Er is hier toch al geen democratie? Dat zou Pim toch voorelkaar krijgen?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:53 schreef basilisk het volgende:
[..]
Als democratie je niet bevalt dat flikker je toch gewoon op naar Cuba.
waar heb je 't over?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er is hier toch al geen democratie? Dat zou Pim toch voorelkaar krijgen?
Volgens iemand ierboven iig wel.
Ja vervelend als politici gaan zeggen wat mensen willen horen. Dat is natuurlijk harstikke gevaarlijk.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:46 schreef NewOrder het volgende:
Wat een onzin. Mensen horen wat ze willen horen en toevallig wilde men in 2001 horen wat Fortuyn zei. Voor die tijd zag niemand uit dat publiek hem staan.
Dus jij vindt met geweld de maatschappij naar je hand proberen te zetten een correcte gang van zaken?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is 'heeft ons behoed' . Zonder 't' dus.![]()
En verder kan ik me helemaal bij de woorden van Vassili_Z aansluiten.
Walgelijk kereltje ben jij geworden zegquote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat duidt wel de gemiddelde onwetendheid aan van de, zeg maar, gemiddelde Pim Fortuyn aanhanger
Het is niet goed dat er iemand vermoord is, maar ik vind dat Volkert van der G Nederland voor ergers heeft behoedt.
Pim Fortuyn was pas t walgelijke kereltje.quote:Op zondag 7 mei 2006 15:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Walgelijk kereltje ben jij geworden zeg![]()
Zegt iemand die zichzelf notabene communist noemt.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat duidt wel de gemiddelde onwetendheid aan van de, zeg maar, gemiddelde Pim Fortuyn aanhanger
Het is niet goed dat er iemand vermoord is, maar ik vind dat Volkert van der G Nederland voor ergers heeft behoedt.
Je begrijpt het blijkbaar niet. Fortuyn had al veel eerder kritiek geuit met betrekking tot bepaalde maatschappelijke problemen, maar toen luisterde er niemand. Waarom in 2001/2002 ineens wel?quote:Op zondag 7 mei 2006 15:06 schreef basilisk het volgende:
Ja vervelend als politici gaan zeggen wat mensen willen horen. Dat is natuurlijk harstikke gevaarlijk.
Ach, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Als je tegenwoordig kritiek uit op het asielbeleid dan ben je een allochtonenknuffelaar. Wat is er nou daadwerkelijk anders? Als de Nederlands kiezer écht vond dat er een multicultureel probleem was waar iets aan gedaan moest worden, dan heeft men blijkbaar al veel eerder op de verkeerde partij gestemd.quote:Wie kritiek op die multiculti onzin had werd steevast voor fascist uitgemaakt. Maar ik begrijp dat je die hele laster campagne al bent vergeten. Of nee, je vond het allemaal wel prima.
Ja, duh! Omdat Fortuyn zich in 2001 weer verkiesbaar stelde. Dat had je echt niet zelf kunnen verzinnen?quote:Op zondag 7 mei 2006 18:17 schreef NewOrder het volgende:
Je begrijpt het blijkbaar niet. Fortuyn had al veel eerder kritiek geuit met betrekking tot bepaalde maatschappelijke problemen, maar toen luisterde er niemand. Waarom in 2001/2002 ineens wel?
Kom nou toch. De hele coalitie en zo ongeveer heel de pers vielen overelkaar heen om Fortuyn als de nieuwe Hitler af te schilderen. En jij zit al te jammeren over allochtonenknuffelaarquote:Ach, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet. Als je tegenwoordig kritiek uit op het asielbeleid dan ben je een allochtonenknuffelaar. Wat is er nou daadwerkelijk anders?
Omdat geen enkele partij die discussie aandurfde. Vrij logisch, gezien de reactie op Fortuyn.quote:Als de Nederlands kiezer écht vond dat er een multicultureel probleem was waar iets aan gedaan moest worden, dan heeft men blijkbaar al veel eerder op de verkeerde partij gestemd.
Dat verklaard zijn post iigquote:Op zondag 7 mei 2006 17:56 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zegt iemand die zichzelf notabene communist noemt.
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:16 schreef Monidique het volgende:
Al een kabinetsperiode lang ons ontnomen bespaard gebleven.
Zegt iemand waarvan het wemelt van de vooroordelen in het hoofdquote:Op zondag 7 mei 2006 17:56 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zegt iemand die zichzelf notabene communist noemt.
Wat op zich wel typerend is voor een Fortuyn aanhanger....quote:Op zondag 7 mei 2006 20:54 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Zegt iemand waarvan het wemelt van de vooroordelen in het hoofd
Nope, dat is objectief.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat op zich wel typerend is voor een Fortuyn aanhanger....
Of is dat ook weer een vooroordeel?
De moord op Theo van Gogh keurde jij ook min of meer goed en je vond het zelfsquote:Op zondag 7 mei 2006 14:34 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Sic. Maar het moet toch even worden vermeld. Jij houdt je ongetwijfeld liever op tussen de Palestijnensjaals. Verwaarloosbaar detail, en toch heb ik het gezegd.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:03 schreef Vassili_Z het volgende:
Als ik tussen een groep Fortuyn aanhanger sta zie ik overal tattoos, piercings (niet dat dat er toe doen)
Even oppervlakkig als jouw veroordeling van dodelijk geweld?quote:en vooral oppervlakkig gepraat.
Dat laatste komt ook bij PvdA en al helemaal in SP kringen erg veel voor, ik schat ze echt niet hoger in dan een prototype Fortuyn aanhanger die jij schetst.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:03 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Nope, dat is objectief.
Als ik tussen een groep Fortuyn aanhanger sta zie ik overal tattoos, piercings (niet dat dat er toe doen) en vooral oppervlakkig gepraat.
ahahaha weer iemand met vooroordelenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:19 schreef Zendgemachtigde het volgende:
[..]
De moord op Theo van Gogh keurde jij ook min of meer goed en je vond het zelfs
absoluut begrijpelijk dat hij vermoord is.
Je bent imo vele malen erger dan een kaalkoppie of extremist. Jij houdt de schijn
op fatsoenlijk te zijn terwijl je dat (imo) echt niet bent.![]()
Oeeeh wat een vooroordelenquote:Op zondag 7 mei 2006 21:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat laatste komt ook bij PvdA en al helemaal in SP kringen erg veel voor, ik schat ze echt niet hoger in dan een prototype Fortuyn aanhanger die jij schetst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |