zo hier wat heftige daagjes gehad!
max ging steeds slechter drinken, wegdraaien (auuuu!!!
![]()
) en huilen
![]()
tijdens het drinken, had daktarin gel mogen halen van HA, maar jeetje wat een gedoe is dat om aan te brengen zeg!!! het is zo veel!! maargoed, in het begin hielp dat nog niet. dus max huilen huilen huilen en niet drinken.
dus ik ging kolven kijken of ie uit een flesje wil drinken en jahoor, meneer drinkt wel uit een fles
dus ik ging maar even een dagje kolven, waarmee ik er achter kwam dat ik 's ochtends 120cc uit 2 borsten haal, maar dat dat minder wordt hoe ver de dag vordert.
smiddags was het 100
om 4 uur was het 60
om 7 uur was het 40
om 10 uur was het nog maar 20 uit 2 borsten en dan ben ik een uur bezig..
dus ik max elke 2 uur aanleggen (of iig zo vaak als het ging) maar het werd maar niet meer, eerder minder
![]()
Max helemaal gefrustreerd, zielig ventje.
ik heb hem uiteindelijk 2 dagen 1 keer kunstvoeding moeten geven omdat hij gewoon niks (of te weinig) binnenkreeg!!
nu ging hij (wrschnlijk van die voeding) veel spugen en hij heeft 1 avond alleen maar dunne luiers geproduceerd. (de hele avond door) waarvan 1 keer een soort geleipudding achtige poep.
hij heeft overdag maar 2 keer een uurtje geslapen
ik heb gisteren naar het CB gebeld om te vragen of die dunne luiers en spugen door de kunstvoeding kwamen (friso prev. hypo allergeen) en die vrouw zei waarschijnlijk wel.
eigenlijk belde ik ook om te vragen wat ik nou moest doen met mijn voeding maar ze had niet echt tips, ik had alles al geprobeerd. ze vertelde me af te wachten tot de daktarin gaat helpen.
en wonder! vandaag kijk ik in zijn mondje en bijna alle plekjes zijn weg!
hij drinkt nu weer graag en mijn BV komt weer wat meer op gang
maar jeetje ik was best bang met die dunne luiers enzo, heb voor de zekerheid maar ORS gekocht, ook omdat het nu weekend is enzo.
hij is nu zijn slaap aan het inhalen
zo aandoenlijk btw; tussen de moeilijke voedingen en de pijn in zijn mondje blijft max zo lief gewoon met van die halve lachjes enzo
iemand nog tips met die daktarin gel?
het is zo veel!! het aanbrengen met mijn vingers gaat gewoon niet omdat we er dan allebei helemaal onder zitten
ik heb een spuitje gebruikt de laatste keren, maar dat is best eng want max wil dan gaan happen ernaar. elke keer wordt het zo'n smeerboel