Is iets tussen Chowi en mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef renz0r het volgende:
Kut TT....volgende keer iets van: Met een koud verfrissend witbiertje met citroen op het terras!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Goede TT!
Doe je ellebogen eens bij elkaar!quote:
Nog steeds geen decolleté.quote:
Jammer.quote:
Ja. Troost me door een foto van de jouwe te maken.quote:
Done.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja. Troost me door een foto van de jouwe te maken.
Dat duurde echt veel te lang.quote:
Zeur niet. ik moest helemaal uitzoeken hoe dat nou werkte, 'vroeger' hadden we dat nog niet.quote:
Uh?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Werken.
quote:
Spannénd! Waar?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:02 schreef Litso het volgende:
Over een uur ben ik op tv.
RTL 4quote:
Waarschuw me als het moment daar is, s'il vous plaît.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
[..]
RTL 4
Nouja, ze hebben gefilmd op mijn werk, en ik denk dat ik wel een paar keer langs ben gelopen met stapels glazen enzo. Zo even kijken dus.
Daar heb ik geen aanleiding voor nodig hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Om te vieren dat m'n contract alsnog is verlengd verwen ik mezelf momenteel.
Ik plant mezelf nu even voor de tvquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
[..]
RTL 4
Nouja, ze hebben gefilmd op mijn werk, en ik denk dat ik wel een paar keer langs ben gelopen met stapels glazen enzo. Zo even kijken dus.
Oeh Erik presenteert hetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
[..]
RTL 4
Eric is leuk, Arnhem is mooi, ik wil naar die kerk, maar wát een homo'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef Litso het volgende:
Wat een kujtprogramma trouwens.
Die bestaan al! Laatst in het Blokkerkrantje gezien! Flexibele taartvormen enzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
Ik ga een beslagkom uitvinden die je binnenstebuiten kan draaien zodat je de restjes er makkelijker uit kan likken
Van half10tot 5 uur meubels sjouwen ook niet....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:56 schreef Litso het volgende:
De verkeerde schijf formatteren is niet slim
Aawwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:04 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Van half10tot 5 uur meubels sjouwen ook niet....
Helaas kan ik geen foto maken van mijn ijsklontjes, maar we kunnen kruisje-rondje er mee doen, op jouw buik!!!quote:
nee dat kieteld, en daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen foto maken van mijn ijsklontjes, maar we kunnen kruisje-rondje er mee doen, op jouw buik!!!
Doen we het gewoon op de buik van Litso!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nee dat kieteld, en daar kan ik niet zo goed tegen
Kopje koffie en een vinger in je broek is toch niet zó moeilijk?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
Sex, drugs en rock and roll..
Behalve de sex en de drugs dan..
behalve drugs danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
Sex, drugs en rock and roll..
Behalve de sex en de drugs dan..
Neuh, true..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Kopje koffie en een vinger in je broek is toch niet zó moeilijk?
neh, galgje op litso's buikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doen we het gewoon op de buik van Litso!
Dat past eerder op mijn buik!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neh, galgje op litso's buik
vrachtautobandventieldopjesfabriekstereinbeveiligingsbeambte
lijkt me geen leuk beroep btw
Dan heb jij die witte Magnums nog niet gehad, met aardbei!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:47 schreef Janetje het volgende:
Mars icecream.
Geef!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:47 schreef Janetje het volgende:
Mars icecream.
Op.quote:
Waarom nou?quote:
Restepc!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Weg!
Dat is oud Frans.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Reste, pc?
Heet dat niet ordinateur, in het Frans?
Okay. Tot zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Immer geradeaus.
Ik zit nu in de trein met een laptop. Máár, dan ga ik wel weer terug. Bluh.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh, die is al onderweg natuurlijk.
De bel is stuk dus dat wordt lastig...
O. Jij woonde ook in Utrecht hè?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:25 schreef mvdlubbe het volgende:
Je moet een steen door het raam gooien want de bel is stuk.
Ja, weet ik. Puik is hij hè?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb wel eens in Utrecht gewoond ja.
Die avond dat Deerhoof speelde, bijvoorbeeld, woonde ik in Utrecht bij een Bijzonder Puike Heer.
En nu moeten we blij zijn??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer.
Zég!quote:
Ga jij eens naar dat tentfeest.quote:
Eventjes brommer kieken, ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jammie, verkracht worden achter de tent..
Nee, dank je!
Maikuuul is best aardig, soms dan.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan Maikuul tegen komen.. Nee, dank je!
Oeh... Ik heb nog B&J's!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
*bak met ijs pakt.
Ijs, ijsbordjes afwasen, niet genoeg borden, haast, hard doorwerken.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
*bak met ijs pakt.
Plastic bordjes kopen!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ijs, ijsbordjes afwasen, niet genoeg borden, haast, hard doorwerken.
Jij zet zoiets echt in de vriezer ook nog?quote:
Als m'n baas dát doet zit ík zonder werk.quote:
Ik heb stiekem twee gekocht.. Eentje is dus al op!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jij zet zoiets echt in de vriezer ook nog?
Hmm.. dat is me nou nog nooit gelukt..
Kijk, dat klinkt logischer..quote:Op zondag 7 mei 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb stiekem twee gekocht.. Eentje is dus al op!
Zeikdoos!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Jewzus, het broeit in m'n kamer. Ik wil winter!
Je mag zeiken en zeuren en klagen.. wat je wilt..quote:Op zondag 7 mei 2006 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry J. ik zal niet meer klagen over het weer.
Chago ben je toch al!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je mag zeiken en zeuren en klagen.. wat je wilt..
Maakt mij niet meer uit.
Uiteraard.quote:
Sneeuwitje!quote:
Liefde!quote:
Tijdmachine!quote:
Precies!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om die ene uitvinding niet door te laten gaan!
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
BIER!
quote:Op zondag 7 mei 2006 01:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
BIER!
Goed idee!quote:Op zondag 7 mei 2006 01:26 schreef Janetje het volgende:
Ik ga me verzuipen.
doe maar niet, ik kan je dan laten bannen enzo...quote:Op zondag 7 mei 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb zoveel zin om dat plaatje van net hier te pasten
Daarom doe ik het ook nietquote:Op zondag 7 mei 2006 03:15 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
doe maar niet, ik kan je dan laten bannen enzo...
Uren op blijven en elke keer zeggen dat je gaat slapen en dan TOCH blijven! INTERNET VERLSLAAFDE!!!quote:
Moet jij zeggenquote:Op zondag 7 mei 2006 04:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Uren op blijven en elke keer zeggen dat je gaat slapen en dan TOCH blijven! INTERNET VERLSLAAFDE!!!
Laat al je sletjes met rust en rot op naar bedquote:Op zondag 7 mei 2006 04:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Ik ging ook slapen, ik word gewoon opgehouden.
jawelquote:Op zondag 7 mei 2006 05:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij durft gewoon niet met je eigen stem he![]()
Dat is het zeker.quote:
En de arend heeft het nest verlaten ik herhaal, de arend heeft het nest verlaten...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:28 schreef Litso het volgende:
De brownies staan in de oven.
Alweer?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:28 schreef Litso het volgende:
De brownies staan in de oven.
Goed. Mag ik er een?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze waren gister mislukt. En vandaag maar een beetje.
Biertje?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:18 schreef Preaching_Jew het volgende:
Het Woord is gesproken!
Gaat nu dan eindelijk de wereld tenonder?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:18 schreef Preaching_Jew het volgende:
Het Woord is gesproken!
Helaas.quote:
Hoi.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:24 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ballen!
Ik was afgelopen week bij Andrew Bird, M.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:26 schreef Ballen het volgende:
Yes!
Het was best okay, M.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:28 schreef Preaching_Jew het volgende:
Wel puik, verder, natuurlijk.
Praat me niet van de ballen.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:28 schreef Preaching_Jew het volgende:
Ik weet het, BS. Plus ballen.
Eeh?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij doet ook werkelijk alles om aandacht te krijgen![]()
Oh, je bedoelt welke beter was? Eh. Is dat vergelijkbaar?quote:
Zal de PMS zijn.quote:
quote:
Geen details, hiero.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:38 schreef david. het volgende:
Meer in het algemeen, natuurlijk.
Spaar me de details!
Mike Oldfield is een soort Bioslock avant la lettre.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:43 schreef Polen het volgende:
Mike Oldfield is best te luisteren.
quote:Op zondag 7 mei 2006 13:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mike Oldfield is een soort Bioslock avant la lettre.
Ik heb het weggehaald, is dat erg?quote:Op zondag 7 mei 2006 13:45 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding]. [afbeelding], [afbeelding].
Hou op met dat zevenpuntgiffen.quote:
Ik had laatst 2 klonen gemaakt die niet werken.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Er is al een passmailer-mailtje naar je onderweg. Wacht daarop voordat je opnieuw probeert een password aan te vragen.
Never!quote:Op zondag 7 mei 2006 13:50 schreef Si-tu-ne-etais-pas-la het volgende:
Oh ja, ik moest dit wachtwoord nog veranderen.
Hoi.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:16 schreef pc-fr34k het volgende:
"Mogeh."
"Mogeh."
"Mogeh."
"Mogeh."
Ik ben gewoon populair.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:29 schreef Chowi het volgende:
Zo kan 'ie wel weer.
Hoi.quote:
Sinds wanneer?quote:
En ik heb daar zeker weer niks over in te brengen.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sinds je van mij bent, natuurlijk!
Stommerd!!
Tuurlijk niet!!!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En ik heb daar zeker weer niks over in te brengen..
quote:
True.quote:En je zou het slechter kunnen treffen hoor!
Niet hysterisch maar gewoon zielig.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als je nu hysterisch gaat janken, moet ik je slaan!
Als jij mij tussen mijn benen grijpt, grijp ik jouw twee jetsers.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!!!
En je zou het slechter kunnen treffen hoor!
Vermaak je maar met stofje VM, ik ben dus douchen.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als jij mij tussen mijn benen grijpt, grijp ik jouw twee jetsers.
Shit, ik wilde vandaag juist van achteren genomen wordenquote:Op zondag 7 mei 2006 15:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als jij mij tussen mijn benen grijpt, grijp ik jouw twee jetsers.
Het is beter dat je toekijkt, je kan nog veel van Stofje leren!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vermaak je maar met stofje VM, ik ben dus douchen.
Gisteren was ik het welquote:
Nadat jij mijn ballen hebt gemasseerd, breng ik mijn schwanz bij je naar binnen en penetreer je zoals je nog nooit gepenetreerd bent.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Shit, ik wilde vandaag juist van achteren genomen worden![]()
Je schwanz?? Heb liever een stijve piem0l hoor!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nadat jij mijn ballen hebt gemasseerd, breng ik mijn schwanz bij je naar binnen en penetreer je zoals je nog nooit gepenetreerd bent.
Ik heb jouw stem gewoon nog op mijn trommelvliesquote:Op zondag 7 mei 2006 15:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Gisteren was ik het wel
jij hebt ook een prettige stemMisshobje ook
Can't do. Dat zou vreemdgaan betekenen.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je schwanz?? Heb liever een stijve piem0l hoor!
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb jouw stem gewoon nog op mijn trommelvlies
Gefeliciteerd met je eerste post in 1,5 jaarquote:Op zondag 7 mei 2006 15:17 schreef Substitut het volgende:
Fuck yeah!
Dank.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste post in 1,5 jaar
quote:Op dinsdag 19 augustus 2003 20:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Substitut, basvanderheyden en Petrotjuh.
quote:Op zondag 7 mei 2006 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sinds je van mij bent, natuurlijk!
Stommerd!!
Zo keek ik dus ook.quote:
Wist ik!quote:
Elliott Smith.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:37 schreef mvdlubbe het volgende:
NEEDLE IN THE HAAAAAYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!
Well, I'm aaaaalready somebody's baaaabyyyyy!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Yessss!
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik ook van jou, Chowi!
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Well, I'm aaaaalready somebody's baaaabyyyyy!
post opkrikkerquote:Op zondag 7 mei 2006 15:38 schreef mvdlubbe het volgende:
NEEDLE IN THE HAAAAAYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!
Die had ik nog niet!quote:Op zondag 7 mei 2006 15:40 schreef mvdlubbe het volgende:
BS, The White Lady Loves You More...
Better Be Quiet Now, Ch.quote:
Beperkt tot een slordig tweetal van reacties, heer. Nee, nee, graag gedaan, hoor.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:49 schreef mvdlubbe het volgende:
Nu lijkt het net of ik je stalk en lastigval!
quote:Op zondag 7 mei 2006 15:50 schreef Petrotjuh het volgende:
Nog zo'n oudje!
Die heb ik al.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:52 schreef Thin_Man het volgende:
"Southern Belle".
Maar "The White Lady Loves You More" en "Southern Belle" en "Needle in the Hay" staan alle drie op "Elliot Smith". Of heb je dat niet?quote:
Heb ik niet.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:58 schreef Substitut het volgende:
[..]
Maar "The White Lady Loves You More" en "Southern Belle" en "Needle in the Hay" staan alle drie op "Elliot Smith". Of heb je dat niet?
Hoezo?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:59 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Wat een jodendag.
Aha!quote:
Grotjes, Sandra.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:59 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Wat een jodendag.
wat is datquote:Op zondag 7 mei 2006 16:01 schreef Stofje het volgende:
Morgen naar KRS One in Nighttown.
Denk maar gewoon aan zon en gefluit van merels en een lichte bries. En bier. Of mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |