Ik doe het als Emma verkouden is, werkt erg goed (zolang ze niet tegenstribbelen) Paar druppeltjes in het neusgat, even een draaiende beweging maken met het neusvleugeltje en de bulken komen er zo uit zetten.quote:Op maandag 22 mei 2006 23:04 schreef poemojn het volgende:
Er zijn mensen die moedermelk druppelen ipv zoutoplossing omdat dat ook erg goed schijnt te helpen (zelf nooit gedaan), weet alleen niet of je bv geeft (is pijnstillend en anti-bacterieel ed). Kun je misschien nog proberen als je het geen te gek idee vindt.
Beterschap voor Tinka (erg leuke naam trouwens)!
ik snap dat je me geen ellende aan wil praten, ik zet mn post niet voor niks hier neerquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:59 schreef nebelung het volgende:
Persoonlijk zou ik daar beslist geen genoegen mee nemen pinquit.
Bovendien kan die schimmel (want dat is het) het hele lijfje door, het begint bij het mondje en kan eindigen in een heel vervelende luieruitslag.
Ik wil je geen ellende aanpraten, echt niet, maar uit eigen ervaring weet ik dat het heel vervelend kan worden.
Ik zie je berichtje nu pas, en zie dat Wennie al geantwoord heeftquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:08 schreef Mammietje het volgende:
Leah... wat vertel je me nou? Die kleintjes mogen nog geen koorts krijgen? Daar vertel je me wat nieuws mee... Tot welke leeftijd geldt dat dan? (Niet dat Tinka koorts heeft, maar wel goed om te weten als ze het wel krijgt. Ik zou er gewoon een paracetamol ingestopt hebben en afwachten...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |