagina's![]()
Vooral meldenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik zou even melden als na Groningen toe gaDuurt niet lang meer, want ik ben nog niet in het noorden des lands geweest met mijn OV
Geniale Chaotische Fucked Up muziekquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
Ik weet sowieso niet wat breakcore is trouwens![]()
50 hier.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jammer dat iedereen een andere setting heeft voor t aantal pagina's![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Geniale Chaotische Fucked Up muziek
okquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vooral meldeneen glaasje fris doen bij de 3 en dan ff door de herestraat slenteren
75 nu, ff wennenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
75 heb ik ook, is wel relaxed, in de SC's heb je toch nooit van die lange posts![]()
MOETquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
75 heb ik ook, is wel relaxed, in de SC's heb je toch nooit van die lange posts![]()
Don't worriesquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:02 schreef Daklem het volgende:
[..]
MOET
JE
EENS
OPLETTEN!
ZUL
JE
WAT
MEEMAKEN
![]()
Mocht je er wat van gaan download begin dan met het Album Doll Doll Dollquote:
Ze hoeven van mij ook niet megagroot te zijn neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Don't worries![]()
Wel gaaf een keer, maar echt grote meetings vind ik niets
Oke, bedankt voor de tip... ik zal er aan denken..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mocht je er wat van gaan download begin dan met het Album Doll Doll Doll![]()
Als je dat mooi vind, vind je de rest ook goed
Mooi, mocht je het niet kunnen vinden zeg het dan evenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:05 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor de tip... ik zal er aan denken..
Ik ga morgen ofzo pas downloaden, hoor![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze hoeven van mij ook niet megagroot te zijn nee
De 3 PUB meets waar ik ben geweest was elke keer met 5-6 personen. Dan is het echt gezellig en kun je ook met iedereen praten![]()
de trein komt toch altijd te laat.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik heb nooit zoveel zin om helemaal met de trein te gaan
vanuit het noorden naar Meestrichquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
dat brrrrom ik jequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:08 schreef Boeman het volgende:
[..]
vanuit het noorden naar Meestrich
Das gewoon niet te doen.
oeh, lekkerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:09 schreef 14.gif het volgende:
Ik hoor net dat ik over een half uurtje ga barbequen![]()
Je moet je sig updatenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik hou er wel vanIn totaal meer dan 6 uur reizen voor de Fok! Stok vond ik ook leuk
Zie ik nog een keer wat van het land
![]()
You're so right!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachte, maar dit is ook god![]()
met je OV ja!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik hou er wel vanIn totaal meer dan 6 uur reizen voor de Fok! Stok vond ik ook leuk
Zie ik nog een keer wat van het land
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
oeh, lekker![]()
Daar heb ik echt weer zin in![]()
Ik denk dat daar de verkeerde quote bij staatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
met je OV ja!
Maar om te gana betalen
(ik heb geen zin om die stok nu op te halen
Dan zou ik ook komen, groningen is voor mij 2:45 reizen. Net zover als Amsterdam en Eindhovenquote:
stok? waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:10 schreef Volvoman het volgende:
de stok heeft in mijn dorp gelegen, maar toen wist ik er niks vanaf![]()
Das een pokke eind jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
met je OV ja!
Maar om te gana betalen
(ik heb geen zin om die stok nu op te halen
(Maastricht groningen is ~ 4 uur, ergo..)
Hier tussen de 4.44 en 4.25 uurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan zou ik ook komen, groningen is voor mij 2:45 reizen. Net zover als Amsterdam en Eindhoven
Hoe groot was die?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene grote van laatst was me weer te groot
Hier denk ik wel 3,5 uur...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan zou ik ook komen, groningen is voor mij 2:45 reizen. Net zover als Amsterdam en Eindhoven
Ik geloof 30 man ofzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |