Een wonder dat Christiaan er nu niet isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef Svensational het volgende:
Oh, het gaat mij trouwens helemaal niet om op #1 te komen vandaag hoor, maar het zou wel leuk zijn.
50 KM? in een stuk?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef carmiie het volgende:
ik heb eergister 50 kilometer gefietst, in een kort gymbroekje, en dat zat helemaal niet lekker op zo'n zadel!
1300 ofzo in 5 dagenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een wonder dat Christiaan er nu niet isDie gast post echt veels te veel
Frits he, jeweetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een wonder dat Christiaan er nu niet isDie gast post echt veels te veel
Dat duurde best lang zekerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
50 KM? in een stuk?
Ik moest donderdagavond na een stuk of wat bier 30 km fietsen.. was me nog best tegengevallen
om gek van te wordenquote:
ja in 1 stuk, in 4 uurquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:20 schreef 14.gif het volgende:
[..]
50 KM? in een stuk?
Ik moest donderdagavond na een stuk of wat bier 30 km fietsen.. was me nog best tegengevallen
Precies.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Precies.
Maar roddelen is meer wat voor wijven, dus ik kap wel. Aangezien ik mannelijk ben.
wij roddelen niet, wij overleggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:23 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Precies.
Maar roddelen is meer wat voor wijven, dus ik kap wel. Aangezien ik mannelijk ben.
Welkom terugquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:24 schreef -Marlii- het volgende:
Ik kon de verleiding niet weerstaan dus hier ben ik weer
en ik moet eigenlijk lerenquote:
gegroetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:24 schreef -Marlii- het volgende:
lastige keuzequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en ik moet eigenlijk lerenik had nooit wat moeten gaan drinken beneden!
ja preciesquote:
inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:24 schreef -Marlii- het volgende:
Mischien gaat je broertje straks nog zeuren dat hij wil computerenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaadanders gezegd, mn broertje moet niet mee gaan boodschappen doen met mn moeder, want dan zat hij er nu op, en dan was ik naar boven gegaan
maar dan is het al weer zo laatquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien gaat je broertje straks nog zeuren dat hij wil computeren
Dan kun jij leren
Wat drink je, roséquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en ik moet eigenlijk lerenik had nooit wat moeten gaan drinken beneden!
Dan zakt de motivatie voor leren ook naar 0 jaquote:
Geef je broertje maar de schuldquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaadanders gezegd, mn broertje moet niet mee gaan boodschappen doen met mn moeder, want dan zat hij er nu op, en dan was ik naar boven gegaan
Nu jij er bent vast wel weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef -Marlii- het volgende:
gaat het trouwens nog steeds zo snel als vanochtend enzo?
Dus als je straks blijft zitten scheld je hem helemaal uit, want het is ten slotte zijn schuld. Kun je vast wel onderbouwen met goede argumenten, aangezien je vaak uitvoerig overlegd over dat soort dingen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Die moet je altijd de schuld gevenquote:
Wat een kutvraagquote:
ja hoor, alleen nog verkouden met jou?quote:
dat merk ik jaquote:
twas colaquote:
daaromquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Die moet je altijd de schuld geven
Nu weer welquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:27 schreef -Marlii- het volgende:
gaat het trouwens nog steeds zo snel als vanochtend enzo?
ja zoiets jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:28 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Dus als je straks blijft zitten scheld je hem helemaal uit, want het is ten slotte zijn schuld. Kun je vast wel onderbouwen met goede argumenten, aangezien je vaak uitvoerig overlegd over dat soort dingen.
Succes!![]()
ik merk hetquote:
nog steeds verbrandquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:28 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja hoor, alleen nog verkouden met jou?
Volgens mij wel jaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |