quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:08 schreef Randa_v het volgende:
Als hij vanavond begint met de kuur, gaat deze pas over twee dagen werken. Ik wil niet dat hij die laatste spuit zolang hij eigenlijk nog ziek is krijgt, kunnen we beter uitstellen. Ik ga wel gewoon naar de controle en meldt het daar. Hij zou zou de spuit donderdag moeten krijgen, als hij daar dan ziek van wordt of koorts krijgt weet je niet waar het van is. Dit terwijl we in de gaten moeten houden of de koorts echt zakt door de amoxicilline en ook zo blijft. Hij moet trouwens ook voorlopig de paracetamolzetpillen gebruiken, 3 per dag.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:16 schreef Githa het volgende:
Persoonlijk vind ik volgende week donderdag nog best lang weg, maar uitstellen kan natuurlijk ook geen kwaad. Ik was gewoon benieuwd wat je beweegredenen waren![]()
dag Fuentequote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:37 schreef Fuente het volgende:
Dus we wachten het weekend nog even af. Wel hebben we bij de apotheek meteen een andere zalf voor haar lijfje (minder hormonen) gehaald. In de auto produceerde ze weer een diarreeluier.
bij joep begon het ook in het gezicht later kreeg hij het op zijn buik en rug aan de binnenkant van zijn armen en knieholtes na de overschakeling van hormoonzalf op teer is joep een korte periode helmaal vrij van eczeem geweest vervolgens kwam het terug en hielp teerzalf ook niet meer voldoende .quote:Op zondag 7 mei 2006 08:48 schreef Fuente het volgende:
Is Joep getest? En hoe ging dat in z'n werk? (ben wel heel benieuwd namelijk, en wijzelf hebben steeds meer het gevoel dat dit nog maar het begin is zeg maar..)
Thnx voor je tips!
wij hebben ook 2 katten, toch gaat het nu redelijk goed met joep, maar misschien moeten ze wegquote:Op zondag 7 mei 2006 19:48 schreef Fuente het volgende:
Dop, wij zijn er inmiddels zelf achter dat Sara slecht reageert op peer en op mango en perzik. Verder kunnen we niets ontdekken.
We hebben 2 katten, houden alles zoveel mogelijk stofvrij, maar goed, je weet niet of ze er toch last van heeft.
Thnx voor de info over het testen, nog een paar maandjes en dan kan Sara ook.
Precies, wij dus ook. Mensen vragen wel eens of we de katten niet weg zouden doen. Maar ja, misschien komt het wel helemaal niet van de katten!quote:Op zondag 7 mei 2006 20:14 schreef dop het volgende:
[..]
wij hebben ook 2 katten, toch gaat het nu redelijk goed met joep, maar misschien moeten ze weg
we wachten even de allergoloog af.
Oh fijn dat alles goed is.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef _evenstar_ het volgende:
hier de 2e hepecho gehad en het zag er goed uitwiehoeeeeee
![]()
nee, met 3 maanden was haar rechter heupje nog niet rijp, dus het was een hele opluchting, de definitieve uitslag krijgen we de 22e maar het ziet er erg goed uitquote:Op maandag 8 mei 2006 18:05 schreef Martineke het volgende:
was de eerste heup echo niet goed dan Evenstar?? ik ben niet bij hoor![]()
Moet dat geen 7 mei zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:15 schreef troma78 het volgende:
*meldt zich!
9 mei 2006: Kai:zoontje van Troma78
Dat wist ik dus nietquote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef _evenstar_ het volgende:
de safet dingen mogen ze niet meer gebruiken nadat ze op de zij gaan rollen![]()
Zo hee, ik ben zeker nog steeds van de kaart, ik heb het aangepastquote:
vandaar. fijn dat het er goed uit zagquote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee, met 3 maanden was haar rechter heupje nog niet rijp, dus het was een hele opluchting, de definitieve uitslag krijgen we de 22e maar het ziet er erg goed uit![]()
De versie van het NVI (= partner RIVM, Nederlandse organisatie) wordt in 2007 ingevoerd. In 2006 wordt Pediacel gebruikt van Pasteur.quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:00 schreef poemojn het volgende:
Klinkt alsof de DKTP-hib nu van het rivm zelf is ipv elders ingekocht.. ga 't eens nazoeken, ben benieuwd wat er anders is
En hier staat de bijsluiter voor de geinteresseerden.quote:Ontwikkelingen
Enkele farmaceutische bedrijven hebben in de '90-er jaren aK-bevattende combinatievaccins ontwikkeld. Deze zijn uitvoerig in klinisch-epidemiologische studies onderzocht. Sommige aK-vaccins zijn kort in gebruik geweest. Momenteel hebben nog slechts 2 farmaceutische bedrijven de aK-bevattende combinatievaccins. Het in 2005 ingevoerde Infanrix-IPV-Hib-vaccin is van GlaxoSmithKline en bevat de kinkhoestantigenen PT, FHA en PRN. In 2006 zal het van Aventis-Pasteur afkomstige Pediacel worden gebruikt, dat behalve PT, FHA en PRN ook nog 2 FIM-antigenen bevat. Het Nederlands Vaccin Instituut (NVI) ontwikkelt op dit moment een DaKTP-Hib-vaccin voor zuigelingen, en een DaKTP-vaccin voor kleuters. Klinische studies zijn hiermee momenteel gaande. Bij gunstige resultaten volgt dan mogelijk invoering in het RVP in 2007.
Laat je even weten wat ze bij jou zeggen?quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:48 schreef Igraine het volgende:
Oh handig dat ik het hier nog even lees nebelung. Ik moet vanmiddag naar het CB en wilde het ook vragen van die pneumokokken, maar was het inmiddels al weer vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |