En de thc werkt nog steeds was ben ik lamquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:38 schreef greatgonzo het volgende:
drugs are bad mkay
Junk.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan zal ik ook wel geen gevoel voor humor hebben want ik vind het helemaal niet grappig.
Mensen die bier drinken doen nu eenmaal stom,en dat wekt bij mij alleen maar iritaties op.![]()
Blowtje roken is natuurlijk wél oke.![]()
Wie ben jij?quote:
Maar met die vraag speel ik ook hoor.quote:
hihihi ik heb ook een vermoeden.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar met die vraag speel ik ook hoor..
Ik heb zoeen vermoeden, maar dat ga ik hier niet zeggen. Da's geen stijl.
Die uitspraak, waar ken ik die van.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:58 schreef Boksmedan het volgende:
Boefjes.
Van een niet nader te noemen sexy persoon.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die uitspraak, waar ken ik die van.
Niks faken was het maar zoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:54 schreef Zwansen het volgende:
Als er iets fouts is op fok, dan is het wel faken dat je niet meer kunt typen omdat je dronken bent...
Waarom ga je nu nog zon malotetopic openen dan? Wees blij dat je een keer sjikker bent geweest en pas op dat je mamma het topic niet doorleest anders krijg je pannequote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef LedZep het volgende:
Leugens. Jij moet om half tien in bed liggen
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:07 schreef twetwe het volgende:
[..]
Waarom ga je nu nog zon malotetopic openen dan? Wees blij dat je een keer sjikker bent geweest en pas op dat je mamma het topic niet doorleest anders krijg je panne![]()
wrijf het er nou niet in...straks weer een serial killer erbij...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:35 schreef LedZep het volgende:
Leugens. Jij moet om half tien in bed liggen
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:25 schreef S1nn3rz het volgende:
je hebt mensen die savonds net doen of ze dronken en stoned zijn en een topic openen, en je hebt mensen die dat doen en naderhand ook nog eens een topic openen om te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn.
net doen alsof is zoooooo 2003quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:25 schreef S1nn3rz het volgende:
je hebt mensen die savonds net doen of ze dronken en stoned zijn en een topic openen, en je hebt mensen die dat doen en naderhand ook nog eens een topic openen om te laten zien hoe stoer ze wel niet zijn.
Ja, okay. En nu?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:34 schreef skippy22 het volgende:
Ik keek net ff in m,n postgeschiedenis en daar zag ik dit staan tyje b=oot jump![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()