Is iets tussen Chowi en mij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:31 schreef renz0r het volgende:
Kut TT....volgende keer iets van: Met een koud verfrissend witbiertje met citroen op het terras!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Goede TT!
Doe je ellebogen eens bij elkaar!quote:
Nog steeds geen decolleté.quote:
Jammer.quote:
Ja. Troost me door een foto van de jouwe te maken.quote:
Done.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja. Troost me door een foto van de jouwe te maken.
Dat duurde echt veel te lang.quote:
Zeur niet. ik moest helemaal uitzoeken hoe dat nou werkte, 'vroeger' hadden we dat nog niet.quote:
Uh?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Werken.
quote:
Spannénd! Waar?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:02 schreef Litso het volgende:
Over een uur ben ik op tv.
RTL 4quote:
Waarschuw me als het moment daar is, s'il vous plaît.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
[..]
RTL 4
Nouja, ze hebben gefilmd op mijn werk, en ik denk dat ik wel een paar keer langs ben gelopen met stapels glazen enzo. Zo even kijken dus.
Daar heb ik geen aanleiding voor nodig hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Om te vieren dat m'n contract alsnog is verlengd verwen ik mezelf momenteel.
Ik plant mezelf nu even voor de tvquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
[..]
RTL 4
Nouja, ze hebben gefilmd op mijn werk, en ik denk dat ik wel een paar keer langs ben gelopen met stapels glazen enzo. Zo even kijken dus.
Oeh Erik presenteert hetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Litso het volgende:
[..]
RTL 4
Eric is leuk, Arnhem is mooi, ik wil naar die kerk, maar wát een homo'squote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:11 schreef Litso het volgende:
Wat een kujtprogramma trouwens.
Die bestaan al! Laatst in het Blokkerkrantje gezien! Flexibele taartvormen enzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef Litso het volgende:
Ik ga een beslagkom uitvinden die je binnenstebuiten kan draaien zodat je de restjes er makkelijker uit kan likken
Van half10tot 5 uur meubels sjouwen ook niet....quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:56 schreef Litso het volgende:
De verkeerde schijf formatteren is niet slim
Aawwquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:04 schreef Teringjakkie het volgende:
[..]
Van half10tot 5 uur meubels sjouwen ook niet....
Helaas kan ik geen foto maken van mijn ijsklontjes, maar we kunnen kruisje-rondje er mee doen, op jouw buik!!!quote:
nee dat kieteld, en daar kan ik niet zo goed tegenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Helaas kan ik geen foto maken van mijn ijsklontjes, maar we kunnen kruisje-rondje er mee doen, op jouw buik!!!
Doen we het gewoon op de buik van Litso!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nee dat kieteld, en daar kan ik niet zo goed tegen
Kopje koffie en een vinger in je broek is toch niet zó moeilijk?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
Sex, drugs en rock and roll..
Behalve de sex en de drugs dan..
behalve drugs danquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:33 schreef Janetje het volgende:
Sex, drugs en rock and roll..
Behalve de sex en de drugs dan..
Neuh, true..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Kopje koffie en een vinger in je broek is toch niet zó moeilijk?
neh, galgje op litso's buikquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doen we het gewoon op de buik van Litso!
Dat past eerder op mijn buik!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
neh, galgje op litso's buik
vrachtautobandventieldopjesfabriekstereinbeveiligingsbeambte
lijkt me geen leuk beroep btw
Dan heb jij die witte Magnums nog niet gehad, met aardbei!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:47 schreef Janetje het volgende:
Mars icecream.
Geef!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:47 schreef Janetje het volgende:
Mars icecream.
Op.quote:
Waarom nou?quote:
Restepc!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:56 schreef mvdlubbe het volgende:
Weg!
Dat is oud Frans.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Reste, pc?
Heet dat niet ordinateur, in het Frans?
Okay. Tot zo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:15 schreef mvdlubbe het volgende:
Immer geradeaus.
Ik zit nu in de trein met een laptop. Máár, dan ga ik wel weer terug. Bluh.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:22 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh, die is al onderweg natuurlijk.
De bel is stuk dus dat wordt lastig...
O. Jij woonde ook in Utrecht hč?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:25 schreef mvdlubbe het volgende:
Je moet een steen door het raam gooien want de bel is stuk.
Ja, weet ik. Puik is hij hč?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:33 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik heb wel eens in Utrecht gewoond ja.
Die avond dat Deerhoof speelde, bijvoorbeeld, woonde ik in Utrecht bij een Bijzonder Puike Heer.
En nu moeten we blij zijn??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer.
Zég!quote:
Ga jij eens naar dat tentfeest.quote:
Eventjes brommer kieken, ofzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jammie, verkracht worden achter de tent..
Nee, dank je!
Maikuuul is best aardig, soms dan.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en dan Maikuul tegen komen.. Nee, dank je!
Oeh... Ik heb nog B&J's!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
*bak met ijs pakt.
Ijs, ijsbordjes afwasen, niet genoeg borden, haast, hard doorwerken.quote:Op zondag 7 mei 2006 00:09 schreef Janetje het volgende:
*bak met ijs pakt.
Plastic bordjes kopen!quote:Op zondag 7 mei 2006 00:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ijs, ijsbordjes afwasen, niet genoeg borden, haast, hard doorwerken.
Jij zet zoiets echt in de vriezer ook nog?quote:
Als m'n baas dát doet zit ík zonder werk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |