Ik pak em wel van die andere, daar krijg ik 60, en dan kan jij mooi door SC'enquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen ja![]()
Ik geef je 40kb/s, meer niet anders gaat mijn internet hier zo sloom
Heb je goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik pak em wel van die andere, daar krijg ik 60, en dan kan jij mooi door SC'en
Ik heb meerquote:
Ik pak kankerkachel.avi even meequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je goedMocht je iets willen hebben moet je het even zeggen, dan maak ik bandbreedte vrij
Iets wat te maken heeft met het beste download programma wat er isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:05 schreef carmiie het volgende:
wat zijn hubs?
en hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Iets wat te maken heeft met het beste download programma wat er isDC++
Ik mis je nu alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:06 schreef Timmiejj het volgende:
Effe ijsje eten, brb
hehequote:
Wel snel terugkomen, he:')quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:06 schreef Timmiejj het volgende:
Effe ijsje eten, brb
Zullen we de politie bellen?quote:
pas na 48 uur is die officieel vermistquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zullen we de politie bellen?Zodalijk komt ie niet meer trug
![]()
quote:
Kankerkachel muziek?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe![]()
Ik heb ook nog de kankerkachel muziek ergens staan
Eerst DC++ downloaden en dan BCDC++ er overheen voor de Bandwith Limitingquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]Is gewoon hendig sjiek programmatje, dan kun je een hub binnen, dat is dan een soort server, en daar zitten een heleboel mensen op, en dan kun je in die hub chatten, en die andere mensen dus vinden, en hun filelist opvragen, of zoeken naar dingen binnen de hub...
Losse Nummers -> Overigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Kankerkachel muziek?
Dat ken ik niet eensik zal even kijken
![]()
mmm, oke, ik snap het, dus DC++ is een huis, met kamers, en dat zijn hubs, en in die kamers staan allemaal dingen, en dat zijn de dingen die je kan downloaden?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Is gewoon hendig sjiek programmatje, dan kun je een hub binnen, dat is dan een soort server, en daar zitten een heleboel mensen op, en dan kun je in die hub chatten, en die andere mensen dus vinden, en hun filelist opvragen, of zoeken naar dingen binnen de hub...
Jij staat niet in de lijstquote:
oooooh! de kamers staan vol kasten met dingen en bij die kasten horen mensen, ja ik snap hetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:12 schreef 14.gif het volgende:
In die kamers zitten users, en die users hebben dingen die je kunt downloaden
Dus ik weet niet hoeveel je al gepost heb vandaag.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:13 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ben nog onder de 1500, maar daar komt gauw verandering in![]()
Hmm, volgens mij had ik gewoon gelijk BCDC++quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eerst DC++ downloaden en dan BCDC++ er overheen voor de Bandwith Limiting![]()
ik sta wel in de lijstquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:13 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ben nog onder de 1500, maar daar komt gauw verandering in![]()
Ik wel, als je in t begin van vorige topic kijkt zie je dat daar een lijst tot 2500 staat, daar sta ik wel in, tel daar de posts van gister en eergister bij op en je weet hoeveel ik aan te begin van vandaag hadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus ik weet niet hoeveel je al gepost heb vandaag.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:15 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat heb jij al gedaan dus, neem ik aan?
Nou, hoeveel had je er aan het begin van deze dagquote:
Dat zou ook wel werken jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij had ik gewoon gelijk BCDC++
Of kan dat niet?
Kan me niet herinneren dat ik 2 losse dingen heb geinstalleerd namelijk![]()
Zeg ik niet, dan ga je me expres voor blijvenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hoeveel had je er aan het begin van deze dag?
Een wonder dat Christiaan er nu niet isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef Svensational het volgende:
Oh, het gaat mij trouwens helemaal niet om op #1 te komen vandaag hoor, maar het zou wel leuk zijn.
50 KM? in een stuk?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef carmiie het volgende:
ik heb eergister 50 kilometer gefietst, in een kort gymbroekje, en dat zat helemaal niet lekker op zo'n zadel!
1300 ofzo in 5 dagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een wonder dat Christiaan er nu niet isDie gast post echt veels te veel
Frits he, jeweetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een wonder dat Christiaan er nu niet isDie gast post echt veels te veel
Dat duurde best lang zekerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
50 KM? in een stuk?
Ik moest donderdagavond na een stuk of wat bier 30 km fietsen.. was me nog best tegengevallen
om gek van te wordenquote:
ja in 1 stuk, in 4 uurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
50 KM? in een stuk?
Ik moest donderdagavond na een stuk of wat bier 30 km fietsen.. was me nog best tegengevallen
Precies.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Precies.
Maar roddelen is meer wat voor wijven, dus ik kap wel. Aangezien ik mannelijk ben.
wij roddelen niet, wij overleggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Precies.
Maar roddelen is meer wat voor wijven, dus ik kap wel. Aangezien ik mannelijk ben.
Welkom terugquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:24 schreef -Marlii- het volgende:
Ik kon de verleiding niet weerstaan dus hier ben ik weer
en ik moet eigenlijk lerenquote:
gegroetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:24 schreef -Marlii- het volgende:
lastige keuzequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en ik moet eigenlijk lerenik had nooit wat moeten gaan drinken beneden!
ja preciesquote:
inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:24 schreef -Marlii- het volgende:
Mischien gaat je broertje straks nog zeuren dat hij wil computerenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaadanders gezegd, mn broertje moet niet mee gaan boodschappen doen met mn moeder, want dan zat hij er nu op, en dan was ik naar boven gegaan
maar dan is het al weer zo laatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien gaat je broertje straks nog zeuren dat hij wil computeren
Dan kun jij leren
Wat drink je, roséquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en ik moet eigenlijk lerenik had nooit wat moeten gaan drinken beneden!
Dan zakt de motivatie voor leren ook naar 0 jaquote:
Geef je broertje maar de schuldquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaadanders gezegd, mn broertje moet niet mee gaan boodschappen doen met mn moeder, want dan zat hij er nu op, en dan was ik naar boven gegaan
Nu jij er bent vast wel weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef -Marlii- het volgende:
gaat het trouwens nog steeds zo snel als vanochtend enzo?
Dus als je straks blijft zitten scheld je hem helemaal uit, want het is ten slotte zijn schuld. Kun je vast wel onderbouwen met goede argumenten, aangezien je vaak uitvoerig overlegd over dat soort dingen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die moet je altijd de schuld gevenquote:
Wat een kutvraagquote:
ja hoor, alleen nog verkouden met jou?quote:
dat merk ik jaquote:
twas colaquote:
daaromquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die moet je altijd de schuld geven
Nu weer welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef -Marlii- het volgende:
gaat het trouwens nog steeds zo snel als vanochtend enzo?
ja zoiets jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dus als je straks blijft zitten scheld je hem helemaal uit, want het is ten slotte zijn schuld. Kun je vast wel onderbouwen met goede argumenten, aangezien je vaak uitvoerig overlegd over dat soort dingen.
Succes!![]()
ik merk hetquote:
nog steeds verbrandquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja hoor, alleen nog verkouden met jou?
Volgens mij wel jaquote:
quote:
Ze heeft gewoon een positieve invloed op de snelheidquote:
Editten in een slowchat is not-donequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik merk het
wat een invloed heb ik hier in PUB zeg
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik merk het
wat een invloed heb ik hier in PUB zeg
sorry hoorquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een positieve invloed op de snelheid
wie? Ik?quote:
Mag ze ook wat aan m'n downloadsnelheid komen doen, want die is echt baggerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mag ze ook wat aan m'n downloadsnelheid komen doen, want die is echt bagger![]()
een xquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mag ze ook wat aan m'n downloadsnelheid komen doen, want die is echt bagger![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:31 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ja, jij
Al 10 posts ofzo in die ene minuut dat je er weer bent
alleen in dit topic dan.....
Tja, maakt niet uitquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:31 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
een xiets vaker dan een x als ik er ben
ik ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]Ach, ik houd ook wel van een beetje vaart in t topic
![]()
quote:
Hahaha, oke danquote:
daaromquote:
ik download gewoon niks nuquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Mijn download snelheid knalt ook in elkaar![]()
Ik heb er wel eens 6 achter elkaar gehadquote:
Ik wil nieuwe muziek hebben, de enige optie is dus downloadquote:
quote:
of kopenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe muziek hebben, de enige optie is dus download![]()
Hij leert het vanzelfquote:
Hmm, die frenchcore is binnen... ik zal eens even luisterenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe muziek hebben, de enige optie is dus download![]()
dan is het niet zo gek neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 6 achter elkaar gehadMaar dat was laat in de nacht
rot toch op man!quote:
De dichtsbijzinde cd winkel is de free record shop in winterswijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
of kopenmaar dan kun je weer niet fokken
dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De dichtsbijzinde cd winkel is de free record shop in winterswijkDat red ik niet meer voor 5 uur
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:34 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, die frenchcore is binnen... ik zal eens even luisteren![]()
Punnik - Stervendehoerenkankerkachelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:34 schreef 14.gif het volgende:
En de kankerkachelmuziek is ook binnen trouwens![]()
wat nu dan weerquote:
Nee, ze heeft gelijk.quote:
hoiquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:34 schreef spenky het volgende:
hoj live vanuit hard rock cafe in london.
aaahquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:35 schreef 14.gif het volgende:
Kut, ik ben ongemerkt over de 5000 posts heen gegaan![]()
Leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:35 schreef Ayaxola het volgende:
Hello
Over 10 minuten voor iedereen koken, en daarna lekker naar Center Parcs!![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk.! Je moet gewoon oprotten
.
! Ga terug naar je eigen land
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik deed een 14.gif, en toen zei jij, 'is het weer niet goed'![]()
Draadloos?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef Ayaxola het volgende:
Jawel, het is niet sloom, alleen af en toe valt het 5 minuten weg![]()
Maar dat is ook niet eens elke dag, dus op zich valt het wel mee![]()
dan is het topic wel weer volquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef Ayaxola het volgende:
Jawel, het is niet sloom, alleen af en toe valt het 5 minuten weg![]()
Maar dat is ook niet eens elke dag, dus op zich valt het wel mee![]()
Tis daar altijd net een sauna als je daar binnen komt lopen. Maar zwembaden zijn opzich wel chill vind ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:35 schreef Ayaxola het volgende:
Hello
Over 10 minuten voor iedereen koken, en daarna lekker naar Center Parcs!![]()
dan nietquote:
VOlgens mij is dit al het 5e topic vandaagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan is het topic wel weer volKun je weer wat in een nieuwe posten
jezelf quotenquote:
nou enquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
VOlgens mij is dit al het 5e topic vandaag
oeeh, pimpenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja man, lekker de pimp uit hangen daar![]()
hehequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nou engaat toch lekker zo? En gaat ook alleen echt snel als ik er ben
quote:
is toch zoquote:
Jij hebt 3 geopend en marly eentje, dat is 4.... toch?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
VOlgens mij is dit al het 5e topic vandaag
pimpenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja man, lekker de pimp uit hangen daar![]()
Zozo..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Zeker overheen gelezen he, 13.gifquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk.! Je moet gewoon oprotten
.
! Ga terug naar je eigen land
Ik ook veel te vaakquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef -Marlii- het volgende:
Ik krijg trouwens veel te vaak het kutbalkje dat je niet zoveel berichten in dezelfde tijd kunt posten
er was er nog 1 open van gisteravond 0.00 uurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Jij hebt 3 geopend en marly eentje, dat is 4.... toch?
ergens een versterker er tussen zettenquote:
Ja, jij bent echt een spamsletjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
is zo irritant hequote:
idd, ze moeten die blokering opheffenquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, jij bent echt een spamsletje!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
idd, ze moeten die blokkering opheffen
Weet ik niet, snap er niet zoveel vanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ergens een versterker er tussen zetten
Je moet het opvatten als een complimentquote:
geloof je me niet ofzoquote:
Owjah, als je die meeteld is het 5 iddquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
er was er nog 1 open van gisteravond 0.00 uurwant daar heb ik mn 1e post van vandaag gedaan
okequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Je moet het opvatten als een compliment![]()
ik heb al een jaar geen Nederlands meer gehadquote:
ik krijg hem steeds 2x achter elkaarquote:
dat blijktquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik heb al een jaar geen Nederlands meer gehad
Goed hequote:
ik ook niet echtquote:
Zoals ik al zei... spammerdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik krijg hem steeds 2x achter elkaar
ohquote:
quote:
ohjaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dat blijkt
die kon je trouwens dubbelzinnig opvatten
hahaha, aan die van jou had ik nog niet eens gedachtquote:
hier 6 alquote:
ik zei toch dat je het niet bij kon houden!quote:
Jij moet eens meedoen aan Whatpulse, dan stijgt het Fok! Team tot ongekende hoogtenquote:
waar is hierquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:42 schreef spenky het volgende:
ja het is wel lekker hier, veel bier!
haha en wat is dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jij moet eens meedoen aan Whatpulse, dan stijgt het Fok! Team tot ongekende hoogten
Dan is het altijd goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:42 schreef spenky het volgende:
ja het is wel lekker hier, veel bier!
nou enquote:
quote:
kijk ik wel ff als het wat rustiger is op FOKquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #51
is goed johquote:
Heb ik in een grijsverleden ook nog aan meegedaan, totdat ik ging sparen voor een megapulse, maar dat toen vergeten was en mn pc geformateerd had voordat ik ging pulsenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Join FOK! whatpulse! en help FOK! naar de top. Deel #51
Goed planquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
kijk ik wel ff als het wat rustiger is op FOK
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Goed planWe hebben meer leden nodig
ik heb geen zin om het uit te rekenenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:44 schreef Svensational het volgende:
5 012 - 4 718 = 294
heb ik ook wel eens last van gehadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:44 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Heb ik in een grijsverleden ook nog aan meegedaan, totdat ik ging sparen voor een megapulse, maar dat toen vergeten was en mn pc geformateerd had voordat ik ging pulsen![]()
![]()
Jepquote:
ondertussen al halverwege de 7equote:
Dit is van 14.gifquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik heb geen zin om het uit te rekenenook iets rond de 250 gok ik
okequote:
dus?quote:
Haha, dat doe je snelquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:44 schreef Svensational het volgende:
5 012 - 4 718 = 294
Wat heb je daar te zoeken eigenlijk? Gewoon vakantie vieren?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:44 schreef spenky het volgende:
london
Bij mij doet hij 1 post op de 5e pagina, en dan is ie volquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ondertussen al halverwege de 7emaar loopt ook maar tot halverwege de 9e, dan issie vol
hoofdrekenenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:46 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Haha, dat doe je snel
4718 had ik er ook uit idd![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:46 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Bij mij doet hij 1 post op de 7e pagina, en dan is ie vol![]()
Hoofdrekenen kan ik ook nog hoorquote:
We kunnen het volgende topic een recordpoging gaan doenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:46 schreef Timmiejj het volgende:
Zometeen eens ff kijken hoelang we erover doen om dit topic vol te krijgen.
moet je kijken wie het zegt dusquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:47 schreef 14.gif het volgende:
300 van vandaag
Ik ben ook een beetje een spammerd![]()
Vrij kort... maar toch veel langer dan het record van 17 minutenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:46 schreef Timmiejj het volgende:
Zometeen eens ff kijken hoelang we erover doen om dit topic vol te krijgen.
is goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We kunnen het volgende topic een recordpoging gaan doen
lijkt me toch van welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Vrij kort... maar toch veel langer dan het record van 17 minuten![]()
De TI84+ is mooierquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hoofdrekenen kan ik ook nog hoor
Ik heb trouwens TI 84+
17 minuten..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Vrij kort... maar toch veel langer dan het record van 17 minuten![]()
daarom heb ik die toch ookquote:
Hmm, dat liep vorige keer uit op een slotje door Renesite na 4 minuten geloof ikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We kunnen het volgende topic een recordpoging gaan doen
aanvaardquote:
geen idee, is alweer een tijdje geledenquote:
maar waarom werd dat een slotje dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, dat liep vorige keer uit op een slotje door Renesite na 4 minuten geloof ik
Toen zaten we al boven de 200![]()
als jij 2 jaar eerder was geboren had je een TI83quote:
tjaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
als jij 2 jaar eerder was geboren had je een TI83
Omdat het alleen maar nutteloze spam wasquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar waarom werd dat een slotje dan?
kun je niet ontkennen hequote:
hahaha, maar dit is niet nutteloos en geen spamquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:49 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar nutteloze spam was
Dat was begin februari ofzo...
nu zijn er geen modjesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:49 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Omdat het alleen maar nutteloze spam was
Dat was begin februari ofzo...
ook nietquote:
Ik heb ook geen ti-83, hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
als jij 2 jaar eerder was geboren had je een TI83
welke heb je dan?quote:
Oke, naja, laten we er maar voor gaan danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hahaha, maar dit is niet nutteloos en geen spam
quote:
quote:
Wij doen niet aan spamquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hahaha, maar dit is niet nutteloos en geen spam
ik blijf nog wel ffkes .. denk ik, ben ik bangquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:50 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oke, naja, laten we er maar voor gaan dan![]()
daaromquote:
Great minds think alikequote:
quote:
ahaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:51 schreef 14.gif het volgende:
Dat is hier in de buurt de standaard gratische rekenmachine geloof ik![]()
Doe je goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:51 schreef -Marlii- het volgende:
nieuw record: 3x dat zelfde ***berichtje over te snel posten
Niet spotten met asielzoekersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:51 schreef 14.gif het volgende:
Dat is hier in de buurt de standaard gratische rekenmachine geloof ik![]()
nou nee, niet dusquote:
Dankquote:
Heel PUB SC komt weer in de top 10 te staanquote:
net als gisterquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heel PUB SC komt weer in de top 10 te staan![]()
Hoort eigenlijk niet neequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:53 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik ook, en dat moet ik niet doen om me eigen grappen![]()
was wel mooi gezichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |