ik ookquote:
en 6e starten en 12e worden dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Button valt zwaar tegen maar liever van P6 starten en de race winnen dan vanaf p1 of p2 vertrekken en 6de worden
dan zal jens wel pijn hebben als iedereen hem indruktquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:17 schreef WeebI het volgende:
Barrichello: "Everyone in the team keeps pressing the right button"
logisch, hij start vanaf P 20 morgen, dus hij moet wel zwaar zijn wil hij naar voren komenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:18 schreef Atreidez het volgende:
Die tijd van Webber... Die is echt teveel off pace om op dezelfde strategy als de rest te zitten
tikje gay, maar dat geeft niet.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:18 schreef WeebI het volgende:
WAAR IS FERNANDO'S MOOIE LANGE HAAR
verdomme, nu ben ik geen fan meer
wij weten niet wat er gebeurd is. Dat gekakel van Olav en Jack (dan moet hij maar eerder de baan op gaan) slaat ook nergens op, want daar wint ie nu eenmaal niks mee. Dat legde Steve Nielsen maar weer even uit. En als Villeneuve, in strijd met eerder gemaakte afspraken, Fisico hindert en hij daardoor de Q3 mist, dan kan ik me voorstellen dat hij zijn emoties even laat spreken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:44 schreef TimoBasso het volgende:
*Nog nooit zo'n slechte kant gezien van Giancarlo Fisichella,je kan nu wel merken dat hij toch wel onder "druk"staat![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:13 schreef Argento het volgende:
[..]
wij weten niet wat er gebeurd is. Dat gekakel van Olav en Jack (dan moet hij maar eerder de baan op gaan) slaat ook nergens op, want daar wint ie nu eenmaal niks mee. Dat legde Steve Nielsen maar weer even uit. En als Villeneuve, in strijd met eerder gemaakte afspraken, Fisico hindert en hij daardoor de Q3 mist, dan kan ik me voorstellen dat hij zijn emoties even laat spreken.
Iedere coureur MOET rijden in het eerste en tweede kwartier officiele kwali: ze moeten een rangorde bepalen, waarbij eerst de nrs 17 t/m 22 afvallen, en daarna de nrs. 11 t/m 16. In de laatste (3e) sessie wordt pas echt gestreden om de plaatsen 1 t/m 10.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:42 schreef Jeroen_M het volgende:
Waarom rijdt Alonso nu al? En waarom is hij pas 3e?
Steve Nilsen zei daar volgens mij niets over. iig niet in die strekking. Hij zei dat-ie 'm in 1/3 van de baan ophield.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:13 schreef Argento het volgende:
[..]
wij weten niet wat er gebeurd is. Dat gekakel van Olav en Jack (dan moet hij maar eerder de baan op gaan) slaat ook nergens op, want daar wint ie nu eenmaal niks mee. Dat legde Steve Nielsen maar weer even uit. En als Villeneuve, in strijd met eerder gemaakte afspraken, Fisico hindert en hij daardoor de Q3 mist, dan kan ik me voorstellen dat hij zijn emoties even laat spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |