Ik ben daar gister ook nog met de stok langsgefietst. Ik heb nog even getwijfeld bij het bordje Eelderwoldequote:
En dan naar Hoogveenquote:
Ik leg hem bij je om de hoek ofzoquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:34 schreef Natalie het volgende:
Groningen is goeddddd
Assen ook btw.
Als ie daar ligt, dan ga ik 'm halen
wel naar beilenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:34 schreef Natalie het volgende:
Groningen is goeddddd
Assen ook btw.
Als ie daar ligt, dan ga ik 'm halen
Da's wel wat ver op de fiets, hoorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik leg hem bij je om de hoek ofzo![]()
Gaan er vannacht nog mensen naar de Hoornse plas (Als je het begrijpt enzo ())
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Da's wel wat ver op de fiets, hoor
Ligt is nog steeds in Glimmen btw? Daar kom ik morgen wel met de bus langs, maar heb niet de vrijheid om uit te stappen. Ben nl al enigszins te laat op m'n werk als ik dat níet doe.
Oh nee, wacht. Hij ligt nu in Groningen.
haal 's op.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef verzameldirk het volgende:
er gaat niets boven GRONINGEN
allemaal zeer actieve Fokkers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jijj ff lui.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:28 schreef MrBean het volgende:
Hey, de Fok!-stok is weer in Groningen
Sorry, niet echt mijn kant van de stad.
Ik heb ook op de harde manier geleerd dat je daar 's avonds laat niet moet hardlopen.. te ranzig..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
...
Gaan er vannacht nog mensen naar de Hoornse plas (Als je het begrijpt enzo ())
Ik heb wat opgevangen in de supermarkt dat een aantal daar aan buitensex doen enzo.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:39 schreef ErikN het volgende:
[..]
Ik heb ook op de harde manier geleerd dat je daar 's avonds laat niet moet hardlopen.. te ranzig..
Klopt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb wat opgevangen in de supermarkt dat een aantal daar aan buitensex doen enzo.
Ik keek ze aan met een half oogEn ze kletsten gewoon door
![]()
Echt te erg, dat is achter die parkeerplaats Glimmermade.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Klopt.
Ik had daar altijd m'n kinderfeestjes vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |