Ik pak em wel van die andere, daar krijg ik 60, en dan kan jij mooi door SC'enquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen ja![]()
Ik geef je 40kb/s, meer niet anders gaat mijn internet hier zo sloom
Heb je goedquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:04 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik pak em wel van die andere, daar krijg ik 60, en dan kan jij mooi door SC'en
Ik heb meerquote:
Ik pak kankerkachel.avi even meequote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je goedMocht je iets willen hebben moet je het even zeggen, dan maak ik bandbreedte vrij
Iets wat te maken heeft met het beste download programma wat er isquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:05 schreef carmiie het volgende:
wat zijn hubs?
en hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Iets wat te maken heeft met het beste download programma wat er isDC++
Ik mis je nu alquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:06 schreef Timmiejj het volgende:
Effe ijsje eten, brb
hehequote:
Wel snel terugkomen, he:')quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:06 schreef Timmiejj het volgende:
Effe ijsje eten, brb
Zullen we de politie bellen?quote:
pas na 48 uur is die officieel vermistquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zullen we de politie bellen?Zodalijk komt ie niet meer trug
![]()
quote:
Kankerkachel muziek?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe![]()
Ik heb ook nog de kankerkachel muziek ergens staan
Eerst DC++ downloaden en dan BCDC++ er overheen voor de Bandwith Limitingquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]Is gewoon hendig sjiek programmatje, dan kun je een hub binnen, dat is dan een soort server, en daar zitten een heleboel mensen op, en dan kun je in die hub chatten, en die andere mensen dus vinden, en hun filelist opvragen, of zoeken naar dingen binnen de hub...
Losse Nummers -> Overigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:10 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Kankerkachel muziek?
Dat ken ik niet eensik zal even kijken
![]()
mmm, oke, ik snap het, dus DC++ is een huis, met kamers, en dat zijn hubs, en in die kamers staan allemaal dingen, en dat zijn de dingen die je kan downloaden?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:09 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Is gewoon hendig sjiek programmatje, dan kun je een hub binnen, dat is dan een soort server, en daar zitten een heleboel mensen op, en dan kun je in die hub chatten, en die andere mensen dus vinden, en hun filelist opvragen, of zoeken naar dingen binnen de hub...
Jij staat niet in de lijstquote:
oooooh! de kamers staan vol kasten met dingen en bij die kasten horen mensen, ja ik snap hetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:12 schreef 14.gif het volgende:
In die kamers zitten users, en die users hebben dingen die je kunt downloaden
Dus ik weet niet hoeveel je al gepost heb vandaag.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:13 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ben nog onder de 1500, maar daar komt gauw verandering in![]()
Hmm, volgens mij had ik gewoon gelijk BCDC++quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Eerst DC++ downloaden en dan BCDC++ er overheen voor de Bandwith Limiting![]()
ik sta wel in de lijstquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:13 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oh, ja, ik ben nog onder de 1500, maar daar komt gauw verandering in![]()
Ik wel, als je in t begin van vorige topic kijkt zie je dat daar een lijst tot 2500 staat, daar sta ik wel in, tel daar de posts van gister en eergister bij op en je weet hoeveel ik aan te begin van vandaag hadquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus ik weet niet hoeveel je al gepost heb vandaag.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:15 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar dat heb jij al gedaan dus, neem ik aan?
Nou, hoeveel had je er aan het begin van deze dagquote:
Dat zou ook wel werken jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:14 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij had ik gewoon gelijk BCDC++
Of kan dat niet?
Kan me niet herinneren dat ik 2 losse dingen heb geinstalleerd namelijk![]()
Zeg ik niet, dan ga je me expres voor blijvenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hoeveel had je er aan het begin van deze dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |